Hij zei het nog niet eens echtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen, alleen dan krijg je wel 2 weken ban aan je broek.
We moeten dat land in het vervolg het land dat niet genoemd mag worden noemen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In de toekomst denk eraan mensen: Fok is niet-zuidkorea. Dan kan het NoordKorea zijn maar ook Iran bijvoorbeeld.
Hè?quote:
Toch vreemd dat de machthebbers denken dat het uit de samenleving verwijderen van iemand die het regime tegenspreekt ons er toe zou zetten hen minder met Noord Korea te vergelijken.quote:
helaas wel jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:31 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nog steeds mod en ban perikelen?![]()
Al nieuwe slachtoffers gevallen?
Wat is dat toch.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:35 schreef Muto het volgende:
Fok down? Er wordt stiekem een muur gebouwd om VBL.
[ afbeelding ]
Lange Lans.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:31 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Nog steeds mod en ban perikelen?![]()
Al nieuwe slachtoffers gevallen?
Ik ook hoor. Als Mozes zijnde zal ik eerst intern opgenomen moeten worden voordat ik jullie naar het beloofde land kan leiden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jordi vindt het normaal dat je in VBL 2 weken ban krijgt voor iets wat in een ander subforum niet eens een note opleverd
Die heb ik inderdaad nog mee gekregen. Die "vergelijking."quote:
Dude! Ga het af maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja ik ben ergens bij Mass Effect 3 op de helft blijven hangen, had geen zin meer.![]()
Maar vind zulke games waar je keuzes echt wat betekenen wel tof.
Ik ben nieuw met photoshop.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op Knut. Iets beter je best doen hoor.
Dit is de kans op een ban niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |