Maar dat is wel met meer "soorten" zo. Ja ik wil gelijkheid ditdat, en ondertussen maar klagen op de rest, en gek doen,quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, ik kan er niet mee omgaan.En dan ook nog roepen dat ze als gelijken willen worden behandelt. DOE DAN NIET ALSOF JE SPECIAAL BENT, GVD.
Dat komt meer gewoon doordat homo's enorm lang zwaar onderdrukt zijn en je eigenlijk gewoon geen homo mocht zijn. En nu het wel mag, daar dan ook optimaal gebruik van maken ofzo. En het neemt het taboe van homo zijn een beetje weg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, ik kan er niet mee omgaan.En dan ook nog roepen dat ze als gelijken willen worden behandelt. DOE DAN NIET ALSOF JE SPECIAAL BENT, GVD.
Ik had ook een buitenboordbeugel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahahaha dat is helemaal een drama ja. Van die achterlijke wupjes die daar ook daadwerkelijk mee naar school gaan.ik zou het niet durven iig
3 tegen 2 en ik heb nog niet eens op mezelf gestemt omgquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Poll: supersof en..
• nodig
• Rockiejj aap
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
Oké, zeikmomentje loopt nu heel ver uit.Nevermind.
Het is echt bullshit dat je 'speciaal' moet zijn voor het niet bestaande 'homowereldje'quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, ik voel me nergens thuis.Niet speciaal genoeg voor het 'homowereldje', niet hetero genoeg voor het 'heterowereldje'.
Ik voel me anders niet thuis in de gemiddelde gaybar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is echt bullshit dat je 'speciaal' moet zijn voor het niet bestaande 'homowereldje'
Echt? :S :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie met Rockiejj
wat heeft dat met Roro te maken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Leeuwenkoning het volgende:
[..]
Wat ik ga eigen bedrijfje opstarten hoor met 70 euro
Ik heeel af en toe overdag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ook, maar hoefde m alleen snachts te dragen gelukkig
Ik voel me ook lang niet in alle bars/kroegen/clubs thuis, het is maar net wat je smaak is. Serieus, probeer NYX nou eens. Of SoHo. En zet je over je afkeer van "hipsters" heenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel me anders niet thuis in de gemiddelde gaybar.
Je hebt al een relatiequote:
twitter:CafeMeterLeiden twitterde op woensdag 29-05-2013 om 23:35:54Heel druk bij café Einstein's Internationale studenten avond!.#cafemeterleiden reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
Wat lees ik nu? Rock en sof en stelletje?
Ik voel me ook nog geen student.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
tevens rez:twitter:CafeMeterLeiden twitterde op woensdag 29-05-2013 om 23:35:54Heel druk bij café Einstein's Internationale studenten avond!.#cafemeterleiden reageer retweet
Nee, Rock en sof en Rock en msacras en wijquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
ja al 2 jaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |