quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:48 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
hoi jij zat bij mij in de klas toch, met die groene driewielier
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]Pap denkt alleen aan bier :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was fruitsap[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja als je gefixed hebtquote:
Ja maar voor je gebakken zit en je gedate hebt enzoquote:
ik jou ook hoorquote:
kan je beter met oom VA trouwen hij drinkt niet !quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pap denkt alleen aan bier :S
Het was fruitsap
Een date met je rechterhand is niet beter dan een meet in Utrecht.quote:
Ja, dat wel, maar ik voel er niks van.quote:
Dat dacht ik dus ook toen ik voor het eerst Dropshot dronk. 'Hé, dit kan ik zelf ook wel maken.'quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van die retail shit niet nee. hier word het zelfgemaakt. vles vodka salmiak mixen schudden glaasjes en achterover tikken
VA zuiptquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
kan je beter met oom VA trouwen hij drinkt niet !
Impliceren dat ik jou zou willen meetenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een date met je rechterhand is niet beter dan een meet in Utrecht.
[..]
Ja, dat wel, maar ik voel er niks van.![]()
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik voor het eerst Dropshot dronk. 'Hé, dit kan ik zelf ook wel maken.'
Niet meer achter FOK! alleen gelegenheids drinken vanaf nuquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
Nee ik hou van je papa hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef LittleKrabs het volgende:
[..]
seks met je exquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
omgee, ik spreek m'n ex weken niet en ineens een whapp; wij moeten even wat bespreken, binnenkort.
dan kan je alsnog heel blij worden van iemandquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja als je gefixed hebt
[..]
Ja maar voor je gebakken zit en je gedate hebt enzo
Dan kom je toch niet vechten, pussy?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik jou zou willen meeten[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |