Mooizoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zozo. Ik bijna met een meisje van Augustinus, maar mn vriendin kan door niemand overtroffen worden!
Die mensen zetten zichzelf ook alleen maar voor schut johquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Denk dat het echte maagden zijn maar dat alles in het programma door het programma geregeld is en in scene gezet. Waarschijnlijk zijn ze nu nog maagd ondanks dat RTL doet geloven dat ze het aan het einde van het programma niet meer zijn (op die Madeline en Boy na dan misschien ...)
Slaap lekker, ik hou van je.quote:
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.quote:
India is vochtig :S:S:S:S:Squote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.
ok was een beetje depriquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet met brownie wonen in india
Groningen is voor mij ook ver weg ja, maar daarom ga ik daar ook op kamers, duh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha pics komen morgen wel in dat voorstel topic dinges. Groningen is idd echt supervet, als het niet 3.5 uur enkele reis was had ik daar gestudeerd, nu simpelweg niet te doen. Dus leiden, prachtige stad met een actief studentenleven en daar ben ik naar op zoek!
huh echt. moeson ofzo? ik weet dat niet meer johquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
India is vochtig :S:S:S:S:S
Sorry wij wonen diep in de zee, in een anker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet in India te wonen met een Krab :S :S super onhandig enzo. Want het is daar heel droog dus dan droogt hij uit. Hier in Nederland met de regen is het nog wel te doen.
oke goed zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry wij wonen diep in de zee, in een anker.
Ook veel regenwoud ofzo dacht ik enzo. Is vochtig grquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
huh echt. moeson ofzo? ik weet dat niet meer joh
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Hij had zich verhuld onder een andere nickname maar ik had hem meteen door
okquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook veel regenwoud ofzo dacht ik enzo. Is vochtig gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |