http://clubnyx.nl/?page_id=10quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee wat de website enzo zegt, maar dit is wat ik hoorde van mijn twee 18-jarige homovrienden![]()
Ik zou zelfs mee gaan die avond
Jongen tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Oh god, kap eens met janken joh.Alsof jullie het zo lastig hebben met meiden.
Ik heb het pas lastig, ik moet eerst uit zien te vinden of iemand homo is, dan moet hij vrij zijn, en hij moet ook interesse hebben. En neukbaar zijn natuurlijk. Dat is echt 0,000001% van de populatie of zo.!
Ja meer keuze ja. Maar de kans dat het wederzijds is is gewoon nogal klein danquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt altijd nog veel meer keuze dan ik, vriend. En als je nou eens kapt met zeiken zou je dat ook inzien.
Nah, valt wel mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha.
huh :S dit is een forum, alles is nepquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha.
Nee man, we zijn allemaal bots.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha. Ofzo en enzo in een zin.... Het gaat om het idee
Waar val je op dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick.!
[..]
Gaybars.Komen allemaal van die rare figuren, dragqueens en oude mannen en zo.
Rasechte FOKKERquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.
klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
TV / Take Me Out is gedeeltelijk opgezet en doorgestoken kaart
Zoiets hoorde ik dus laatst ook
Oud topic, niet schoppen
joaahquote:
Ja, de meeste wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha. Ofzo en enzo in een zin.... Het gaat om het idee
Wie ben jij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.
Het zijn inderdaad wel twee ontieglijke hipstersquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://clubnyx.nl/?page_id=10
Hipsterclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |