Goeien pollquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Poll: supersof en..
• nodig
• Rockiej
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar hoezo moeten ze zich dan ook nog eens speciaal gaan gedragen? Ik snap dat echt niet, ik heb die neiging helemaal niet. Ik ben homo en voor de rest 'normaal', wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, alleen is het een feit dat nou eenmaal maar een veel lager percentage van de samenleving homoseksueel is dus dat het speciaalheids-percentage dan automatisch wat hoger ligt.
Had jij geen ban?quote:
Daarom zou ik er nooit heengaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad...
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken..
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nee ik ben lelijk en onzeker en bang whehehhe mehh huil enzo.
Oke morgen :p. Ben bang dat mijn inbox dan wel ontploft door al die meisjes die mij niet kunnen weerstaan.
Nee oke ik loog
Het is Rockiejj aap.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
Poll: supersof en..
• nodig
• Rockiej
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wie?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten ze zich dan ook nog eens speciaal gaan gedragen? Ik snap dat echt niet, ik heb die neiging helemaal niet. Ik ben homo en voor de rest 'normaal', wat is daar mis mee?
[..]
Had jij geen ban?
[..]
Daarom zou ik er nooit heengaan.Lekker vieren van 'Ik ben speciaal, kijk maar, ik dans op een boot!
'.
haha met zo'n petje!quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:35 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahaha sowieso, en een buitenboordbeugel
Je hebt een relatie met Rockiejjquote:
Tsja, ach... Het is maar net hoe je er tegen aankijkt en hoe je er mee bent opgegroeid denk ik. Ook heteroseksuele mensen doen dat soort dingen. En natuurlijk is er niks mis met homo en 'normaal' zijn, waarom zou dat zo zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoezo moeten ze zich dan ook nog eens speciaal gaan gedragen? Ik snap dat echt niet, ik heb die neiging helemaal niet. Ik ben homo en voor de rest 'normaal', wat is daar mis mee?
[..]
Had jij geen ban?
[..]
Daarom zou ik er nooit heengaan.Lekker vieren van 'Ik ben speciaal, kijk maar, ik dans op een boot!
'.
Serieus, ik kan er niet mee omgaan.quote:
Yay joepiequote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt een relatie met Rockiejj
Aangenaamquote:
Hahahaha dat is helemaal een drama ja. Van die achterlijke wupjes die daar ook daadwerkelijk mee naar school gaan.ik zou het niet durven iigquote:
Nou, ik voel me nergens thuis.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja, ach... Het is maar net hoe je er tegen aankijkt en hoe je er mee bent opgegroeid denk ik. Ook heteroseksuele mensen doen dat soort dingen. En natuurlijk is er niks mis met homo en 'normaal' zijn, waarom zou dat zo zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |