Als je echt dronken bent dan kun je dat niet typen om 5 uur hoor hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
hij is in spanje voor 2,5 maand dus dat denk ik wel
ik vroeg er naar en toen zei hij had gedronken en dat het waarschijnlijk iemand anders was, maar ja, dan liet hij het blijkbaar wel toe. en alsnog, als je dronken bent en zulk soort dingen stuurt... waarom.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
Jullie gaan te hard, ik kan geen twee SC's bijhouden
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij loopt nog aardig ookBeter dan die hangmat
Maar het komt er altijd op neer dat ik AL het initiatief moet nemen dus dan weet je het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]dat is vaker zo idd haha. Al hoeft dat niet, ik neem ook wel eens initiatief. Maar als ik gewoon een beetje zekerheid wil laat ik hem ploeteren
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het komt er altijd op neer dat ik AL het initiatief moet nemen dus dan weet je het wel
nee precies. maar ik snap niet waarom hij zoiets typt, of iemand anders zoiets láát typen zonder er achter aan te zeggen nog hoe of watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je echt dronken bent dan kun je dat niet typen om 5 uur hoor haha
Blokker bitch hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef TienVingers het volgende:
Haha
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aagdenshow-RTL.dhtml
Ja tijd om naar bed te gaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
Oke moet ik nu naar bed![]()
lees je me nog wel een verhaal voor
rare verhalen zijn dat hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja tijd om naar bed te gaan
Pap doet dat wel
Augustinus is leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef chapel24 het volgende:
Duss, msacras kan mij alles van leiden laten zien :p. Wat ga jij studeren dan, of studeer je al? Heb al een avondje dixo bij Augustinus erop zitten, was leuk, en de donertenten in de Bree dus ook al ontdenkt haha.
Ja forever alone zijn, dat gaat hem wordenquote:
Nee hoeft helemaal niet. Ik laat hem ook al het initiatief nemen, en dat is echt niet als afwijzing bedoelt haha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het komt er altijd op neer dat ik AL het initiatief moet nemen dus dan weet je het wel
Toneelstukjequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef TienVingers het volgende:
Haha
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aagdenshow-RTL.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |