Dat is cultuurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat onintelligente,verwaande schepsel keer op keer citeert?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dat onintelligente,verwaande schepsel keer op keer citeert?
quote:
quote:
Alleen in huize Eriksen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
Tyron aan de macht dus... ik heb duidelijk een memo gemist
Zoals?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:08 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al je roeping gevonden of überhaupt een levensdoel gesteld?
Daar bedoel je toch niet mee dat hij in team GGMM zit hoop ik. #TeamJohannes. Al aanbidt team GGMM wel Nicki, wat wel weer een pluspunt is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:06 schreef DonRaja het volgende:
Tyron aan de macht dus... ik heb duidelijk een memo gemist
Ik kan mijn #TeamGGMM sympathieën ook maar moeilijk verbergen. Helaas is toenadering zoeken onmogelijk zolang hij enkele standpunten blijft handhaven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar bedoel je toch niet mee dat hij in team GGMM zit hoop ik. #TeamJohannes. Al aanbidt team GGMM wel Nicki, wat wel weer een pluspunt is.
Door zijn extreme houding is zijn aanhang wel beperkt gebleven tot Tyron op het moment.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn #TeamGGMM sympathieën ook maar moeilijk verbergen. Helaas is toenadering zoeken onmogelijk zolang hij enkele standpunten blijft handhaven.
Het feit dat je Jessica boven Nicki verkiest is voor mij reden om geen van mijn standpunten bespreekbaar te maken. Het feit dat je zo diep bent gezonken is een teken van pure krankzinnigheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan mijn #TeamGGMM sympathieën ook maar moeilijk verbergen. Helaas is toenadering zoeken onmogelijk zolang hij enkele standpunten blijft handhaven.
Dat doe ik absoluut niet. Daar komt mijn mentale dilemma dan ook voornamelijk vandaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je Jessica boven Nicki verkiest is voor mij reden om geen van mijn standpunten bespreekbaar te maken. Het feit dat je zo diep bent gezonken is een teken van pure krankzinnigheid.
Het lijkt me eerder een Duits grapje van Lothar. Toch maar op like gedrukt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188925
De Frontpagequote:Op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:30 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Natuurlijk is niet iedereen die het kijkt een tokkie
Maar de tokkies die het kijken, trekken zich helemaal af bij de sensatie van het schelden en ruzie zoeken met een kratje bier op de bank.
En nee, dat heeft niets met gevijnsde superioriteit te maken.
Voetbal is gewoon zo'n boerensport voor schreeuwende ouders en mensen die in het weekend een excuus nodig hebben om zich helemaal klem te zuipen en te zingen vanaf een tribune
Ik snap hier geen hol van, teruglezen leert me wel dat ik ook nodig een #TeamDonRaja moet gaan oprichtenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar bedoel je toch niet mee dat hij in team GGMM zit hoop ik. #TeamJohannes. Al aanbidt team GGMM wel Nicki, wat wel weer een pluspunt is.
Ik heb hem er even flink van langs gegeven.quote:
#TeamRonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap hier geen hol van, teruglezen leert me wel dat ik ook nodig een #TeamDonRaja moet gaan oprichten
Ik voel me hierdoor toch wel flink vernederdquote:
Dit is niet niks nee. De heer Gedachtenstroom ligt momenteel in een hoekje te huilen uit schaamte.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem er even flink van langs gegeven.
Dat vermoed ik wel ja. Zeker omdat ik ook nog een -1 aan z'n reactie heb gegeven.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is niet niks nee. De heer Gedachtenstroom ligt momenteel in een hoekje te huilen uit schaamte.
Radicaal hoor. Ik laat mijn fundamentalisme echt gelden en zet hem op een daadwerkelijke -1.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel ja. Zeker omdat ik ook nog een -1 aan z'n reactie heb gegeven.
Min-enen, zal niet lang duren voordat dat een bestaand werkwoord is net zoals ontvrienden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel ja. Zeker omdat ik ook nog een -1 aan z'n reactie heb gegeven.
Het zal wel een kansloze Engelse verbastering worden. Iets in de trant als 'ge-down-vote'quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Min-enen, zal niet lang duren voordat dat een bestaand werkwoord is net zoals ontvrienden.
Ik wist niet eens dat dat kon, ik kijk daar eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Hey. Jij bent ook van WZV.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188925
Nou ggmm doe je werk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:39 schreef _NZT_ het volgende:
http://oi39.tinypic.com/fcifdx.jpg
Voor diegene die volgende topic opent
Ik ben je man in ieder geval niet. Hoewel ik je wijziging op mijn plaatje bewonder begin ik eens met koken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:39 schreef _NZT_ het volgende:
http://oi39.tinypic.com/fcifdx.jpg
Voor diegene die volgende topic opent
Vertelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topweekend wordt dit. Ik voel het nu al.
Smakelijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
kwam net uit mijn hond zetten
Zou je dit in het vervolg niet meer willen posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met opruimen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, gooi die meuk in een spoilertquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk wat worden posts hier snel verwijderd
ja kon het mooi zelf doen dusquote:
?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fuk wat worden posts hier snel verwijderd
Ik poste dat hij die hondenkots in een envelop naar Danny moest sturen en het was serieus binnen 5 seconden wegquote:
konko ouwe, nu zit ik te kokhalzenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja kon het mooi zelf doen dus
na wat kokhalzen heb ik het met heel wat keukenpapier in 1 keer weg kunnen halen
Big Brotherquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik poste dat hij die hondenkots in een envelop naar Danny moest sturen en het was serieus binnen 5 seconden weg
Ik had um gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik poste dat hij die hondenkots in een envelop naar Danny moest sturen en het was serieus binnen 5 seconden weg
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef j0rdiiii het volgende:
kreeg het nog bijna over me heen ook he
hij piepen in een hoekje, ik trek zijn bek open en flats
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb jij die foto van het ajax-shirt al?
Oh, die post zag ik ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Bizar man. AIVD kan nog veel leren van fok.nlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik had um gezienin bubbeltjesfolie toch?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Bizar man. AIVD kan nog veel leren van fok.nl
Wat een aap die siebehuismanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]nee je vraag heeft niet zoveel zin he, ze willen hem niet geven
Op AN?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]nee je vraag heeft niet zoveel zin he, ze willen hem niet geven
Om half 1quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)5-2013&c_max_res=100
Oh yeah babe, top 10 op dit moment
Gedeeld 73stequote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:58 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)5-2013&c_max_res=100
Oh yeah babe, top 10 op dit moment
aan het einde van de dag steeds durf ik te wedden... of toch niet. vanavond feestje... dus nu ff doorbaggerenquote:
Iets met WOII en sterrenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:01 schreef JanCees het volgende:
Ohohoho wat leuk ik sta in een lijstje hihaho
Ik las geregeldquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Rens al onderweg zijn naar Heerenveen, vanavond is er een supportersavond, ik geloof met de voorzitter, dus zal er wel gereld gaan worden misschien.
Is er ook een lobby?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Rens al onderweg zijn naar Heerenveen, vanavond is er een supportersavond, ik geloof met de voorzitter, dus zal er wel gereld gaan worden misschien.
Rellen zijn nou net de uitzondering op de regel dat Rens alleen in beweging komt als er een lobby is.quote:
In je nieuwe functie al? Of begin je daar pas na de vakantie aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog maar 20 dagen werken voor de vakantie
Die heeft er voor de deur geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
Na de vakantie ja. Nog 20 dagen, dan 4 weken vakantie en daarna nieuwe baan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In je nieuwe functie al? Of begin je daar pas na de vakantie aan.
Haha dat weet je helemaal niet. Je moeder maakt schoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind het maar een matige schoonmaakmiddel.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dat weet je helemaal niet. Je moeder maakt schoon.
Mooie planningquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na de vakantie ja. Nog 20 dagen, dan 4 weken vakantie en daarna nieuwe baan.
Stop maar weer. Ga anders maar naar deze video luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tering zeg, een begrafenisondernemer heeft nog meer humor dan jij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stop maar weer. Ga anders maar naar deze video luisteren.
http://www.vi.nl/radio/24(...)-dit-Jong-Oranje.htm
Gelukkig weet jij wat geen humor isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering zeg, een begrafenisondernemer heeft nog meer humor dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |