Nopequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zie jij geen UI's op mob?
Kirby hoofd op le krabs
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef wietparkiet het volgende:
Oh my god
ik heb zo net de meest stomme gimmick kloon ooit bedacht
littledownie
Ik wil ook een keer stappen in Leiden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
Leiden is
Wacht maar tot je de citysnacks en downtown ontmoet, dé "jezelf-vet-bunkeren-na-het-stappen"-hotspots
Oh, beetje jammer dit..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Fijn! Ik niet. Ik heb school van half 9 - half 6
Je studeert al een jaar in Leiden... maar bent er nog nooit uit geweest?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer stappen in Leiden.
Laten we daar een meet opzetten
Bij mij niet. Hij stuurde mij gelijk DM van; eh, ik ben Ro-ald.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
[..]
precies
alleen ro-ald hield het nog wel even vol met leeuwenkonig
Ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent toch te lelijk voor mijn FB.
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Je studeert al een jaar in Leiden... maar bent er nog nooit uit geweest?
que?
Je wekker zetten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
Maar serieus, hoe ga ik morgen om 7 uur opstaan?!
Goed klonen is uit de sc waar je normaal in post blijven. heb een hele tijd een kloon gehad waarvan niemand behalve de mensen in de sc waarmee ik postte wisten dat die van mij wasquote:
Ik moet om 6 uur grquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
Lekker voor je!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
LB ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
iheartlondon leek me best een leuk meisje
ja, maar dat was omdat je het wist, de rest nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bij mij niet. Hij stuurde mij gelijk DM van; eh, ik ben Ro-ald.
En dan als een zombie die uit de dood herrijst uit mijn bed komen, briljant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |