quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paar piraten hebben haar afgeslacht
Karel de Grote?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij had zich verhuld onder een andere nickname maar ik had hem meteen door
Komt in dat liedje voor.quote:
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dikke haat trouwens als je erachter komt dat leuke meisjes bezet zijn
''Well, fuck...''
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Well, fuck...''
''Well, fuck...''
Inderdaadquote:
''Well, fuck...''
aaah krabbie tochquote:
Waar ben je gaan stappen? En wie was dat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga sowieso op kamers in leiden, maar 3.5 uur enkele reis dan ga je niet meer naar je vrienden en familie uit de buurt. En dat wil ik toch af en toe nog eel doen. Al 4x in leiden geweest, examencursus,open dag en 2x gaan stappen met een maat die er studeert.
we moesten nog uren zoeken naar stukjes parelquote:
Oh misschien was het een neppe ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Jup maar ik weet het niet 100% zeker of hij het nou echt was
Was koud ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
we moesten nog uren zoeken naar stukjes parel, en dat cremeren werkte ook niet mee
kutkachel man
nick toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Oh god, kap eens met janken joh.Alsof jullie het zo lastig hebben met meiden.
Ik heb het pas lastig, ik moet eerst uit zien te vinden of iemand homo is, dan moet hij vrij zijn, en hij moet ook interesse hebben. En neukbaar zijn natuurlijk. Dat is echt 0,000001% van de populatie of zo.!
Ja ze moeten niet zeikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het pas lastig, ik moet eerst uit zien te vinden of iemand homo is, dan moet hij vrij zijn, en hij moet ook interesse hebben. En neukbaar zijn natuurlijk. Dat is echt 0,000001% van de populatie of zo.!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm je hebt me op facebook mijn telefoon is vaak bijna leeg ok :S
Gaybarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Doe chill.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
ja oké, maar bekijk zometeen je hatsapp maar gewoon evenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
uhm je hebt me op facebook mijn telefoon is vaak bijna leeg ok :S
Nick.quote:
Gaybars.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Hetero's die zeiken over een gebrek aan vrouwen moeten inzien dat zij het nog makkelijk hebben.quote:
Ben toen bij de dixo van augustinus geweest, en weet niet of hij het leuk vindt als ik zijn naam zomaar op het intereebs aan onbekenden knalquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Waar ben je gaan stappen? En wie was dat?
quote:
NYX in Amsterdam is best geschikt voor holebi's van jouw leeftijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick.!
[..]
Gaybars.Komen allemaal van die rare figuren, dragqueens en oude mannen en zo.
Haha nee begrijp ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ben toen bij de dixo van augustinus geweest, en weet niet of hij het leuk vindt als ik zijn naam zomaar op het intereebs aan onbekenden knal. Eerstejaars hbo student iig, en lid bij Augi
Even googlen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
NYX in Amsterdam is best geschikt voor holebi's van jouw leeftijd.
Dat was Koekjestrommel1.quote:
Denk niet echt dat ze daar rekening mee houden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetero's die zeiken over een gebrek aan vrouwen moeten inzien dat zij het makkelijk hebben.
Geld ook voor de ander en als je niet zoveel keus hebt ben je minder kieskeurig. Leuke meisjes hebben superveel keus grquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Noooooooooooo dit kan niet waar zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat was Koekjestrommel1.
[..]
Denk niet echt dat ze daar rekening mee houden.
Geen idee wat de website enzo zegt, maar dit is wat ik hoorde van mijn twee 18-jarige homovriendenquote:
Jij hebt altijd nog veel meer keuze dan ik, vriend. En als je nou eens kapt met zeiken zou je dat ook inzien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geld ook voor de ander en als je niet zoveel keus hebt ben je minder kieskeurig. Leuke meisjes hebben superveel keus gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |