ja emotioneel einde hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net The Walking Dead uitgespeeld
Serieus als je die game nog niet gespeeld hebt, moet je dat echt gaan doen.Wat een game.
Dat eindequote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef Typisch het volgende:
Ik heb net The Walking Dead uitgespeeld
Serieus als je die game nog niet gespeeld hebt, moet je dat echt gaan doen.Wat een game.
omdatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom verwijs je niet naar onze gevallen helden in de TT?
Ik heb ze wel in de OP weten te verwerken. Tot nu toe met goedkeuring blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Waarom verwijs je niet naar onze gevallen helden in de TT?
quote:
Laatste episode is echt koning.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Laatste episode is echt koning.
En aan het einde van episode 4 dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Laatste episode is echt koning.
En aan het einde van episode 4 dat jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het einde gezien heb snap ik waarom. Echt ziek geschreven.Ook die scene na de credits is awesome. Nu al zin in deeltje 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:27 schreef Tyron het volgende:
[..]Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.
Gelukkig denkt er tenminste hier nog iemand mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze wel in de OP weten te verwerken. Tot nu toe met goedkeuring blijkbaar.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jep. Wie bleven er bij jullie over op het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwacht ook dat zij die twee personen in die laatste scene zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Had ik ook. Achteraf had ik hem te vriend gehouden als ik wist dat hij zou lang zou blijven plakken, al had hij dan misschien eerder dood gegaan natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:30 schreef Tyron het volgende:
[..]Haha tof! Daar deed ik ook heel de tijd aardig tegen maar hij ging uiteindelijk toch dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Hahaha, ik kon dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2013 14:32:04 ]![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had ik ook. Achteraf had ik hem te vriend gehouden als ik wist dat hij zou lang zou blijven plakken, al had hij dan misschien eerder dood gegaan natuurlijk.
[..]
Hahaha, ik kon dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:33 schreef Tyron het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Bij Mass Effect hebben ze dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: