ik wil een foto van krabsquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Ik wil nog steeds een foto van nodig
En van jer ook
Beter dan altijd het initiatief moeten nemen. Daar word je pas kotsmisselijk vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja forever alone zijn, dat gaat hem worden
Niet zo depri.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja forever alone zijn, dat gaat hem worden
Waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb trouwens gruwelijk veel zin in bier, wat ik nu had moeten drinken. Masr die klojo verpest het weer dus mijn feest van vanavond ging niet doormorgen pilsjes happen dan maar!
Je bent toch een meissie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb trouwens gruwelijk veel zin in bier, wat ik nu had moeten drinken. Masr die klojo verpest het weer dus mijn feest van vanavond ging niet doormorgen pilsjes happen dan maar!
Augustinus lijkt mij indd wel tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Augustinus is leuk
Nee ik zit nog op het vwo in Leiden, en ga juist in Groningen studeren![]()
En natuurlijk kan ik je Leiden laten zien!
Tevens, waar blijven die pics?
Heb je al langquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Ik wil nog steeds een foto van nodig
En van jer ook
Ik heb een foto van krabsquote:
Denk dat het echte maagden zijn maar dat alles in het programma door het programma geregeld is en in scene gezet. Waarschijnlijk zijn ze nu nog maagd ondanks dat RTL doet geloven dat ze het aan het einde van het programma niet meer zijn (op die Madeline en Boy na dan misschien ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Toneelstukje
In een verklaring van Blokker op Facebook is te lezen dat de verkoopscène wel een toneelstukje is en RTL 'de hele boel heeft verdraaid'. 'Blokker wil benadrukken dat dit volledig in scène gezet is door de programmamakers. Dit is namelijk absoluut niet de normale handelswijze van de betreffende Blokker-medewerkster'.
Onlangs was ook de echtheid van Linda Dummers, die ook een rol speelt in het programma, ter sprake. Ze zou namelijk een actrice zijn. Producent Ewout Genemans ontkende het gerucht en zei dat alle personages in het programma 'echt' zijn.
Is dat hele programma nou gespeeld ofwat? Hoorde ook alleen dat Take Me Out helemaal gespeeld was.
en toch word ik uiteindelijk afgewezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hoeft helemaal niet. Ik laat hem ook al het initiatief nemen, en dat is echt niet als afwijzing bedoelt haha.
True, maar ik ga niet bij de pakken neer zitten hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter dan altijd het initiatief moeten nemen. Daar word je pas kotsmisselijk van
Am notquote:
Zozo. Ik bijna met een meisje van Augustinus, maar mn vriendin kan door niemand overtroffen worden!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even gedate met een gozer van Augustinus, vorig jaar ofzo
Niet met krabs wonen in indiaquote:
ohja?quote:
Moet je ook niet doen maat. Komt goed, je bent tof.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en toch word ik uiteindelijk afgewezen
[..]
True, maar ik ga niet bij de pakken neer zitten hoor
[..]
Am not
Haha pics komen morgen wel in dat voorstel topic dinges. Groningen is idd echt supervet, als het niet 3.5 uur enkele reis was had ik daar gestudeerd, nu simpelweg niet te doen. Dus leiden, prachtige stad met een actief studentenleven en daar ben ik naar op zoek!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Augustinus is leuk
Nee ik zit nog op het vwo in Leiden, en ga juist in Groningen studeren![]()
En natuurlijk kan ik je Leiden laten zien!
Tevens, waar blijven die pics?
Mooizoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zozo. Ik bijna met een meisje van Augustinus, maar mn vriendin kan door niemand overtroffen worden!
Die mensen zetten zichzelf ook alleen maar voor schut johquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Denk dat het echte maagden zijn maar dat alles in het programma door het programma geregeld is en in scene gezet. Waarschijnlijk zijn ze nu nog maagd ondanks dat RTL doet geloven dat ze het aan het einde van het programma niet meer zijn (op die Madeline en Boy na dan misschien ...)
Slaap lekker, ik hou van je.quote:
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.quote:
India is vochtig :S:S:S:S:Squote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.
ok was een beetje depriquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet met brownie wonen in india
Groningen is voor mij ook ver weg ja, maar daarom ga ik daar ook op kamers, duh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha pics komen morgen wel in dat voorstel topic dinges. Groningen is idd echt supervet, als het niet 3.5 uur enkele reis was had ik daar gestudeerd, nu simpelweg niet te doen. Dus leiden, prachtige stad met een actief studentenleven en daar ben ik naar op zoek!
huh echt. moeson ofzo? ik weet dat niet meer johquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
India is vochtig :S:S:S:S:S
Sorry wij wonen diep in de zee, in een anker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.
oke goed zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry wij wonen diep in de zee, in een anker.
Ook veel regenwoud ofzo dacht ik enzo. Is vochtig grquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
huh echt. moeson ofzo? ik weet dat niet meer joh
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Hij had zich verhuld onder een andere nickname maar ik had hem meteen door
okquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook veel regenwoud ofzo dacht ik enzo. Is vochtig gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |