Ja ik hoop op politicologie met een minor psychologie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan je dat niet op de een of andere manier combineren?
zou rakenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, dit bedoel ik dus. Dit is een foto van een gaybar in Leiden.Ik ben homo, geen circusfan of zo.
Oh kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij zei tegen mij:
help
en daarna zei hij:
ohnee laat maar
Precies hetzelfde hier, rotterdam wilik niet dood gevonden worden, amsterdam is het ook niet echt. Utrecht en groningen hartstikke leuk alleen utrecht heeft geen fiscaal recht en grunn is te verweg. En sowieso op kamers!! En bij augustinus natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat heb je ook in Leiden
die Augustijn studeerde dat zelfs![]()
Maar ik wil gewoon graag uit huis, Leiden ken ik inmiddels al en Groningen vind ik een leuke stad. Lijkt op Leiden, maar net ietsje groter. Maar ook weer niet zo'n enorme stad als Amsterdam of Rotterdam, daar zou ik echt niet willen studeren
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb iets raars tegen krabs gezegd
Ik zou ook wel de andere verenigingen bekijken hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:21 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, rotterdam wilik niet dood gevonden worden, amsterdam is het ook niet echt. Utrecht en groningen hartstikke leuk alleen utrecht heeft geen fiscaal recht en grunn is te verweg. En sowieso op kamers!! En bij augustinus natuurlijk.
jaquote:
In Leiden heb je de Roze Beurs, daar komt m'n moeder wel eens, en die zegt dat het wel chill is. Maar die is natuurlijk wel oud dus idk of je dezelfde mening deelt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
Als ik later rijk begin ik sowieso een gewone club/bar voor homo's, nu heb je alleen maar van die carnavalachtige feesttenten vol pride en zo.
Moest je lang plassen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
Zo, dat was mijn zeikmomentje, zijn er nog vragen?
Die foto van die dragqueen die ik poste kwam van de site van de Roze Beurs, dus nee, denk het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
In Leiden heb je de Roze Beurs, daar komt m'n moeder wel eens, en die zegt dat het wel chill is. Maar die is natuurlijk wel oud dus idk of je dezelfde mening deelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |