Iedereen wil krabsquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
Toto was een grapje, wat doe je nou.![]()
Ik wil krabs helemaal niet, ik wil *persoon wiens naam ik hier niet ga noemen want het is geen fokker*
Ik wil ook gekoppeld worden.ik ben knap lief slim grappig romantisch aantrekkelijk leuk, spontaan en nog eens leuk hihihihihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Aangezien msacras krabs ook wil is er nu een stemstrijd;
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
- ik ben 12 en niet stemgerechtigd
Jaquote:
Ik begrijp je punt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel gewoon dat je een normale bar neemt, bijvoorbeeld Einstein, gayflag boven de deur, klaar. Je hoeft toch niet gelijk wedstrijden met dragqueens en disco-avonden te organiseren?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom moet ik steeds lachen om het woord Krabs
nee want ik weet datquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef chapel24 het volgende:
Iemand zich ooit afgevraagd hoe een krabburger in het echt zou smaken?
En veel hipsters.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt hoorMaar dragqueens/kings zijn nou eenmaal heel vaak holebi, dus die zullen dan alsnog er zijn
maar serieus, in NYX zijn echt in verhouding weinig drags, veel jongeren
eerst picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:29 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik wil ook gekoppeld worden.ik ben knap lief slim grappig romantisch aantrekkelijk leuk, spontaan en nog eens leuk hihihihihi
Zijn ze niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Waar het verhaal op neerkomt, hoezo moeten homo's speciaal zijn?
Alles goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |