Ik heb niks meer te vertellen daar. Dat wil ik ook niet meer. Maar ik heb je naam vorige keer al laten vallen.quote:
Ik.quote:
Kom je ons ronselen?quote:
Je hult teveel met irritant gespuis van buiten VBL, met de nadruk op irritant. #TeamLittlerabbit blijft een aparte groep binnen #TeamJohannes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe een goed woordje voor mij.
Ik heb geen #team nodig, hommo johannes.
Oké.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hult teveel met irritant gespuis van buiten VBL, met de nadruk op irritant. #TeamLittlerabbit blijft een aparte groep binnen #TeamJohannes.
Ik snap de berekening nooit zo. Kennelijk is je aantal aanslagen het gegeven waaruit ze hun berekening trekken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Tussen door wel control+s ingedrukt per ongeluk![]()
En op die site kan ik nooit zo'n typen omdat ik " + spatie typ omdat te doen, dus is altijd fout.
Waarom typ je dan alleen maar VI-quotes na?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
aanslagen per minuut is louter rullevant in baantjes waarbij er klakkeloos data ingeklopt moet worden, iets waar ik vanzelfsprekend ver boven verheven ben
Was je uitkomst dusdanig slecht?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
aanslagen per minuut is louter rullevant in baantjes waarbij er klakkeloos data ingeklopt moet worden, iets waar ik vanzelfsprekend ver boven verheven ben
Plaats hier je eigen vocaraa nog wat geluidsbestand.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom typ je dan alleen maar VI-quotes na?
Ja, uhh, daar heb je eerlijk gezegd wel een punt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom typ je dan alleen maar VI-quotes na?
En ik heb een 6 jaar oud toetsenbord van de Aldi. Niet zo huilen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:14 schreef TwenteFC het volgende:
Staan wel veel aids zinnetjes in, krijg je vooral voor al vooral door
Dat stond er eerst, toen ging ik twijfelen en veranderde ik het in alsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na typen lukt je nog wel ja.
Dan het licht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |