Dat nieuwe flesje drinkt toch wat lekkerder he?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Alleen geen Beck's hier. Heineken is een goede vervanger.
Het drinkt heerlijk weg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat nieuwe flesje drinkt toch wat lekkerder he?
Toen ik voor het eerst op kamers ging dronk ik altijd La Trappe quadruppel om snel dronken te worden, daarna eigenlijk nooit meer een flesje opengemaaktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef Tarado het volgende:
Ik heb nog wat flesjes Puur van La Trappe, best aardig
Dit is maar 4,7 dus daar word je niet dronken van, zag het liggen bij de Sligro dus denk probeer het even, ben meer een pils liefhebber dan een zware bier drinkerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst op kamers ging dronk ik altijd La Trappe quadruppel om snel dronken te worden, daarna eigenlijk nooit meer een flesje opengemaakt
la trappe quadruple zit rond de 10% hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is maar 4,7 dus daar word je niet dronken van, zag het liggen bij de Sligro dus denk probeer het even, ben meer een pils liefhebber dan een zware bier drinker
Ik heb het over Puurquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
la trappe quadruple zit rond de 10% hoor.
twitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:37:01ITSPINKFRIDAYBBIIRRRRTTTTTCCCHHHHHHHHHH!!!!!!! reageer retweet
Ik ook. Drink 90% pils denk ik. Overige 10% zwaar bier, wijn, sterke alcohol of witbierdingetjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is maar 4,7 dus daar word je niet dronken van, zag het liggen bij de Sligro dus denk probeer het even, ben meer een pils liefhebber dan een zware bier drinker
Zeg dat wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
Hoitwitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:37:01ITSPINKFRIDAYBBIIRRRRTTTTTCCCHHHHHHHHHH!!!!!!! reageer retweet
Nuttig ook meestal pils. Vooral Heineken. Een wijndrinker ben ik nog niet en andere alcoholdrankjes leveren me zware ochtenden op. Dus voorlopig houd ik het hier bij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook. Drink 90% pils denk ik. Overige 10% zwaar bier, wijn, sterke alcohol of witbierdingetjes.
Ja loopt lekker leeg hier.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Er zijn weer aardig wat stadionverboden uitgedeeld zie ik.
Wijn drink ik wel met eten maar nooit "los" zeg maarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:54 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nuttig ook meestal pils. Vooral Heineken. Een wijndrinker ben ik nog niet en andere alcoholdrankjes leveren me zware ochtenden op. Dus voorlopig houd ik het hier bij.
Was er een uitwedstrijd die uit de hand liep of ging het over het nieuwe beleid hier?quote:
Ik zal op mijn woorden letten dan maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijg je als het laten van een vies poepje al 2 weken ban oplevert in voetbal.
Discussie over het nieuwe beleid. Met wat krachttermen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was er een uitwedstrijd die uit de hand liep of ging het over het nieuwe beleid hier?
twitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:54:57damn, the kid comes on all happy and yall all grumpy. lmfaoooooooooooooo. luv u too barbarellaz!!!! ;p reageer retweet
Mag ik vragen waarom je dat onintelligente,verwaande schepsel keer op keer citeert?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:NICKIMINAJ twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 16:54:57damn, the kid comes on all happy and yall all grumpy. lmfaoooooooooooooo. luv u too barbarellaz!!!! ;p reageer retweet
Geniet ervan zo lang het kan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Amigootje in het zonnetjegenieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |