Nee oke.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, maar dat was omdat je het wist, de rest niet
twitter:ItsGrumpyScar twitterde op woensdag 29-05-2013 om 00:30:16I got 99 problems but Mufasa ain't one. reageer retweet
Ja maar ze heeft me gefriendzonedquote:
Maar jij hebt zeker niet een maand lang iedere dag tot minstens 11 uur kunnen uitslapen?quote:
Kutjoch.quote:
Ik hou wel van harde dingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Een aanbeeld op je dikke bek is ook hard![]()
![]()
osuchiquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef lsi het volgende:
Wat Toto!? Ik dacht dat ik speciaal was!
3 Keer raden trouwens.
xcachetquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef lsi het volgende:
3 Keer raden trouwens.
Pretty much. Maakt het alleen maar moeilijkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij hebt zeker niet een maand lang iedere dag tot minstens 11 uur kunnen uitslapen?
[..]
Kutjoch.
[..]
Ik hou wel van harde dingen.![]()
![]()
Schatje, mijn hormonen zijn op hol geslagen en als ik zwanger word worden ze weer normaal. Wil jij me helpenquote:
Dus we zitten in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pretty much. Maakt het alleen maar moeilijker
Iedereen friendzoned jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft me gefriendzoned
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:ItsGrumpyScar twitterde op woensdag 29-05-2013 om 00:30:16I got 99 problems but Mufasa ain't one. reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij hebt zeker niet een maand lang iedere dag tot minstens 11 uur kunnen uitslapen?
[..]
Kutjoch.
[..]
Ik hou wel van harde dingen.![]()
![]()
Hoi Maaikequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef lsi het volgende:
3 Keer raden trouwens.
Osuchi babyquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef lsi het volgende:
3 Keer raden trouwens.
awh hoe weet je dat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga 0x radenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef lsi het volgende:
3 Keer raden trouwens.
Kan niet, ben ik lam op de rugbyquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag, Odessa, uurtje of 12, zie je dan.
Oké kom maar naar mn huisquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schatje, mijn hormonen zijn op hol geslagen en als ik zwanger word worden ze weer normaal. Wil jij me helpen?
Sorry manquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
je kan niet zwanger worden toto doe narmaal ;s
Daarom moet je die bitches ook friendzonen voordat ze dat bij jou kunnen doen, werkt altijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgens mij vindt ze iemand anders leukquote:
Je bent haar zoontjequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef LittleKrabs het volgende:
LB had mij al gefriendzoned voordat het cool was
Je bent mn zoon :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef LittleKrabs het volgende:
LB had mij al gefriendzoned voordat het cool was
Awh jammerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgens mij vindt ze iemand anders leuk
Ik ben 12 wat zijn meisjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes friendzonen me omdat ik te aardig ben, ze vallen altijd op klootzakken![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:42 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
alleen vrouwenfietsen op het dak gooien
Billenkoekquote:
LVC?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
[..]
nou seg
8 juni, paard van troje (is alleen in Den Haag, hmm...)
15 juni, LVC, dan.
Das niet waar. Ik val op de liefste jongen die er bestaat op aardequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meisjes friendzonen me omdat ik te aardig ben, ze vallen altijd op klootzakken![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Das niet waar. Ik val op de liefste jongen die er bestaat op aarde
wnnr daten dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
to much honourquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen op mij vielen omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Die krijgt ook billenkoekquote:
Hij is wel heel trouw, verlaat haar nooitquote:
Jaquote:
Hij is eng.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is wel heel trouw, verlaat haar nooit
Wie dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar jij zal altijd mijn lieve maatje blijven
Een maatje meer of minder kan nooit kwaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar jij zal altijd mijn lieve maatje blijven
huh wat is pap raarquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die krijgt ook billenkoek![]()
Maar die vindt het ook lekker :s
quote:
quote:
Jullie hebben wel veel zelfvertrouwen, I likequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er mensen op mij vielen omg
Le troll xdquote:
meer of minder? whut?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een maatje meer of minder kan nooit kwaad
ik. zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben wel veel zelfvertrouwen, I like
zelfvertrouwen is een mustquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie hebben wel veel zelfvertrouwen, I like
Kom je daar nu achter, zoon?quote:
is dat leuk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kom je daar nu achter, zoon?
Pap houdt ook van shotjes.
Nee, zaterdag, want dan moet ik daar ook al vechten met wp.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben jou echt spuugzatMorgen 20:00 utrecht cs, je gaat klappen krijgen.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een maatje meer of minder. Gewicht snap je xd zd
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben jou echt spuugzatMorgen 20:00 utrecht cs, je gaat klappen krijgen.
Dropshot.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon een glas Sourz en een fles dropshot
sourz heeft een beetje een breezer lookquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
Gewoon een glas Sourz en een fles dropshot
Jordy heeft toch niet de ballen om een vuist te laten vliegen.quote:
Geen zomervakantie hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:47 schreef TienVingers het volgende:
Morgen is mijn schooldag gehalveerd yes
Van 1-9 naar 1-4
Als je houdt van 5 uur lang niks meer wetenquote:
quote:
Daarna date met xcachetquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:47 schreef TienVingers het volgende:
Morgen is mijn schooldag gehalveerd yes
Van 1-9 naar 1-4
Waarom?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
altijd leuk wanneer we dropshot drinken, iedereen meteen naar de keel grijpen
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zaterdag, want dan moet ik daar ook al vechten met wp.
Geen fulltime baan hebben met goed inkomen en afgestudeerd zijn en zoquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je houdt van 5 uur lang niks meer weten
Brbquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga jij met je barbies spelen [ afbeelding ]
Net alsof je zaterdag wat beters hebt te doen.quote:
Seks.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Serieuze vraag. Waarom vinden mensen het leuk verliefd te zijn?
Mammie doet niet zulke gekke dingenquote:
Omdat je blij wordt van die persoonquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Serieuze vraag. Waarom vinden mensen het leuk verliefd te zijn?
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je zaterdag wat beters hebt te doen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mammie doet niet zulke gekke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na het lerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zou ik willen maar nee ik moet weer leren
Ja? Heb je me gemist?quote:
Kloopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sourz heeft een beetje een breezer look
van die retail shit niet nee. hier word het zelfgemaakt. vles vodka salmiak mixen schudden glaasjes en achterover tikkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom?Ik voel serieus niks van Dropshot.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
hoi jij zat bij mij in de klas toch, met die groene driewielier
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]Pap denkt alleen aan bier :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was fruitsap[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja als je gefixed hebtquote:
Ja maar voor je gebakken zit en je gedate hebt enzoquote:
ik jou ook hoorquote:
kan je beter met oom VA trouwen hij drinkt niet !quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pap denkt alleen aan bier :S
Het was fruitsap
Een date met je rechterhand is niet beter dan een meet in Utrecht.quote:
Ja, dat wel, maar ik voel er niks van.quote:
Dat dacht ik dus ook toen ik voor het eerst Dropshot dronk. 'Hé, dit kan ik zelf ook wel maken.'quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van die retail shit niet nee. hier word het zelfgemaakt. vles vodka salmiak mixen schudden glaasjes en achterover tikken
VA zuiptquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
kan je beter met oom VA trouwen hij drinkt niet !
Impliceren dat ik jou zou willen meetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een date met je rechterhand is niet beter dan een meet in Utrecht.
[..]
Ja, dat wel, maar ik voel er niks van.![]()
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik voor het eerst Dropshot dronk. 'Hé, dit kan ik zelf ook wel maken.'
Niet meer achter FOK! alleen gelegenheids drinken vanaf nuquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
Nee ik hou van je papa hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
seks met je exquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
omgee, ik spreek m'n ex weken niet en ineens een whapp; wij moeten even wat bespreken, binnenkort.
dan kan je alsnog heel blij worden van iemandquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je gefixed hebt
[..]
Ja maar voor je gebakken zit en je gedate hebt enzo
Dan kom je toch niet vechten, pussy?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik jou zou willen meeten[ afbeelding ]
Misschien is hij wel zwangerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
omgee, ik spreek m'n ex weken niet en ineens een whapp; wij moeten even wat bespreken, binnenkort.
maar wel sinterklaasquote:
...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aw wat lief
Misschien is hij wel zwanger
Hoe lang is het al uit
mijn ex whatstappte mij, na hem een mand niet gesproken te hebben, gisternacht om 5 uur 's nachts met "Hee schat!"quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat hij zwanger is idd. Op holgeslagen hormonen zoals toto al zei. Maanden haha. Ik vind dit best engquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aw wat lief
Misschien is hij wel zwanger
Hoe lang is het al uit
Maar je bent 12 :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]ik ook van jullie, echt tof dat ik niet zo vroeg naar bed hoef als jij vroeger mam
Ik ben altijd bang dat ik het met het brichtje daarvoor verneukt heb en het over en uit is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
dan kan je alsnog heel blij worden van iemand
het is toch geweldig dat iemand puur door je bijvoorbeeld een berichtje te sturen op whatsapp al een glimlach op je gezicht kan toveren?
Ahh de liefde, een prachtig fenomeen.
Waaromquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zwanger is idd. Op holgeslagen hormonen zoals toto al zei. Maanden haha. Ik vind dit best eng
Denken dat ik mijn moeder ga laten vechten.quote:
My god, wss dronken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
mijn ex whatstappte mij, na hem een mand niet gesproken te hebben, gisternacht om 5 uur 's nachts met "Hee schat!"
nee daar word je vrolijk van
met een simpel hoi (of in zijn geval: "blieb", lol) zal dat niet zo snel zo zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik het met het brichtje daarvoor verneukt heb en het over en uit is.
Neuken totdat je vijf kinderen hebt geworpen.quote:
watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
mijn ex whatstappte mij, na hem een mand niet gesproken te hebben, gisternacht om 5 uur 's nachts met "Hee schat!"
nee daar word je vrolijk van
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neuken totdat je vijf kinderen hebt geworpen.
JE ZEGT U TEGEN JE MOEDER, JONGEMAN.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
ja maar jij moest nu toch al slapen toen je 12 was
Denken dat je me wat kan makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mijn moeder ga laten vechten.
Tevens moet ik altijd het initiatief nemen maar dat komt omdat ik de jongen benquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef msacras het volgende:
[..]
met een simpel hoi (of in zijn geval: "blieb", lol) zal dat niet zo snel zo zijn
hij is in spanje voor 2,5 maand dus dat denk ik welquote:
totoquote:
Ik grijp naar je ballen, draai ze om, en steek dan een vuist in je aars.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tevens moet ik altijd het initiatief nemen maar dat komt omdat ik de jongen ben
Oke moet ik nu naar bedquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JE ZEGT U TEGEN JE MOEDER, JONGEMAN.
vindt ie lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik grijp naar je ballen, draai ze om, en steek dan een vuist in je aars.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een kindje uitgepoept
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik grijp naar je ballen, draai ze om, en steek dan een vuist in je aars.
jaja :Squote:
Als je echt dronken bent dan kun je dat niet typen om 5 uur hoor hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]
hij is in spanje voor 2,5 maand dus dat denk ik wel
ik vroeg er naar en toen zei hij had gedronken en dat het waarschijnlijk iemand anders was, maar ja, dan liet hij het blijkbaar wel toe. en alsnog, als je dronken bent en zulk soort dingen stuurt... waarom.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
Jullie gaan te hard, ik kan geen twee SC's bijhouden
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij loopt nog aardig ookBeter dan die hangmat
Maar het komt er altijd op neer dat ik AL het initiatief moet nemen dus dan weet je het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef msacras het volgende:
[..]dat is vaker zo idd haha. Al hoeft dat niet, ik neem ook wel eens initiatief. Maar als ik gewoon een beetje zekerheid wil laat ik hem ploeteren
quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het komt er altijd op neer dat ik AL het initiatief moet nemen dus dan weet je het wel
nee precies. maar ik snap niet waarom hij zoiets typt, of iemand anders zoiets láát typen zonder er achter aan te zeggen nog hoe of watquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je echt dronken bent dan kun je dat niet typen om 5 uur hoor haha
Blokker bitch hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef TienVingers het volgende:
Haha
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aagdenshow-RTL.dhtml
Ja tijd om naar bed te gaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
Oke moet ik nu naar bed![]()
lees je me nog wel een verhaal voor
rare verhalen zijn dat hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja tijd om naar bed te gaan
Pap doet dat wel
Augustinus is leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef chapel24 het volgende:
Duss, msacras kan mij alles van leiden laten zien :p. Wat ga jij studeren dan, of studeer je al? Heb al een avondje dixo bij Augustinus erop zitten, was leuk, en de donertenten in de Bree dus ook al ontdenkt haha.
Ja forever alone zijn, dat gaat hem wordenquote:
Nee hoeft helemaal niet. Ik laat hem ook al het initiatief nemen, en dat is echt niet als afwijzing bedoelt haha.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het komt er altijd op neer dat ik AL het initiatief moet nemen dus dan weet je het wel
Toneelstukjequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef TienVingers het volgende:
Haha
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)aagdenshow-RTL.dhtml
komt door die shotjesquote:
ik wil een foto van krabsquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Ik wil nog steeds een foto van nodig
En van jer ook
Beter dan altijd het initiatief moeten nemen. Daar word je pas kotsmisselijk vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja forever alone zijn, dat gaat hem worden
Niet zo depri.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja forever alone zijn, dat gaat hem worden
Waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb trouwens gruwelijk veel zin in bier, wat ik nu had moeten drinken. Masr die klojo verpest het weer dus mijn feest van vanavond ging niet doormorgen pilsjes happen dan maar!
Je bent toch een meissie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb trouwens gruwelijk veel zin in bier, wat ik nu had moeten drinken. Masr die klojo verpest het weer dus mijn feest van vanavond ging niet doormorgen pilsjes happen dan maar!
Augustinus lijkt mij indd wel tofquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Augustinus is leuk
Nee ik zit nog op het vwo in Leiden, en ga juist in Groningen studeren![]()
En natuurlijk kan ik je Leiden laten zien!
Tevens, waar blijven die pics?
Heb je al langquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
Ik wil nog steeds een foto van nodig
En van jer ook
Ik heb een foto van krabsquote:
Denk dat het echte maagden zijn maar dat alles in het programma door het programma geregeld is en in scene gezet. Waarschijnlijk zijn ze nu nog maagd ondanks dat RTL doet geloven dat ze het aan het einde van het programma niet meer zijn (op die Madeline en Boy na dan misschien ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Toneelstukje
In een verklaring van Blokker op Facebook is te lezen dat de verkoopscène wel een toneelstukje is en RTL 'de hele boel heeft verdraaid'. 'Blokker wil benadrukken dat dit volledig in scène gezet is door de programmamakers. Dit is namelijk absoluut niet de normale handelswijze van de betreffende Blokker-medewerkster'.
Onlangs was ook de echtheid van Linda Dummers, die ook een rol speelt in het programma, ter sprake. Ze zou namelijk een actrice zijn. Producent Ewout Genemans ontkende het gerucht en zei dat alle personages in het programma 'echt' zijn.
Is dat hele programma nou gespeeld ofwat? Hoorde ook alleen dat Take Me Out helemaal gespeeld was.
en toch word ik uiteindelijk afgewezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hoeft helemaal niet. Ik laat hem ook al het initiatief nemen, en dat is echt niet als afwijzing bedoelt haha.
True, maar ik ga niet bij de pakken neer zitten hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter dan altijd het initiatief moeten nemen. Daar word je pas kotsmisselijk van
Am notquote:
Zozo. Ik bijna met een meisje van Augustinus, maar mn vriendin kan door niemand overtroffen worden!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even gedate met een gozer van Augustinus, vorig jaar ofzo
Niet met krabs wonen in indiaquote:
ohja?quote:
Moet je ook niet doen maat. Komt goed, je bent tof.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en toch word ik uiteindelijk afgewezen
[..]
True, maar ik ga niet bij de pakken neer zitten hoor
[..]
Am not
Haha pics komen morgen wel in dat voorstel topic dinges. Groningen is idd echt supervet, als het niet 3.5 uur enkele reis was had ik daar gestudeerd, nu simpelweg niet te doen. Dus leiden, prachtige stad met een actief studentenleven en daar ben ik naar op zoek!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Augustinus is leuk
Nee ik zit nog op het vwo in Leiden, en ga juist in Groningen studeren![]()
En natuurlijk kan ik je Leiden laten zien!
Tevens, waar blijven die pics?
Mooizoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zozo. Ik bijna met een meisje van Augustinus, maar mn vriendin kan door niemand overtroffen worden!
Die mensen zetten zichzelf ook alleen maar voor schut johquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Denk dat het echte maagden zijn maar dat alles in het programma door het programma geregeld is en in scene gezet. Waarschijnlijk zijn ze nu nog maagd ondanks dat RTL doet geloven dat ze het aan het einde van het programma niet meer zijn (op die Madeline en Boy na dan misschien ...)
Slaap lekker, ik hou van je.quote:
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.quote:
India is vochtig :S:S:S:S:Squote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.
ok was een beetje depriquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet met brownie wonen in india
Groningen is voor mij ook ver weg ja, maar daarom ga ik daar ook op kamers, duh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha pics komen morgen wel in dat voorstel topic dinges. Groningen is idd echt supervet, als het niet 3.5 uur enkele reis was had ik daar gestudeerd, nu simpelweg niet te doen. Dus leiden, prachtige stad met een actief studentenleven en daar ben ik naar op zoek!
huh echt. moeson ofzo? ik weet dat niet meer johquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
India is vochtig :S:S:S:S:S
Sorry wij wonen diep in de zee, in een anker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.
oke goed zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry wij wonen diep in de zee, in een anker.
Ook veel regenwoud ofzo dacht ik enzo. Is vochtig grquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
huh echt. moeson ofzo? ik weet dat niet meer joh
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Hij had zich verhuld onder een andere nickname maar ik had hem meteen door
okquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook veel regenwoud ofzo dacht ik enzo. Is vochtig gr
Paar piraten hebben haar afgeslachtquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oke goed zo
hoe gaat het met je stiefdochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |