quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paar piraten hebben haar afgeslacht
Karel de Grote?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij had zich verhuld onder een andere nickname maar ik had hem meteen door
Komt in dat liedje voor.quote:
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dikke haat trouwens als je erachter komt dat leuke meisjes bezet zijn
''Well, fuck...''
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Well, fuck...''
''Well, fuck...''
Inderdaadquote:
''Well, fuck...''
aaah krabbie tochquote:
Waar ben je gaan stappen? En wie was dat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga sowieso op kamers in leiden, maar 3.5 uur enkele reis dan ga je niet meer naar je vrienden en familie uit de buurt. En dat wil ik toch af en toe nog eel doen. Al 4x in leiden geweest, examencursus,open dag en 2x gaan stappen met een maat die er studeert.
we moesten nog uren zoeken naar stukjes parelquote:
Oh misschien was het een neppe ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup maar ik weet het niet 100% zeker of hij het nou echt was
Was koud ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we moesten nog uren zoeken naar stukjes parel, en dat cremeren werkte ook niet mee
kutkachel man
nick toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Oh god, kap eens met janken joh.Alsof jullie het zo lastig hebben met meiden.
Ik heb het pas lastig, ik moet eerst uit zien te vinden of iemand homo is, dan moet hij vrij zijn, en hij moet ook interesse hebben. En neukbaar zijn natuurlijk. Dat is echt 0,000001% van de populatie of zo.!
Ja ze moeten niet zeikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het pas lastig, ik moet eerst uit zien te vinden of iemand homo is, dan moet hij vrij zijn, en hij moet ook interesse hebben. En neukbaar zijn natuurlijk. Dat is echt 0,000001% van de populatie of zo.!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm je hebt me op facebook mijn telefoon is vaak bijna leeg ok :S
Gaybarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Doe chill.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
ja oké, maar bekijk zometeen je hatsapp maar gewoon evenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm je hebt me op facebook mijn telefoon is vaak bijna leeg ok :S
Nick.quote:
Gaybars.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Hetero's die zeiken over een gebrek aan vrouwen moeten inzien dat zij het nog makkelijk hebben.quote:
Ben toen bij de dixo van augustinus geweest, en weet niet of hij het leuk vindt als ik zijn naam zomaar op het intereebs aan onbekenden knalquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Waar ben je gaan stappen? En wie was dat?
quote:
NYX in Amsterdam is best geschikt voor holebi's van jouw leeftijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick.!
[..]
Gaybars.Komen allemaal van die rare figuren, dragqueens en oude mannen en zo.
Haha nee begrijp ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ben toen bij de dixo van augustinus geweest, en weet niet of hij het leuk vindt als ik zijn naam zomaar op het intereebs aan onbekenden knal. Eerstejaars hbo student iig, en lid bij Augi
Even googlen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
NYX in Amsterdam is best geschikt voor holebi's van jouw leeftijd.
Dat was Koekjestrommel1.quote:
Denk niet echt dat ze daar rekening mee houden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetero's die zeiken over een gebrek aan vrouwen moeten inzien dat zij het makkelijk hebben.
Geld ook voor de ander en als je niet zoveel keus hebt ben je minder kieskeurig. Leuke meisjes hebben superveel keus grquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Noooooooooooo dit kan niet waar zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was Koekjestrommel1.
[..]
Denk niet echt dat ze daar rekening mee houden.
Geen idee wat de website enzo zegt, maar dit is wat ik hoorde van mijn twee 18-jarige homovriendenquote:
Jij hebt altijd nog veel meer keuze dan ik, vriend. En als je nou eens kapt met zeiken zou je dat ook inzien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld ook voor de ander en als je niet zoveel keus hebt ben je minder kieskeurig. Leuke meisjes hebben superveel keus gr
http://clubnyx.nl/?page_id=10quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee wat de website enzo zegt, maar dit is wat ik hoorde van mijn twee 18-jarige homovrienden![]()
Ik zou zelfs mee gaan die avond
Jongen tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Ja meer keuze ja. Maar de kans dat het wederzijds is is gewoon nogal klein danquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt altijd nog veel meer keuze dan ik, vriend. En als je nou eens kapt met zeiken zou je dat ook inzien.
Nah, valt wel mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha.
huh :S dit is een forum, alles is nepquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha.
Nee man, we zijn allemaal bots.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha. Ofzo en enzo in een zin.... Het gaat om het idee
Waar val je op dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick.!
[..]
Gaybars.Komen allemaal van die rare figuren, dragqueens en oude mannen en zo.
Rasechte FOKKERquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.
klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
TV / Take Me Out is gedeeltelijk opgezet en doorgestoken kaart
Zoiets hoorde ik dus laatst ook
Oud topic, niet schoppen
joaahquote:
Ja, de meeste wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha. Ofzo en enzo in een zin.... Het gaat om het idee
Wie ben jij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.
Het zijn inderdaad wel twee ontieglijke hipstersquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://clubnyx.nl/?page_id=10
Hipsterclub.
International Relatonships and International Organizationsquote:
En je denkt dat bij mij die kans 100% is of zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja meer keuze ja. Maar de kans dat het wederzijds is is gewoon nogal klein dan
Twinks denk ik maar? Maar niet verwijfd of zo.quote:
Ik heb wel veel mensen op facebook en/of whatsapp inderdaad. Maar het valt meequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Denken dat ik het niet probeerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je denkt dat bij mij die kans 100% is of zo?Nee heb je, ja kan je krijgen. Deal with it en probeer het gewoon, in plaats van te klagen dat je nooit een meid kan krijgen.
[..]
Twinks denk ik maar? Maar niet verwijfd of zo.
Haha heb je in leiden toch ook, maar dan nederlandstalige IBO. Maarja snap dat je op kamers wiltquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
International Relatonships and International Organizations
ofwel politicologie
Of misschien psychologie, ik twijfel nog.
Niet genoeg blijkbaar als je nog te klagen hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik het niet probeer
Kan je dat niet op de een of andere manier combineren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
International Relatonships and International Organizations
ofwel politicologie
Of misschien psychologie, ik twijfel nog.
In een minor misschien, maar het is wel iets compleet anders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan je dat niet op de een of andere manier combineren?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, dit bedoel ik dus. Dit is een foto van een gaybar in Leiden.Ik ben homo, geen circusfan of zo.
Ja, heb niet zoveel met dragqueens, sorry hoor.quote:
Wat een nichtquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, dit bedoel ik dus. Dit is een foto van een gaybar in Leiden.Ik ben homo, geen circusfan of zo.
Vertelquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb iets raars tegen krabs gezegd
Ja dat heb je ook in Leidenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha heb je in leiden toch ook, maar dan nederlandstalige IBO. Maarja snap dat je op kamers wilt
Je wilt hem..quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
hij zei tegen mij:quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doelde op die foto... Niet op jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb niet zoveel met dragqueens, sorry hoor.
neequote:
Ja ik hoop op politicologie met een minor psychologie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan je dat niet op de een of andere manier combineren?
zou rakenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Oh kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei tegen mij:
help
en daarna zei hij:
ohnee laat maar
Precies hetzelfde hier, rotterdam wilik niet dood gevonden worden, amsterdam is het ook niet echt. Utrecht en groningen hartstikke leuk alleen utrecht heeft geen fiscaal recht en grunn is te verweg. En sowieso op kamers!! En bij augustinus natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook in Leiden
die Augustijn studeerde dat zelfs![]()
Maar ik wil gewoon graag uit huis, Leiden ken ik inmiddels al en Groningen vind ik een leuke stad. Lijkt op Leiden, maar net ietsje groter. Maar ook weer niet zo'n enorme stad als Amsterdam of Rotterdam, daar zou ik echt niet willen studeren
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zou ook wel de andere verenigingen bekijken hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:21 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, rotterdam wilik niet dood gevonden worden, amsterdam is het ook niet echt. Utrecht en groningen hartstikke leuk alleen utrecht heeft geen fiscaal recht en grunn is te verweg. En sowieso op kamers!! En bij augustinus natuurlijk.
jaquote:
In Leiden heb je de Roze Beurs, daar komt m'n moeder wel eens, en die zegt dat het wel chill is. Maar die is natuurlijk wel oud dus idk of je dezelfde mening deelt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
Als ik later rijk begin ik sowieso een gewone club/bar voor homo's, nu heb je alleen maar van die carnavalachtige feesttenten vol pride en zo.
Moest je lang plassen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
Zo, dat was mijn zeikmomentje, zijn er nog vragen?
Die foto van die dragqueen die ik poste kwam van de site van de Roze Beurs, dus nee, denk het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
In Leiden heb je de Roze Beurs, daar komt m'n moeder wel eens, en die zegt dat het wel chill is. Maar die is natuurlijk wel oud dus idk of je dezelfde mening deelt.
Ja die ga ik sowieso lopen, maar ik ben zo iemand die dat al ruim van tevoren bekijkt en dan op de allerlaatste dag gaat twijfelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou ook wel de andere verenigingen bekijken hoormaar dat doe je allemaal in de elcid. die je gaat lopen neem ik aan?
quote:
ik ook!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
Al vind ik mezelf en krabs ook wel een leuk stel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe vwo N&T.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb me nog niet eens ingeschreven voor een vervolgstudie#yolo
Haha okéquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die foto van die dragqueen die ik poste kwam van de site van de Roze Beurs, dus nee, denk het niet.![]()
Sup!quote:
Fijn dat het eruit isquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ja die ga ik sowieso lopen, maar ik ben zo iemand die dat al ruim van tevoren bekijkt en dan op de allerlaatste dag gaat twijfelen. Ssr en catena is niet mijn ding, minerva té, dus het zal wel gaan tussen quintus en aug. En aangezien ik al heel wat vrienden bij aug heb rondlopen leek me dat wel leuk. Maar eerst de elcid idd
Mja, het is niet zozeer de drags zelf, het is dan constant gedoe van homoseksualiteit, en pride, en anders zijn en zo. Snap je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké
Nouja, die zal je overal vinden in gaybars. Daar is toch wel een hoge mate van tolerantie en open-minded heid, en om dan drags te gaan weigeren... tsja...
Goed goedquote:
Das roeien toch? Lijkt me ook wel leuk, en is gezond + spieren kweken hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]Ik zou gewoon alles daar bekijken, je maakt er sowieso wel nieuwe vrienden dus ach.
Quintus is net wat corporaler dan Augustinus. Maar idd, als ik in Leiden zou studeren zou ik ook bij Quintus of Augustinus gaan.
Mn zus studeert wel in Leiden, die zit bij Asopos.
trio! Geylquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Aangezien msacras krabs ook wil is er nu een stemstrijd;
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
- ik ben 12 en niet stemgerechtigd
Optie 4quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
Zou wel een beetje discriminerend worden, dan hè, "jij bent niet normaal genoeg, dus je mag niet hier naar binnen."quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, het is niet zozeer de drags zelf, het is dan constant gedoe van homoseksualiteit, en pride, en anders zijn en zo. Snap je wat ik bedoel?
Wat is er mis met een normale bar waar homo's elkaar kunnen ontmoeten? Waarom moet iedere gaybar in een mini gaypride veranderen?
Ja kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Das roeien toch? Lijkt me ook wel leuk, en is gezond + spieren kweken haha
maar er is niksquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee grappie, veel geluk gewenst samen jullie 2
jaquote:
2 4quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie stemt er voor;
- lb en krabs
Ook goed. Msacras en ik lijken toch elkaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor: optie 3. Goede keus wel.
als 2 druppels waterquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook goed. Msacras en ik lijken toch elkaar
Nee joh, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel gewoon dat je een normale bar neemt, bijvoorbeeld Einstein, gayflag boven de deur, klaar. Je hoeft toch niet gelijk wedstrijden met dragqueens en disco-avonden te organiseren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Zou wel een beetje discriminerend worden, dan hè, "jij bent niet normaal genoeg, dus je mag niet hier naar binnen."
Jij en Krabs. Stel van het jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
precies, jij bent mijn kloonquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Iedereen wil krabsquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
Toto was een grapje, wat doe je nou.![]()
Ik wil krabs helemaal niet, ik wil *persoon wiens naam ik hier niet ga noemen want het is geen fokker*
Ik wil ook gekoppeld worden.ik ben knap lief slim grappig romantisch aantrekkelijk leuk, spontaan en nog eens leuk hihihihihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
Jaquote:
Ik begrijp je punt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel gewoon dat je een normale bar neemt, bijvoorbeeld Einstein, gayflag boven de deur, klaar. Je hoeft toch niet gelijk wedstrijden met dragqueens en disco-avonden te organiseren?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom moet ik steeds lachen om het woord Krabs
nee want ik weet datquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef chapel24 het volgende:
Iemand zich ooit afgevraagd hoe een krabburger in het echt zou smaken?
En veel hipsters.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt hoorMaar dragqueens/kings zijn nou eenmaal heel vaak holebi, dus die zullen dan alsnog er zijn
maar serieus, in NYX zijn echt in verhouding weinig drags, veel jongeren
eerst picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik wil ook gekoppeld worden.ik ben knap lief slim grappig romantisch aantrekkelijk leuk, spontaan en nog eens leuk hihihihihi
Zijn ze niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Waar het verhaal op neerkomt, hoezo moeten homo's speciaal zijn?
Alles goed?quote:
Maar ze willen wel dat jij denkt dat ze dat zijn, met hun hele pride gedoe en zo.quote:
Hoeft helemaal niet, alleen is het een feit dat nou eenmaal maar een veel lager percentage van de samenleving homoseksueel is dus dat het speciaalheids-percentage dan automatisch wat hoger ligt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Waar het verhaal op neerkomt, hoezo moeten homo's speciaal zijn?
Ja inderdaad...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ze willen wel dat jij denkt dat ze dat zijn, met hun hele pride gedoe en zo.
Oeh :s :squote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof wil rock dat weet iedereen :S
Nee ik ben lelijk en onzeker en bang whehehhe mehh huil enzo.quote:
Zeg ik niet :Squote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof wil nodig dat weet iedereen :S
oké stuur dan maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee ik ben lelijk en onzeker en bang whehehhe mehh huil enzo.
Oke morgen :p. Ben bang dat mijn inbox dan wel ontploft door al die meisjes die mij niet kunnen weerstaan.
Nee oke ik loog
Hoiquote:
maar de vraag is, wil rock ook sof?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee nodig wil sof en sof wil rock, het is bijna een cirkel maar niet helemaalquote:
rock wilt iedeeenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Deze SC draait niet alleen om jou.
Goeien pollquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Poll: supersof en..
• nodig
• Rockiej
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar hoezo moeten ze zich dan ook nog eens speciaal gaan gedragen? Ik snap dat echt niet, ik heb die neiging helemaal niet. Ik ben homo en voor de rest 'normaal', wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, alleen is het een feit dat nou eenmaal maar een veel lager percentage van de samenleving homoseksueel is dus dat het speciaalheids-percentage dan automatisch wat hoger ligt.
Had jij geen ban?quote:
Daarom zou ik er nooit heengaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee ik ben lelijk en onzeker en bang whehehhe mehh huil enzo.
Oke morgen :p. Ben bang dat mijn inbox dan wel ontploft door al die meisjes die mij niet kunnen weerstaan.
Nee oke ik loog
Het is Rockiejj aap.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
• nodig
• Rockiej
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wie?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten ze zich dan ook nog eens speciaal gaan gedragen? Ik snap dat echt niet, ik heb die neiging helemaal niet. Ik ben homo en voor de rest 'normaal', wat is daar mis mee?
[..]
Had jij geen ban?
[..]
Daarom zou ik er nooit heengaan.Lekker vieren van 'Ik ben speciaal, kijk maar, ik dans op een boot!
'.
haha met zo'n petje!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahaha sowieso, en een buitenboordbeugel
Je hebt een relatie met Rockiejjquote:
Tsja, ach... Het is maar net hoe je er tegen aankijkt en hoe je er mee bent opgegroeid denk ik. Ook heteroseksuele mensen doen dat soort dingen. En natuurlijk is er niks mis met homo en 'normaal' zijn, waarom zou dat zo zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten ze zich dan ook nog eens speciaal gaan gedragen? Ik snap dat echt niet, ik heb die neiging helemaal niet. Ik ben homo en voor de rest 'normaal', wat is daar mis mee?
[..]
Had jij geen ban?
[..]
Daarom zou ik er nooit heengaan.Lekker vieren van 'Ik ben speciaal, kijk maar, ik dans op een boot!
'.
Serieus, ik kan er niet mee omgaan.quote:
Yay joepiequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie met Rockiejj
Aangenaamquote:
Hahahaha dat is helemaal een drama ja. Van die achterlijke wupjes die daar ook daadwerkelijk mee naar school gaan.ik zou het niet durven iigquote:
Nou, ik voel me nergens thuis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja, ach... Het is maar net hoe je er tegen aankijkt en hoe je er mee bent opgegroeid denk ik. Ook heteroseksuele mensen doen dat soort dingen. En natuurlijk is er niks mis met homo en 'normaal' zijn, waarom zou dat zo zijn?
Maar dat is wel met meer "soorten" zo. Ja ik wil gelijkheid ditdat, en ondertussen maar klagen op de rest, en gek doen,quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, ik kan er niet mee omgaan.En dan ook nog roepen dat ze als gelijken willen worden behandelt. DOE DAN NIET ALSOF JE SPECIAAL BENT, GVD.
Dat komt meer gewoon doordat homo's enorm lang zwaar onderdrukt zijn en je eigenlijk gewoon geen homo mocht zijn. En nu het wel mag, daar dan ook optimaal gebruik van maken ofzo. En het neemt het taboe van homo zijn een beetje weg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, ik kan er niet mee omgaan.En dan ook nog roepen dat ze als gelijken willen worden behandelt. DOE DAN NIET ALSOF JE SPECIAAL BENT, GVD.
Ik had ook een buitenboordbeugel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahahaha dat is helemaal een drama ja. Van die achterlijke wupjes die daar ook daadwerkelijk mee naar school gaan.ik zou het niet durven iig
3 tegen 2 en ik heb nog niet eens op mezelf gestemt omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
• nodig
• Rockiejj aap
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
Oké, zeikmomentje loopt nu heel ver uit.Nevermind.
Het is echt bullshit dat je 'speciaal' moet zijn voor het niet bestaande 'homowereldje'quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik voel me nergens thuis.Niet speciaal genoeg voor het 'homowereldje', niet hetero genoeg voor het 'heterowereldje'.
Ik voel me anders niet thuis in de gemiddelde gaybar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is echt bullshit dat je 'speciaal' moet zijn voor het niet bestaande 'homowereldje'
Echt? :S :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie met Rockiejj
wat heeft dat met Roro te maken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Wat ik ga eigen bedrijfje opstarten hoor met 70 euro
Ik heeel af en toe overdag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoefde m alleen snachts te dragen gelukkig
Ik voel me ook lang niet in alle bars/kroegen/clubs thuis, het is maar net wat je smaak is. Serieus, probeer NYX nou eens. Of SoHo. En zet je over je afkeer van "hipsters" heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel me anders niet thuis in de gemiddelde gaybar.
Je hebt al een relatiequote:
twitter:CafeMeterLeiden twitterde op woensdag 29-05-2013 om 23:35:54Heel druk bij café Einstein's Internationale studenten avond!.#cafemeterleiden reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
Wat lees ik nu? Rock en sof en stelletje?
Ik voel me ook nog geen student.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
tevens rez:twitter:CafeMeterLeiden twitterde op woensdag 29-05-2013 om 23:35:54Heel druk bij café Einstein's Internationale studenten avond!.#cafemeterleiden reageer retweet
Nee, Rock en sof en Rock en msacras en wijquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
ja al 2 jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |