http://clubnyx.nl/?page_id=10quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Geen idee wat de website enzo zegt, maar dit is wat ik hoorde van mijn twee 18-jarige homovrienden![]()
Ik zou zelfs mee gaan die avond
Jongen tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
Oh god, kap eens met janken joh.Alsof jullie het zo lastig hebben met meiden.
Ik heb het pas lastig, ik moet eerst uit zien te vinden of iemand homo is, dan moet hij vrij zijn, en hij moet ook interesse hebben. En neukbaar zijn natuurlijk. Dat is echt 0,000001% van de populatie of zo.!
Ja meer keuze ja. Maar de kans dat het wederzijds is is gewoon nogal klein danquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt altijd nog veel meer keuze dan ik, vriend. En als je nou eens kapt met zeiken zou je dat ook inzien.
Nah, valt wel mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha.
huh :S dit is een forum, alles is nepquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha.
Nee man, we zijn allemaal bots.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha. Ofzo en enzo in een zin.... Het gaat om het idee
Waar val je op dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick.!
[..]
Gaybars.Komen allemaal van die rare figuren, dragqueens en oude mannen en zo.
Rasechte FOKKERquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.
klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:10 schreef nodig het volgende:
TV / Take Me Out is gedeeltelijk opgezet en doorgestoken kaart
Zoiets hoorde ik dus laatst ook
Oud topic, niet schoppen
joaahquote:
Ja, de meeste wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Kent iedereenhier elkaar in het echt ofzo, iedereen heeft het over FB en whapp enzo haha. Ofzo en enzo in een zin.... Het gaat om het idee
Wie ben jij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken hier niemand in t echt en niemand mij.
Het zijn inderdaad wel twee ontieglijke hipstersquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://clubnyx.nl/?page_id=10
Hipsterclub.
International Relatonships and International Organizationsquote:
En je denkt dat bij mij die kans 100% is of zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja meer keuze ja. Maar de kans dat het wederzijds is is gewoon nogal klein dan
Twinks denk ik maar? Maar niet verwijfd of zo.quote:
Ik heb wel veel mensen op facebook en/of whatsapp inderdaad. Maar het valt meequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef chapel24 het volgende:
Denken dat ik het niet probeerquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je denkt dat bij mij die kans 100% is of zo?Nee heb je, ja kan je krijgen. Deal with it en probeer het gewoon, in plaats van te klagen dat je nooit een meid kan krijgen.
[..]
Twinks denk ik maar? Maar niet verwijfd of zo.
Haha heb je in leiden toch ook, maar dan nederlandstalige IBO. Maarja snap dat je op kamers wiltquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
International Relatonships and International Organizations
ofwel politicologie
Of misschien psychologie, ik twijfel nog.
Niet genoeg blijkbaar als je nog te klagen hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denken dat ik het niet probeer
Kan je dat niet op de een of andere manier combineren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
International Relatonships and International Organizations
ofwel politicologie
Of misschien psychologie, ik twijfel nog.
In een minor misschien, maar het is wel iets compleet anders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan je dat niet op de een of andere manier combineren?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, dit bedoel ik dus. Dit is een foto van een gaybar in Leiden.Ik ben homo, geen circusfan of zo.
Ja, heb niet zoveel met dragqueens, sorry hoor.quote:
Wat een nichtquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, dit bedoel ik dus. Dit is een foto van een gaybar in Leiden.Ik ben homo, geen circusfan of zo.
Vertelquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb iets raars tegen krabs gezegd
Ja dat heb je ook in Leidenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha heb je in leiden toch ook, maar dan nederlandstalige IBO. Maarja snap dat je op kamers wilt
Je wilt hem..quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
hij zei tegen mij:quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doelde op die foto... Niet op jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, heb niet zoveel met dragqueens, sorry hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |