Das roeien toch? Lijkt me ook wel leuk, en is gezond + spieren kweken hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]Ik zou gewoon alles daar bekijken, je maakt er sowieso wel nieuwe vrienden dus ach.
Quintus is net wat corporaler dan Augustinus. Maar idd, als ik in Leiden zou studeren zou ik ook bij Quintus of Augustinus gaan.
Mn zus studeert wel in Leiden, die zit bij Asopos.
trio! Geylquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Aangezien msacras krabs ook wil is er nu een stemstrijd;
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
- ik ben 12 en niet stemgerechtigd
Optie 4quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
Zou wel een beetje discriminerend worden, dan hè, "jij bent niet normaal genoeg, dus je mag niet hier naar binnen."quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, het is niet zozeer de drags zelf, het is dan constant gedoe van homoseksualiteit, en pride, en anders zijn en zo. Snap je wat ik bedoel?
Wat is er mis met een normale bar waar homo's elkaar kunnen ontmoeten? Waarom moet iedere gaybar in een mini gaypride veranderen?
Ja kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Das roeien toch? Lijkt me ook wel leuk, en is gezond + spieren kweken haha
maar er is niksquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee grappie, veel geluk gewenst samen jullie 2
jaquote:
2 4quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie stemt er voor;
- msacras en krabs
- lb en krabs
- lb, msacras EN krabs
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef Toto69 het volgende:
Wie stemt er voor;
- lb en krabs
Ook goed. Msacras en ik lijken toch elkaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
U heeft gekozen voor: optie 3. Goede keus wel.
als 2 druppels waterquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook goed. Msacras en ik lijken toch elkaar
Nee joh, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel gewoon dat je een normale bar neemt, bijvoorbeeld Einstein, gayflag boven de deur, klaar. Je hoeft toch niet gelijk wedstrijden met dragqueens en disco-avonden te organiseren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Zou wel een beetje discriminerend worden, dan hè, "jij bent niet normaal genoeg, dus je mag niet hier naar binnen."
Jij en Krabs. Stel van het jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:
precies, jij bent mijn kloonquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |