Ja die ga ik sowieso lopen, maar ik ben zo iemand die dat al ruim van tevoren bekijkt en dan op de allerlaatste dag gaat twijfelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zou ook wel de andere verenigingen bekijken hoormaar dat doe je allemaal in de elcid. die je gaat lopen neem ik aan?
quote:
ik ook!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
Al vind ik mezelf en krabs ook wel een leuk stel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe vwo N&T.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb me nog niet eens ingeschreven voor een vervolgstudie#yolo
Haha okéquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die foto van die dragqueen die ik poste kwam van de site van de Roze Beurs, dus nee, denk het niet.![]()
Sup!quote:
Fijn dat het eruit isquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ja die ga ik sowieso lopen, maar ik ben zo iemand die dat al ruim van tevoren bekijkt en dan op de allerlaatste dag gaat twijfelen. Ssr en catena is niet mijn ding, minerva té, dus het zal wel gaan tussen quintus en aug. En aangezien ik al heel wat vrienden bij aug heb rondlopen leek me dat wel leuk. Maar eerst de elcid idd
Mja, het is niet zozeer de drags zelf, het is dan constant gedoe van homoseksualiteit, en pride, en anders zijn en zo. Snap je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha oké
Nouja, die zal je overal vinden in gaybars. Daar is toch wel een hoge mate van tolerantie en open-minded heid, en om dan drags te gaan weigeren... tsja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |