Misschien is hij wel zwangerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
omgee, ik spreek m'n ex weken niet en ineens een whapp; wij moeten even wat bespreken, binnenkort.
maar wel sinterklaasquote:
...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aw wat lief
Misschien is hij wel zwanger
Hoe lang is het al uit
mijn ex whatstappte mij, na hem een mand niet gesproken te hebben, gisternacht om 5 uur 's nachts met "Hee schat!"quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
omgee, ik spreek m'n ex weken niet en ineens een whapp; wij moeten even wat bespreken, binnenkort.
Ik denk dat hij zwanger is idd. Op holgeslagen hormonen zoals toto al zei. Maanden haha. Ik vind dit best engquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Aw wat lief
Misschien is hij wel zwanger
Hoe lang is het al uit
Maar je bent 12 :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]ik ook van jullie, echt tof dat ik niet zo vroeg naar bed hoef als jij vroeger mam
Ik ben altijd bang dat ik het met het brichtje daarvoor verneukt heb en het over en uit is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef msacras het volgende:
[..]
dan kan je alsnog heel blij worden van iemand
het is toch geweldig dat iemand puur door je bijvoorbeeld een berichtje te sturen op whatsapp al een glimlach op je gezicht kan toveren?
Ahh de liefde, een prachtig fenomeen.
Waaromquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zwanger is idd. Op holgeslagen hormonen zoals toto al zei. Maanden haha. Ik vind dit best eng
Denken dat ik mijn moeder ga laten vechten.quote:
My god, wss dronken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef msacras het volgende:
[..]
mijn ex whatstappte mij, na hem een mand niet gesproken te hebben, gisternacht om 5 uur 's nachts met "Hee schat!"
nee daar word je vrolijk van
met een simpel hoi (of in zijn geval: "blieb", lol) zal dat niet zo snel zo zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik het met het brichtje daarvoor verneukt heb en het over en uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |