abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126946023
Dit is het Girotopic

pi_126946044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:55 schreef Waaghals het volgende:
Ach ja als Nederland een keer een redelijke ronderenner heeft, krijgt hij meteen 25 jaar frustratie over zich heen
Dat is zijn lot inderdaad.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:55 schreef noodgang het volgende:

[..]

Overschatten, wellicht, maar erger vind ik het keihard de grond inbeuken wanneer een sporter niet precies presteert wat er van de (meestal erg slecht geïnformeerde) supporters wordt verwacht. Ik word een beetje moe van in dit geval wielrenners grote druk opleggen en daarna volledig afschrijven wanneer niet aan deze immense druk wordt voldaan.
In het buitenland zijn ze vaak tenminste trots op sporters en blijven ze achter hun sporthelden staan, ook al strijden ze niet om de 1e plaats maar in de subtop!
Eens. En het is ook zo makkelijk. Het geinige is dan ook nog dat de mensen die de meeste kritiek hebben juist de mensen zijn die het meest verwachten.
pi_126946048
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat betekent DrF, CPL, BCL en rst?
quote:

[..]

Overschatten, wellicht, maar erger vind ik het keihard de grond inbeuken wanneer een sporter niet precies presteert wat er van de (meestal erg slecht geïnformeerde) supporters wordt verwacht. Ik word een beetje moe van in dit geval wielrenners grote druk opleggen en daarna volledig afschrijven wanneer niet aan deze immense druk wordt voldaan.
In het buitenland zijn ze vaak tenminste trots op sporters en blijven ze achter hun sporthelden staan, ook al strijden ze niet om de 1e plaats maar in de subtop!
pi_126946076
Het meest vreemde is dan dat Mollema als tegenvoorbeeld wordt genoemd terwijl die veel minder heeft gepresteerd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_126946082
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat betekent DrF, CPL, BCL en rst?
Verschillende methodes om de poweroutput te meten:

DrF: Dr. Michele Ferrari's formula
CPL: http://www.cyclingpowerlab.com/PowerComponents.aspx
rst: http://www.rst.mp-all.de/bergauf.htm
BCR: http://bikecalculator.com/wattsMetric.html
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 14:00:07 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_126946104
Wilco staat hierdoor trouwens wel mooi 17e. Prima prestatie in je eerste grote ronde.

Om het maar eens positief te bekijken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_126946112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Verschillende methodes om de poweroutput te meten:

DrF: Dr. Michele Ferrari's formula
CPL: http://www.cyclingpowerlab.com/PowerComponents.aspx
rst: http://www.rst.mp-all.de/bergauf.htm
BCR: http://bikecalculator.com/wattsMetric.html
Van welke moet worden uitgegaan als je zegt dat alles boven de 6 op doping wijst? En welke is gebruikt voor de bewering dat Riis 6,8 trapte op de Hautacam?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 14:01:16 ]
pi_126946121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef Felagund het volgende:
Het meest vreemde is dan dat Mollema als tegenvoorbeeld wordt genoemd terwijl die veel minder heeft gepresteerd.
Inderdaad. Zo zou Mollema een winnaar zijn en de juiste mentaliteit hebben, terwijl Gesink 10x meer gewonnen heeft dan Mollema in zijn carrière :')
pi_126946216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo zou Mollema een winnaar zijn en de juiste mentaliteit hebben, terwijl Gesink 10x meer gewonnen heeft dan Mollema in zijn carrière :')
Niet dat Gesink zoveel heeft gewonnen, maar goed. Mollema heeft trouwens wel de groene trui in de Vuelta binnengehaald, dat is toch ook een mooie prestatie.
pi_126946230
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Van welke moet worden uitgegaan als je zegt dat alles boven de 6 op doping wijst? En welke is gebruikt voor de bewering dat Riis 6,8 trapte op de Hautacam?
Het zijn uiteindelijk allemaal schattingen omdat het geen exacte wetenschap is (dingen als wind, stijgingspercentages etc. zijn allemaal van invloed). Wel vond ik dit:

quote:
Bjarne Riis - 6.8 W/kg for 35 min on Hautacam. Or Armstrong - 6.6 W/kg for 38 min on Alp d'Huez

Bjarne Riis is estimated to have produced 6.8W/kg (480W) on Hautacam when he won the Tour in 1996. Armstrong's estimated power output on Alp d'Huez was 6.6 W/kg (465W). This is Vayer and Portoleau's estimation, and I believe it to be accurate. I actually saw a PhD student from Texas present a similar analysis at the ACSM conference in 2005, and he had worked out 495W (7 W/kg), taking into account the gradient every 100m as well as wind speeds. If anything this is more accurate. But as I mentioned, we'll be "conservative" in our calculations, so let's take the lower option and see what it means, physiologically.
http://www.sportsscientis(...)hat-is-possible.html
pi_126946231
Ik heb nu al medelijden met Kelderman over een paar seizoenen.
In the coolest little capital of the world
pi_126946246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:04 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Het zijn uiteindelijk allemaal schattingen omdat het geen exacte wetenschap is (dingen als wind, stijgingspercentages etc. zijn allemaal van invloed). Wel vond ik dit:

[..]

http://www.sportsscientis(...)hat-is-possible.html
Bedankt!
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 14:06:04 #13
pi_126946287
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet dat Gesink zoveel heeft gewonnen, maar goed. Mollema heeft trouwens wel de groene trui in de Vuelta binnengehaald, dat is toch ook een mooie prestatie.
Gesink heeft nu al meer gewonnen dan 70% van het peloton ooit zal winnen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:06:27 #14
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_126946298
Kunnen ze vandaag mooi gaan langlaufen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_126946456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:04 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Kelderman over een paar seizoenen.
Die bestaat niet tot het eind van zijn carrière.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_126946621
nyvelocity twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 14:13:15 Actually, with DiLuca, the trick would be to test him and NOT get an EPO positive reageer retweet
Zit een kern van waarheid in :D
pi_126947166
Halve vrije dag opnemen voor niets..

O, de Ronde van België :')
  Redactie Sport vrijdag 24 mei 2013 @ 14:45:31 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126947601
Als Di Luca nu die ene rit had gewonnen en die zege hem met terugwerkende kracht zou worden afgenomen had ik mijn laptop op hem verhaald.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_126947678
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wilco staat hierdoor trouwens wel mooi 17e. Prima prestatie in je eerste grote ronde.

Kijk uit wat je zegt, want er zijn nu al mensen die hem volgend jaar de tour zien eindigen op het podium. Als hij dat dan niet haalt, is het direct een lozer en een waardeloze renner!
pi_126947715
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Di Luca nu die ene rit had gewonnen en die zege hem met terugwerkende kracht zou worden afgenomen had ik mijn laptop op hem verhaald.
Cavendish schijnt ook vol met doping te zitten omdat hij jouw verwachtingen wilde waarmaken.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:51:00 #21
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_126947810
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest lachen. :D
pi_126947838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Kijk uit wat je zegt, want er zijn nu al mensen die hem volgend jaar de tour zien eindigen op het podium. Als hij dat dan niet haalt, is het direct een lozer en een waardeloze renner!
En als hij het wel haalt heeft hij gepakt.
pi_126948341
Gesink is ook een beetje de Robben van het wielrennen he ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_126948405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef TLC het volgende:
Zijn valpartijen zijn dus Schwalbes? :o
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_126948931
quote:

[..]

Op zich wel eens met deze post, je hoeft iemand echt niet de grond in te trappen als het even minder gaat (zoals bijv. Derksen op een totaal ongefundeerde manier deed een aantal jaar terug).
Dat neemt alleen niet weg dat je het best wel mag uiten als het weer eens belabberd is wat Gesink laat zien, maar vaak wordt dit weer afgedaan als getroll of Gesink-haterij. Of het wordt weer 'verzacht' door uitspraken als: hij is nog steeds jong/ er is nog potentieel, laten we wachten met oordelen tot het eind van de heuvel/berg/etappe/ronde/seizoen of 'ja maar, dit was ook niet bepaald zijn ding' (alsof er überhaupt wel iets of een bepaald soort klim echt zijn ding is, maar dat terzijde).

Want laten we wel zijn; deze ronde is maar weer eens een enorme teleurstelling geworden, en dat ligt echt niet aan de o zo hoge verwachtingen.Van iemand die in het verleden al heeft bewezen mee te kunnen in de top, een goede voorbereiding heeft gehad en zelf aangeeft voor een podium/top 5 te willen strijden mag je best wat verwachten. Als dan het resultaat een kleurloze plaats buiten de top 10 is (terwijl er ook al twee (top)favorieten uitgevallen zijn), mag dat best bekritiseerd worden.
Van de renner die een aantal jaren geleden mee deed in de top van een aantal facetten (klimmen, etappes, klassementen en enkele eendagswedstrijden) van de wielersport is eigenlijk niets meer over, en dat terwijl hij juist nu naar zijn echte top zou moeten groeien. Tijdrijden is okee, maar ook weer niet spectaculair, klimmen lijkt hij te zijn verleerd, klassement komt hij niet meer aan te pas en de eendagswedstrijden heeft hij ook helemaal gelaten voor wat het is.
Erg zonde allemaal, ik vind het een aardige no-nonsense kerel en gun hem alles. Aan het mentale aspect heb ik bij hem nooit getwijfeld, maar op dit moment komt hij op elk vlak absoluut te kort voor de top.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 15:25:53 #26
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_126949200
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Op zich wel eens met deze post, je hoeft iemand echt niet de grond in te trappen als het even minder gaat (zoals bijv. Derksen op een totaal ongefundeerde manier deed een aantal jaar terug).
Dat neemt alleen niet weg dat je het best wel mag uiten als het weer eens belabberd is wat Gesink laat zien, maar vaak wordt dit weer afgedaan als getroll of Gesink-haterij. Of het wordt weer 'verzacht' door uitspraken als: hij is nog steeds jong/ er is nog potentieel, laten we wachten met oordelen tot het eind van de heuvel/berg/etappe/ronde/seizoen of 'ja maar, dit was ook niet bepaald zijn ding' (alsof er überhaupt wel iets of een bepaald soort klim echt zijn ding is, maar dat terzijde).

Want laten we wel zijn; deze ronde is maar weer eens een enorme teleurstelling geworden, en dat ligt echt niet aan de o zo hoge verwachtingen.Van iemand die in het verleden al heeft bewezen mee te kunnen in de top, een goede voorbereiding heeft gehad en zelf aangeeft voor een podium/top 5 te willen strijden mag je best wat verwachten. Als dan het resultaat een kleurloze plaats buiten de top 10 is (terwijl er ook al twee (top)favorieten uitgevallen zijn), mag dat best bekritiseerd worden.
Van de renner die een aantal jaren geleden mee deed in de top van een aantal facetten (klimmen, etappes, klassementen en enkele eendagswedstrijden) van de wielersport is eigenlijk niets meer over, en dat terwijl hij juist nu naar zijn echte top zou moeten groeien. Tijdrijden is okee, maar ook weer niet spectaculair, klimmen lijkt hij te zijn verleerd, klassement komt hij niet meer aan te pas en de eendagswedstrijden heeft hij ook helemaal gelaten voor wat het is.
Erg zonde allemaal, ik vind het een aardige no-nonsense kerel en gun hem alles. Aan het mentale aspect heb ik bij hem nooit getwijfeld, maar op dit moment komt hij op elk vlak absoluut te kort voor de top.
Hier ben ik het mee eens! Maar er is een verschil tussen zoals jij doet, een goed onderbouwd verhaal neerzetten en de talloze reacties (zoals:
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef TLC het volgende:
) die elke topsporter neerzetten als een mentaal zwak, omhooggevallen prutsertje wat enkel profiteert van een hoog salaris, zonder zich voor hun sport op te offeren ;)
  Redactie Sport vrijdag 24 mei 2013 @ 15:34:26 #27
pi_126949565
Jammer dat Gesink m toch niet uitrijdt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 mei 2013 @ 15:41:21 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126949890
wordt Di Luca nu uit alle uitslagen van deze Giro geschrapt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:42:21 #29
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_126949926
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef rubbereend het volgende:
wordt Di Luca nu uit alle uitslagen van deze Giro geschrapt?
Ja. Alle uitslagen na een positieve dopingtest vervallen, die daarvoor blijven staan. Maar daar heeft Di Luca niet zo bijster veel aan :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:44:23 #30
39333 Zelva
pi_126950012
Santambrogio wint dus nog wat boni's.
pi_126950095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja. Alle uitslagen na een positieve dopingtest vervallen, die daarvoor blijven staan. Maar daar heeft Di Luca niet zo bijster veel aan :')
Een 6e plaats in de Giro della Toscana en een 10e plaats in de GP Industria & Artigianato Larciano zou hij dan kunnen behouden _O_ :')
pi_126950699
Waren die Belkov en die Italiaan gisteren nou wel of niet buiten de tijd? 13 minuten verliezen op 20 kilometer is wel erg matig voor pt rijders lijkt mij.
pi_126950760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef lytsewiete het volgende:
Waren die Belkov en die Italiaan gisteren nou wel of niet buiten de tijd? 13 minuten verliezen op 20 kilometer is wel erg matig voor pt rijders lijkt mij.
Blijkbaar is alleen Belkov uit koers. Belletti mag blijven.
pi_126950831
Vreemd ik las wel een verhaal dat hij materiaalpech had, dit vind ik bullshit er rijdt bij elke renner gewoon een auto met reservefiets achter lijkt mij.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:03:27 #35
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_126950937
denk niet dat geesink nog een nieuwe werkgever gaat vinden. wat een mentaliteit heeft die jongen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:03:48 #36
39333 Zelva
pi_126950960
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Jahr00n het volgende:
denk niet dat geesink nog een nieuwe werkgever gaat vinden. wat een mentaliteit heeft die jongen
:')

Ik hoor dat er in de plantenbemesting nog volop mogelijkheden zijn.
pi_126952720
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Mollema en Gesink deden het een stuk beter in hun eerste grote ronde ;(.
quote:

[..]

Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens. Wat mij vooral opvalt als het gaat om het omgaan met sporters, is dat we hier altijd zeggen dat we niet goed omgaan met sporters.

Om een tegenvoorbeeld t.o.v. jouw waarneming te geven: het Holland Heineken Huis, waar Olympische sporters vereerd worden, was een Nederlands initiatief dat veel navolg heeft gekregen. Ik kan me herinneren dat ik Vlaamse opiniestukken las over de heldenverering van Nederlandse sporters, en dat dat de reden was dat Nederlanders vaker goud haalden op de OS (terwijl Belgen wat mij betreft totaal niet jaloers zouden moeten zijn op onze sportprestaties, maar goed).

Wat je ook vaak hoort is dat Nederland geen winnaarscultuur heeft. Dat is weer een tegenstelling op wat jij hier zegt en ook niet te onderbouwen met feiten.

Een interessante statistiek wat dat betreft is dat Nederlanders individueel vaak zeggen dat ze het goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd zeggen dat Nederland als land maar een faalland is (even grof geparafraseerd). Terwijl hoe Nederland als land is toch grofweg een som zou moeten zijn van de ervaringen van de individuen. Maar goed, ik dwaal af :P.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:42:48 #38
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_126952724
Jammer, een hele koers omgooien is voor de organisatie ook vrijwel onmogelijk echter. Ik denk dat de etappe van morgen ook niet veel wordt. Aankomst op Tre Cime lijkt me ook morgen onmogelijk gezien de voorspellingen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_126952849
lancearmstrong twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:38:33 Knowing I have 0 cred on the doping issue - I still can't help but think, "really Di Luca? Are you that fucking stupid??" reageer retweet
De Heer heeft gesproken.
pi_126952881
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef Sloggi het volgende:
lancearmstrong twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:38:33 Knowing I have 0 cred on the doping issue - I still can't help but think, "really Di Luca? Are you that fucking stupid??" reageer retweet
De Heer heeft gesproken.
Hij heeft toch een beetje gelijk :P
pi_126953013
Hij bedoelt natuurlijk dat hij zich nog eens liet betrappen ;)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 24 mei 2013 @ 16:49:37 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126953028
quote:
De Heer heeft gesproken.
Mjah niets mis mee.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:51:38 #43
56749 BlaZ
pi_126953114
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef F_JD het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk dat hij zich nog eens liet betrappen ;)
En zonder doping hadden we waarschijnlijk niet eens geweten dat Di Luca meedoet deze giro. Gewoon een consequente dopeur.
  Redactie Sport vrijdag 24 mei 2013 @ 16:52:49 #44
pi_126953141
quote:
De Heer heeft gesproken.
Ondanks alles heeft ie gelijk.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 16:54:19 #45
pi_126953202
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mollema was een jaar ouder denk ik. En de kopman. Kelderman heeft vorige week moeten wachten op Gesink, hoewel je je moet afvragen of hij zonder het wachten veel sneller was geweest.

Verder heeft het eigenlijk geen zin om ze te vergelijken. We moeten inderdaad de tactiek van Zonneveld maar toepassen: Hij bestaat niet. Gewoon in alle rust laten ontwikkelen. Geleidelijk naar de top, hopelijk. Niet er meteen staan, daarna enorm veel verwachtingen en dat niet kunnen waarmaken.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 17:01:36 #46
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_126953504
quote:

[..]

[..]

Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens. Wat mij vooral opvalt als het gaat om het omgaan met sporters, is dat we hier altijd zeggen dat we niet goed omgaan met sporters.

Om een tegenvoorbeeld t.o.v. jouw waarneming te geven: het Holland Heineken Huis, waar Olympische sporters vereerd worden, was een Nederlands initiatief dat veel navolg heeft gekregen. Ik kan me herinneren dat ik Vlaamse opiniestukken las over de heldenverering van Nederlandse sporters, en dat dat de reden was dat Nederlanders vaker goud haalden op de OS (terwijl Belgen wat mij betreft totaal niet jaloers zouden moeten zijn op onze sportprestaties, maar goed).
Klopt, dat moeten we ook omarmen, maar het zijn wel vaak 'successupporters'. De sporters die op dat moment een prijs hebben gewonnen zijn geweldig, maar als het daarna even wat minder gaat zijn we er ook als de kippen bij om dit af te straffen. Als voorbeeld de 2e plek op het WK Voetbal werd erg gevierd en alle spelers waren helden. Als je reacties over de zelfde spelers 2 jaar later ziet zijn het brekebeentjes en verwende mannetjes (tel alleen op dit forum al eens de reacties Robben :') ).

quote:
Wat je ook vaak hoort is dat Nederland geen winnaarscultuur heeft. Dat is weer een tegenstelling op wat jij hier zegt en ook niet te onderbouwen met feiten.
Dit snap ik niet helemaal, sorry :@ (Wie zegt dat en wat heeft dat van doen met mn eerdere reactie ;) )

quote:
Een interessante statistiek wat dat betreft is dat Nederlanders individueel vaak zeggen dat ze het goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd zeggen dat Nederland als land maar een faalland is (even grof geparafraseerd). Terwijl hoe Nederland als land is toch grofweg een som zou moeten zijn van de ervaringen van de individuen. Maar goed, ik dwaal af :P.
Idd een interessante en ook herkenbare statistiek ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:35:16 #47
56749 BlaZ
pi_126954870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema was een jaar ouder denk ik. En de kopman. Kelderman heeft vorige week moeten wachten op Gesink, hoewel je je moet afvragen of hij zonder het wachten veel sneller was geweest.

Verder heeft het eigenlijk geen zin om ze te vergelijken. We moeten inderdaad de tactiek van Zonneveld maar toepassen: Hij bestaat niet. Gewoon in alle rust laten ontwikkelen. Geleidelijk naar de top, hopelijk. Niet er meteen staan, daarna enorm veel verwachtingen en dat niet kunnen waarmaken.
Inderdaad, gewoon met rust laten. Wat misschien veel kan helpen is om de komende twee jaar zón jonge renner de combinatie giro - vuelta te laten rijden. Dan vermijdt je de hectiek en publiciteit van de tour en bovendien heb je 2 kansen op een goed klassement + mogelijkheden om je goed voor te bereiden.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:40:18 #48
56749 BlaZ
pi_126955049
quote:

[..]

Evans werd 14de in zijn eerste grote ronde, Nibali 19e.
pi_126955318
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mjah niets mis mee.
Precies. Lance zou zo'n positieve test gewoon afkopen. Onbegrijpelijk dat Di Luca niet gewoon wat regelt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:57:55 #50
56749 BlaZ
pi_126955679
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Precies. Lance zou zo'n positieve test gewoon afkopen. Onbegrijpelijk dat Di Luca niet gewoon wat regelt.
Bij Vini Fantini betalen ze waarschijnlijk niet genoeg :')
pi_126955744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:57 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Bij Vini Fantini betalen ze waarschijnlijk niet genoeg :')
Moet wel zeggen dat dat team wel heel erg warm over komt met dat statement op hun site :') Net alsof ze blij zijn dat ze hem kunnen lozen.
pi_126956469
De Tour de France kijk ik al sinds 1995, maar de Giro, Vuelta en voor de rest zoveel mogelijk andere rondes en koersen volg ik pas sinds een jaar of anderhalf, sinds ik zelf fiets (mountainbike weliswaar, maar ik overweeg serieus om daarnaast ook een racefiets aan te schaffen, dat terzijde).
Maar dat er etappes worden ingekort, aangepast en zelfs worden geschrapt, zoals vandaag, dat lijkt me toch een zeldzame gebeurtenis, toch?

Hoe staat het met de etappe van morgen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_126956520
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat dat team wel heel erg warm over komt met dat statement op hun site :') Net alsof ze blij zijn dat ze hem kunnen lozen.
Dat hadden ze dan ook allang door laten schemeren.
pi_126956679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef wimderon het volgende:

[..]

Alsnog niet heel erg netjes.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:28:38 #55
56749 BlaZ
pi_126956744
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]

Alsnog niet heel erg netjes.
Deze negatieve publiciteit van Di Luca is ook niet zo netjes. Wat als Vini Fantini stopt als sponsor en iedereen op straat staat?
pi_126956838
Sowieso hebben ze het erover dat Di Luca al eerder gepakt is, maar ze vergeten even dat Garzelli ook een dopingverleden heeft. En Santambrogio is natuurlijk ook een lachertje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 mei 2013 @ 19:20:15 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126958934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef Zelva het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:44 schreef Zelva het volgende:
Santambrogio wint dus nog wat boni's.
vandaar de vraag ja :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:36:20 #58
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_126959586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Deze negatieve publiciteit van Di Luca is ook niet zo netjes. Wat als Vini Fantini stopt als sponsor en iedereen op straat staat?
Eigen schuld. Zij nemen renners die keer op keer aan de verboden middelen zitten weer in genade aan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_126960145
quote:
Giro d'Italia technical director Mauro Vegni has vowed that stage 20 of the Giro d'Italia will reach the summit of Tre Cime di Lavaredo regardless of the weather conditions on Saturday.

Friday's stage from Ponte di Legno to Val Martello was cancelled due to heavy snowfall – the first time a Giro stage had been cancelled for such a reason since 1989 – and the route of stage 20 has already been altered due to the conditions. The climbs of the Passo Costalunga, Passo San Pellegrino and Passo Giau have been removed from Saturday's course, although the final climbs of the Tre Croci and the Tre Cime di Lavaredo remain.

Snow is currently general in the Dolomites at altitudes above 1,000 metres but even though the summit of the Tre Cime di Lavaredo stands at 2304 metres, Vegni is confident that the show will go on.

"Ci arriviamo – we'll get there," Vegni told a press conference in Val Martello's biathlon centre on Friday afternoon, where he and Michele Acquarone also gave their reactions to Danilo Di Luca's positive test for EPO.

"The feedback we've got from the riders after cancelling today's stage is important. We've looked to take any dangerous descents out of the route and they have told us that they are ready to make sacrifices to bring the stage home even if the weather isn't optimal."

The altered stage – now 211km in length – will see the peloton cover largely valley roads from the start in Silandro until reaching the foot of the Tre Croci, although the final 60 kilometres of the stage, from Monguelfo onwards, will all take place at an altitude in excess of 1,000 metres.

"We can finish on top of Tre Cime di Lavaredo for the simple reason that it's not a descent, and we can clear the road if it snows overnight," Vegni said. "Snow is cold but it's primarily risky for safety on the descents: if the temperature drops and the snow freezes, it makes the roads very slippery. But the stage is mainly made up of valley roads and climbing. We've designed a route with almost no descents."

Vegni pointed out that the organising team includes Stefano Allocchio, who rode in the famous snowbound stage over the Gavia in 1988, and said that RCS would be monitoring conditions along the route of stage 20 overnight.

"A slight improvement with a break in the clouds has been predicted for tomorrow but we're not relying just on the weather forecast, we're monitoring the situation ourselves," he said. "We've got people at all of the vital locations on the course to keep us informed on the snow and the temperatures, so that we can decide quickly if we need to change the stage or not."

Giro d'Italia managing director Michele Acquarone quipped that RCS had been forced to reach for Plan C in order in salvage Saturday's stage, and lauded Vegni as a "magician" for his work to date. Vegni agreed that the extreme conditions had posed significant problems for the organisers, with the climb of Sestriere removed from stage 14, while the final four kilometres were cut from last Sunday's summit finish on the Galibier.

"It's been a difficult week, starting from Saturday when we had to remove the climb of Sestriere. We managed to save the Galibier stage by the skin of our teeth, even if we had to cut it by 4km," said Vegni.

It was also confirmed that the Tre Cime di Lavaredo will now carry the Cima Coppi prime for the highest point of the Giro following the cancellation of stage 19 and the consequent removal of the Stelvio from the route.
pi_126960582
Snowboots aan en gaan!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_126966039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
De Tour de France kijk ik al sinds 1995, maar de Giro, Vuelta en voor de rest zoveel mogelijk andere rondes en koersen volg ik pas sinds een jaar of anderhalf, sinds ik zelf fiets (mountainbike weliswaar, maar ik overweeg serieus om daarnaast ook een racefiets aan te schaffen, dat terzijde).
Maar dat er etappes worden ingekort, aangepast en zelfs worden geschrapt, zoals vandaag, dat lijkt me toch een zeldzame gebeurtenis, toch?
Is idd redelijk zeldzaam, zeker in een grote ronde.
In de kleinere rondes in het voorjaar, vooral Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico, gebeurt het vaker. Maar die twee zijn dan ook in maart.

quote:
Wordt ook een moeilijk verhaal, zeker om bergop te finishen.
pi_126966088
De klim van 6 jaar geleden, het slaat eigenlijk helemaal nergens op :D

Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 mei 2013 @ 22:14:20 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_126967828
Weet niet of het hier al bekend was, maar Belletti hoeft in elk geval niet naar huis na die tijdrit waar hij 9 minuten verloor omdat ie stond te wachten op een wiel :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_126968036
Hoezo stond 'ie 9 minuten te wachten op een wiel?
Als ze geen geld hebben bij zijn ploeg voor een ploegleiderswagen, dan kunnen ze hem toch wel een reservebandje, bandlichters en Co2-patroon meegeven? Dan was 'ie in maximaal 5 minuten weer op pad geweest.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 mei 2013 @ 22:37:14 #65
284411 crew  heywoodu
pi_126968937
Oh bedenk me nu dat hij op het eerste meetpunt dik 9 minuten achterstand had, dus zal een minuut of 6-7 gewacht hebben dan :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_126969153
Dan nog, waarom stond 'ie daar zo lang?
In de tussentijd waren er ook nog 5 of 6 andere renners (met volgwagen) langsgekomen. De ploeg had daarmee ook afspraken kunnen maken als ze zelf niet in staat waren om een volgwagen er achter te zetten.
pi_126969397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:

Spettacolo :D _O_

Bulbarelli was eigenlijk ook veel beter dan Pancani tegenwoordig. O+
pi_126969451
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:

Alleen al de mensen die je in beeld ziet:

Ricco, Piepoli, Parra, Di Luca, Mazzoleni en Perez Cuapio :D :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:52:07 #69
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_126969608
Ik kwam laatst nog een mooie overwinning van Ricco tegen, bij zijn herintrede in de Ronde van Oostenrijk rijdt hij met 2 ploegmaats (Pardilla en Sella :') ) het hele peleton kapot en ze worden 1,2 en 3. :')

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_126969657
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam laatst nog een mooie overwinning van Ricco tegen, bij zijn herintrede in de Ronde van Oostenrijk rijdt hij met 2 ploegmaats (Pardilla en Sella :') ) het hele peleton kapot en ze worden 1,2 en 3. :')

Faal :') Ricky reed helemaal niet voor dezelfde ploeg.

En het is peloton ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:55:33 #71
168304 Mani89
pi_126969743
Haha dan is het helemaal geweldig aangezien hij nog op ze wacht na zijn demarrage en ze hem samen de hele klim opslepen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:14:54 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970559
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Haha dan is het helemaal geweldig aangezien hij nog op ze wacht na zijn demarrage en ze hem samen de hele klim opslepen.
Hij besefte zich opeens dat hij zichzelf te verdacht maakte, waarna hij dan maar rustig aan deed :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:20:48 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970807
Wat betreft het statement van Fini Vantini, vind ik het wat overdreven om het over niet netjes te hebben etc. Wel is het een fout geweest om een renner als Di Luca (in aller haast) aan te trekken. Maar goed, zolang iemand nog mag rijden, kan ik mij ook best voorstellen dat je als kleinere Italiaanse ploeg een Italiaanse held van weleer (binnen eigen land dan), toch nog een kans wil geven.

Dat diegene vervolgens weer de fout ingaat is dan extra erg. Omdat je dan als ploeg op je eigen fout gewezen wordt. Zeker als je iemand nog een laatste kans geeft, is het schaden van het vertrouwen extra erg. Daarbij is het publicitair voor de ploeg natuurlijk altijd slecht en kan zoiets mogelijk zelfs je de kop kosten als ploeg.

Je moet het zien als een werknemer die, tegen beter weten in, toch maar een recidivist aanneemt. En vervolgens hij/zij weer de fout ingaat. Dan hoef je wat mij betreft niet echt chique te zijn naar hem/haar. Want die persoon moet blij zijn dat die werkgever je weer een kans geeft, als je dan het vertrouwen beschadigd moet je ook maar op de blaren zitten.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:21:43 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970852
Hopelijk morgen wel nog een fatsoenlijke bergrit, want anders gaat deze ronde helemaal als een nachtkaars uit. Qua klassement is dat natuurlijk al min of meer zo. Maar als de twee laatste serieuze ritten geschrapt worden is het natuurlijk nog erger.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:22:13 #75
168304 Mani89
pi_126970881
Mwah niks aan de hand, het schijnt dat Vacansoleil interesse heeft in Il Killer.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:23:32 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970946
Voor Kelderman heb ik ook nog wel een andere oplossing, waarin hij wel bestaat. Voortaan is Wilco Kelderman een pedante Fransman, macho Italiaan of kamikaze Australiër :+
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:24:05 #77
39333 Zelva
pi_126970975
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Mwah niks aan de hand, het schijnt dat Vacansoleil interesse heeft in Il Killer.
Piller, de Piller of Spoltore.
pi_126970981
quote:
De vorige keer heeft hij ook strafvermindering gekregen. Met een beetje mazzel kan hij samen met Ricco zijn rentree maken.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:24:29 #79
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970995
quote:
Ik heb wel vernomen dat volgend jaar Cobo komt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:25:48 #80
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126971060
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

De vorige keer heeft hij ook strafvermindering gekregen. Met een beetje mazzel kan hij samen met Ricco zijn rentree maken.
Ja, die mogen dan met wat anderen aan de slag in de Giro di Recidivi.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 23:27:30 #81
pi_126971136
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik heb wel vernomen dat volgend jaar Cobo komt.
Toch wel in combinatie met Gianetti, mag ik hopen?
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:32:35 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126971353
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Toch wel in combinatie met Gianetti, mag ik hopen?
Nee, want dan zou het nog gunstig uit kunnen pakken voor de ploeg. Hij moet natuurlijk wel pas gepakt worden als hij bij die ploeg rijdt.

Gekeken naar de afgelopen jaren moet die renner nadat de transfer rond is, aan het einde van dit seizoen er opeens een onderzoek naar die renner komen. Waarna die renner dan het komende jaar op non-actief wordt gesteld. Najaar 2014 wordt die renner definitief geschorst.

Wat dat betreft heeft Vacansoleil ook wel pech gehad. Natuurlijk hadden ze Ricco, Mosquera en Rujano niet aan moeten trekken (hoewel ze wel steeds net een tandje lichter verdacht worden), maar er zijn zoveel ploegen die maar verdachte renners blijven aannemen. Het verschil met VCS is dat ze bij die andere ploegen wel gewoon mogen rijden en vaak diverse goede resultaten/overwinningen neerzetten. Pas jaren later (soms zelfs pas als ze bij een andere ploeg zitten), worden ze gepakt. Dan zijn voor die ploegen de overwinningen en punten al binnen.
pi_126971620
Hahahaha! Di Luca :') Dat beurde mijn morgen wel even op
pi_126971691
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft het statement van Fini Vantini, vind ik het wat overdreven om het over niet netjes te hebben etc. Wel is het een fout geweest om een renner als Di Luca (in aller haast) aan te trekken. Maar goed, zolang iemand nog mag rijden, kan ik mij ook best voorstellen dat je als kleinere Italiaanse ploeg een Italiaanse held van weleer (binnen eigen land dan), toch nog een kans wil geven.

Dat diegene vervolgens weer de fout ingaat is dan extra erg. Omdat je dan als ploeg op je eigen fout gewezen wordt. Zeker als je iemand nog een laatste kans geeft, is het schaden van het vertrouwen extra erg. Daarbij is het publicitair voor de ploeg natuurlijk altijd slecht en kan zoiets mogelijk zelfs je de kop kosten als ploeg.

Je moet het zien als een werknemer die, tegen beter weten in, toch maar een recidivist aanneemt. En vervolgens hij/zij weer de fout ingaat. Dan hoef je wat mij betreft niet echt chique te zijn naar hem/haar. Want die persoon moet blij zijn dat die werkgever je weer een kans geeft, als je dan het vertrouwen beschadigd moet je ook maar op de blaren zitten.
Hij is gewoon aan de ploeg opgedrongen omdat hij een vriendje is van de grote baas van Vini Farnese, Scinto heeft vanaf het begin (en daarvoor) al laten weten Di Luca er niet bij te willen hebben.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:41:47 #85
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126971741
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hij is gewoon aan de ploeg opgedrongen omdat hij een vriendje is van de grote baas van Vini Farnese, Scinto heeft vanaf het begin (en daarvoor) al laten weten Di Luca er niet bij te willen hebben.
Ah ok. Dan kan ik me helemaal voorstellen dat Scinto pissig is. En toch tegelijkertijd blij dat ze hem relatief snel hebben kunnen lozen. Dat hij niet ondertussen al weer heel wat wedstrijden had gewonnen die over een halfjaar geschrapt worden.
pi_126972622
Ik hoop op veel moois morgen, even bidden dat het doorgaat en dat iedereen het overleefd. Evans met ijsspegels aan zijn neus, must be epic :D.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 00:13:17 #87
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126972979
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef danos het volgende:
Ik hoop op veel moois morgen, even bidden dat het doorgaat en dat iedereen het overleefd. Evans met ijsspegels aan zijn neus, must be epic :D.
Bevroren kettingen hebben ook wel wat :P
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 03:54:58 #88
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_126976551
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef danos het volgende:
Ja en met gigantische grote verschillen in de uitslag morgen :') Bakken regen en sneeuw krijgen de renners voorgeschoteld. vinger toppen werden afgevroren onder weg en de renners komen maar niet vooruit. Met een gemiddelde van amper 31,21km per uur deden ze er 6u 30m en 16sec over

1. Kelderman in 6u 30m en 16sec

2. Sergio Henao op 4'23''

3.Tanel Kangert op 9'26''

4. Samuel Sanchez op 10'47''
5. Rafal Majka Z.T'

6. Evans op 14'36''

7. Nibali op 18'28''
8. Uran ZT

Rest kwam buitentijd aan en moet de giro verlaten
Kelderman wint de Giro 14.gif
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 mei 2013 @ 12:13:53 #89
284411 crew  heywoodu
pi_126980845

Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 mei 2013 @ 12:19:08 #90
284411 crew  heywoodu
pi_126980980
PelotonWatch twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 12:16:12 #Giro Break is actually Hansen (LTB), Brutt (KAT), Popovych (RLT) and Ermeti (AND) reageer retweet
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:20:43 #91
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_126981035
Hopelijk meteen beelden om half 1 zo :9
pi_126981419
Mooie beelden nu op Eurosport. _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:38:35 #93
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_126981620
Scarponi met zn dikke epo hoofd :')
pi_126981675
Lolll bij begin reclame eurosport filmpje van schansspringer :D
pi_126981752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef Wombcat het volgende:
Hoezo stond 'ie 9 minuten te wachten op een wiel?
Als ze geen geld hebben bij zijn ploeg voor een ploegleiderswagen, dan kunnen ze hem toch wel een reservebandje, bandlichters en Co2-patroon meegeven? Dan was 'ie in maximaal 5 minuten weer op pad geweest.
Hoe snel zouden die gasten dat kunnen eigenlijk? Minuutje of 2, 3?
pi_126981807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:20 schreef StateOfMind het volgende:

Tour van '96, Riis die de ingekorte etappe van 46?km won. Berzin reed toen nog in het geel. Epische etappe.
pi_126981863
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef Momo... het volgende:
Scarponi met zn dikke epo hoofd :')
Scarponi, Pellizotti, Santambrogio :')

:')²
pi_126981870
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Nouk het volgende:

[..]

Hoe snel zouden die gasten dat kunnen eigenlijk? Minuutje of 2, 3?
Da's misschien wat erg snel, maar 5 minuten moet echt makkelijk kunnen. Ik doe het meestal op mijn gemakkie en ben dan een minuut of 7-10 bezig.
pi_126981984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Da's misschien wat erg snel, maar 5 minuten moet echt makkelijk kunnen. Ik doe het meestal op mijn gemakkie en ben dan een minuut of 7-10 bezig.
Is dat inclusief bakje water regelen om het lek te vinden?
pi_126982004
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef danos het volgende:

[..]

Onder je neus houden :)
pi_126982025
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef danos het volgende:

[..]

Nee, wel inclusief buitenband nakijken of er geen steentjes inzitten. Een keertje niet gedaan en toen kon ik 5 km verderop weer :(
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 mei 2013 @ 13:11:39 #102
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126982687
Thijs ^O^
pi_126982903
nu al live :D
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_126983120
Schitterend weer aan de finish
pi_126983924
lawine _O_
#superniger2020
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:47:34 #106
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_126983927
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Pino112 het volgende:
Thijs ^O^
Idd, wat een verademing.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:48:04 #107
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126983939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:47 schreef superniger het volgende:
lawine _O_
_O_ Lekker weer daar :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:48:28 #108
311468 Van_Poppel
pi_126983953
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

_O_ Lekker weer daar :P
Sneeuw op de slotklim? :o
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:49:23 #109
133321 Burner82
Speedo fan
pi_126983983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Sneeuw op de slotklim? :o
Sneeuwde net aardig daar :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:50:57 #110
311468 Van_Poppel
pi_126984029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:49 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Sneeuwde net aardig daar :P
Mooi :)
pi_126984103
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Mooi :)
Nibali die een flink aantal minuten moet toegeven en op 10 seconden van Evans en Uran komt te staan. Dan worden het nog spannende slot-etappes _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 13:54:10 #112
pi_126984126
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:53 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Nibali die een flink aantal minuten moet toegeven en op 10 seconden van Evans en Uran komt te staan. Dan worden het nog spannende slot-etappes _O_
Je weet dat ze morgen alleen nog maar een vlakke rit hebben?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:59:11 #113
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_126984330
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Nouk het volgende:

[..]

Tour van '96, Riis die de ingekorte etappe van 46?km won. Berzin reed toen nog in het geel. Epische etappe.
Dat zou de vuelta moeten doen twee weken elke dag 2 ritten van 40-80 km :Y
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_126984331
Wordt aardig door gereden in het peloton, ze laten de 4 niet te ver wegrijden. Hopelijk laat Weening ook zijn ploeg nog achter die Lotto renner aanrijden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_126984343
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Je weet dat ze morgen alleen nog maar een vlakke rit hebben?
Ze besluiten om de afgelaste etappe alsnog door te laten gaan na de eigenlijk laatste dag :7
pi_126984360
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:59 schreef Pedroso het volgende:
Wordt aardig door gereden in het peloton, ze laten de 4 niet te ver wegrijden. Hopelijk laat Weening ook zijn ploeg nog achter die Lotto renner aanrijden.
Euskaltel rijdt wel hard op kop, maar komt geen seconde dichterbij..
pi_126984419
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wat een stel antihelden zijn het toch altijd daar in dat mooie oranje _O_
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 14:02:32 #118
pi_126984434
quote:

[..]

Tja, je kunt moeilijk verwachten dat Tamouridis en Mestre even een gat van 7 minuten dichtfietsen.
pi_126984435
Zal vast al voorbij gekomen zijn maar wat is vandaag nu precies het profiel van de etappe ?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 14:03:44 #120
pi_126984464
pi_126984469
quote:

[..]

Het gat wordt ook niet te groot. Als dat wel zo zou zijn dan zou de winnaar waarschijnlijk voorin zitten.
pi_126984481
quote:
^O^
pi_126984497
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Tja, je kunt moeilijk verwachten dat Tamouridis en Mestre even een gat van 7 minuten dichtfietsen.
Nee, maar ze rijden al een uur lang op kop ofzo en pas toen OPQS mee ging rijden, kwamen ze dichterbij.

(Mestre kan wel iets trouwens, maar het komt er bij Euskaltel voorlopig nog niet uit)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:05:21 #124
311468 Van_Poppel
pi_126984525
quote:

[..]

Ze zorgen er wel voor dat de kopgroep ook hard moet doorrijden. Die zullen bij de voet van de slotklim al een aardig jasje hebben uitgedaan.
pi_126984665
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ze besluiten om de afgelaste etappe alsnog door te laten gaan na de eigenlijk laatste dag :7
10 seconden kan 1 goede sprint zijn hoor, plus bonificatieseconden _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:29:17 #126
311468 Van_Poppel
pi_126985372
Interessante discussie over voeding.
pi_126985658
Hoop wel dat Euskatel hulp krijgt anders zal het nog een probleem worden om ze terug te halen.
pi_126985683
dat commentaar op Eurosport :')
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 14:39:02 #129
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_126985714
VDG 6 _O-
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:41:27 #131
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126985797
Die man die daar zo stond de dansen. _O_
pi_126985879
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
dat commentaar op Eurosport :')
ik vermaak me er wel mee :p
Цой жив
pi_126985889
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:43 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

ik vermaak me er wel mee :p
Met de Italiaanse hamburgers :')___!!
pi_126985937
Prima commentaar bij Eurosport. Eindelijk een goed alternatief voor de Belg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:47:02 #135
311468 Van_Poppel
pi_126985979
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Pedroso het volgende:
Ik vermaak me ook prima. Alleen jammer van de reclame...daarom om 4 uur maar weer naar Renaat en José zappen.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 14:47:44 #136
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_126986002
quote:
Maar bij de Belg zijn ze naast wielerkenners ook nog taalkunstenaars.
pi_126986514
quote:
Cima coppi _O_.

Mooiste is als die midden in een etappe is.
pi_126986680
Nu toch wel dik een minuut eraf en het gaat nu wel seconde na seconde omlaag. Mooi, is toch leuker als er nog strijd is voor de overwinning vanuit het peloton.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:09:59 #139
311468 Van_Poppel
pi_126986763
Hoop dat we nog iets te zien krijgen van de slotbeklimming.
pi_126986771
De etappe waar Thijs het net over had:

zaterdag 25 mei 2013 @ 15:12:24 #141
333483 Aguero
oooooooo
pi_126986827
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:10 schreef baggerbaas het volgende:
De etappe waar Thijs het net over had:

[ afbeelding ]
Zwaarste etappe uit z'n carrière volgens Contador.
Citius, Altius, Fortius.
pi_126986832
quote:
Idd, beter dan de Belgen en al helemaal beter dan de NOS. Jammer alleen van de reclames, al valt me dat nog wel mee eigenlijk.
A murky, forgotten land.
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 15:14:30 #143
pi_126986872
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:39 schreef AldoTheApache het volgende:
VDG 6 _O-
Van De Greef?
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 15:16:11 #144
pi_126986917
Wie zitten in de kopgroep?
pi_126986934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Van De Greef?
ow wacht, verkeerde topic :@ Dat ging over F1 :@
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:16:54 #146
311468 Van_Poppel
pi_126986946
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zitten in de kopgroep?
+2:03:31 LTB Hansen 137
+2:42:14 KAT Brutt 113
+3:08:26 RLT Popovitsj 177
+3:28:46 AND Ermeti 22
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:18:40 #147
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_126986995
Mooie omgeving :Y

Cavendish en Andriato _O-
pi_126987008
Andriato, baas _O_
pi_126987010
cavendish boos _O-
pi_126987020
Fuck off Cavendish :r
pi_126987029
Die man in die rolstoel net _O_ _O_
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 15:19:46 #152
pi_126987032
Cav :')_!
pi_126987044
Ik snap dat nooit, waarom zou hij niet mee mogen sprinten? :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_126987046
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef muzas het volgende:
holy shit _O_
pi_126987050
_O_
A murky, forgotten land.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:20:20 #156
311468 Van_Poppel
pi_126987052
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef muzas het volgende:
Wat een baas idd _O_
pi_126987053
Rolstoelman. _O_ ^O^ :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 mei 2013 @ 15:20:36 #158
284411 crew  heywoodu
pi_126987063
Baas :D
pi_126987072
Dat is de Roller Giro, die beginnen 2 dagen eerder per etappe :+
pi_126987086
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:20 schreef marcodej het volgende:
Ik snap dat nooit, waarom zou hij niet mee mogen sprinten? :')
Wat, wie?
(hing nog bij de F1)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:21:47 #161
311468 Van_Poppel
pi_126987105
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is de Roller Giro, die beginnen 2 dagen eerder per etappe :+
Ik zou wel de beelden van een afdaling willen zien. :P
pi_126987115
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

_O-
pi_126987129
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Gaat harder dan wiggins.
pi_126987135
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat, wie?
(hing nog bij de F1)
Tussensprint fittie tussen Cavendish en Andriato
pi_126987199
Op Sporza nu toch echt even een laatste 10 kilometer kijken met Voeckler die zijn show aan het opvoeren is in de kopgroep *O*
pi_126987218
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef VreemdeEend het volgende:
Op Sporza nu toch echt even een laatste 10 kilometer kijken met Voeckler die zijn show aan het opvoeren is in de kopgroep *O*
met die gekke bekken bedoel je? :')
pi_126987232
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Tussensprint fittie tussen Cavendish en Andriato
Ach zo. Dat alphamannetjesgedrag "ik ben de grote sprinter en heb de rode trui, dus je moet het me niet moeilijk maken, want ik wil op een makkelijke manier de punten halen en jij moet je er niet mee bemoeien." Daarbij vergetend dat er ook gewoon centjes zijn te verdienen bij die sprintjes en dat de kleinere ploegen daar vaak wel trek in hebben.
pi_126987240
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

met die gekke bekken bedoel je? :')
:Y
Voeckler _O_
pi_126987243
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ach zo. Dat alphamannetjesgedrag "ik ben de grote sprinter en heb de rode trui, dus je moet het me niet moeilijk maken, want ik wil op een makkelijke manier de punten halen en jij moet je er niet mee bemoeien." Daarbij vergetend dat er ook gewoon centjes zijn te verdienen bij die sprintjes en dat de kleinere ploegen daar vaak wel trek in hebben.
Juist :Y
pi_126987248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat, wie?
(hing nog bij de F1)
Andriato spurtte mee bij het tussensprintje, hij staat eerste in het tussensprintklassement. OPQS vond dat niet leuk.
pi_126987331
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef marcodej het volgende:

[..]

Andriato spurtte mee bij het tussensprintje, hij staat eerste in het tussensprintklassement. OPQS vond dat niet leuk.
Ook dat nog, dan is het helemaal logisch dat 'ie meesprint.
pi_126987383

[ Bericht 100% gewijzigd door superniger op 25-05-2013 15:31:41 ]
#superniger2020
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:42:32 #173
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_126987730
Nu al in de sneeuw
pi_126987753
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:42 schreef Momo... het volgende:
Nu al in de sneeuw
Dat zullen de Colombianen leuk vinden :P
pi_126987886
gewoon weer mee sprinten ^O^
#superniger2020
pi_126988001
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sporza nu ook los
fijn, hoeft echt niet hier
#superniger2020
pi_126988012
Waarom herhaalt José altijd de vraag die hem gesteld wordt?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:53:59 #179
56749 BlaZ
pi_126988028
Met de rolstoel de stelvio op , jezus
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:54:38 #180
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988047
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:53 schreef superniger het volgende:

[..]

fijn, hoeft echt niet hier
Waarom niet?
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 15:56:08 #181
pi_126988086
tv-tip: gp2 16:00 rtl7
pi_126988093
De Spuiter van Spoltore _O_
pi_126988107
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thx
pi_126988115
quote:
tvtip: Bayern-Dortmund
#superniger2020
pi_126988135
quote:
Frijns gaat even winnen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:58:05 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_126988141
Mij is beloofd dat Popovych een grote ronde gaat winnen ooit. Wanneer gebeurt dat eens?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:58:24 #187
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988148
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:58 schreef Szura het volgende:
Mij is beloofd dat Popovych een grote ronde gaat winnen ooit. Wanneer gebeurt dat eens?
Hij was een tijdje terug best dichtbij.
sig verwijderd door FA
pi_126988162
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:58 schreef Szura het volgende:
Misschien de grote ronde van Oekraïne
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 mei 2013 @ 16:02:32 #189
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126988267
quote:
Nee.
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 16:02:40 #190
pi_126988272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Frijns gaat even winnen.
net als gisteren _O_

wacht.
pi_126988275
Er zijn betere momenten om lek te rijden.

Hopelijk gaan Kruiswijk en Kelderman nog iets proberen.
Heeft Ruijgh zich ook al een keer van voren laten zien deze Giro?
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 16:02:57 #192
pi_126988284
Betancur :(
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:03:25 #193
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988294
De grote mannen nu al.
sig verwijderd door FA
pi_126988304
Toppers gaan vroeg ^O^
pi_126988307
Weinig Blanco te zien in de voorste groep.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:03:53 #196
311468 Van_Poppel
pi_126988309
Nu ligt alles al uit elkaar _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:03:53 #197
56749 BlaZ
pi_126988310
Zo dat is even snel uitdunnen
pi_126988321
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:
1, Wilco, helemaal voorin.
pi_126988326
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman wel
pi_126988328
Piewee en Wilco :D
pi_126988331
Kelderman gemakkelijk naar voren toe.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:04:30 #202
56749 BlaZ
pi_126988336
Kelderman+ Weening
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:04:31 #203
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_126988338
Weening en Kelderman
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 mei 2013 @ 16:04:32 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126988341
Kelderman _O_
pi_126988345
weening en kelderman gaan
#superniger2020
pi_126988346
Wilco en Pietje Weening ^O^
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 16:04:45 #207
pi_126988347
Weening en Kelderman _O_
pi_126988350
Weening ^O^
Kelderman ^O^
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 16:04:58 #209
pi_126988352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:04 schreef superniger het volgende:
weening en gesink gaan
naar huis?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:05:01 #210
306109 francoisdublanc
pi_126988354
Net die opmerking over die atoombo. :')
pi_126988357
quote:
weening en gesink gaan

als kelderman zich maar niet weer opblaast
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:05:06 #212
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988363
quote:
weening en gesink gaan
pi_126988365
Pieter gaat zich even opblazen _O-
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:05:13 #214
56749 BlaZ
pi_126988368
Geen Pirazzi dus geen frustratie
pi_126988377
it giet oan
pi_126988382
Tutti pazzi per Pieterazzi!
Jack does it in real time...
pi_126988403
Pietro Weeninghe!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:06:16 #218
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988406
21 professionele overwinningen voor Weening, een stuk meer dan ik dacht.
sig verwijderd door FA
pi_126988407
Is Weening in zijn Rabo tijd ooit zo goed geweest bergop als nu in zijn Orca periode ?
pi_126988413
Pietertje is bezig met een mooi seizoen. Het enige wat mist is een mooie overwinning.
pi_126988416
Pieter Visconti!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 mei 2013 @ 16:06:43 #222
284411 crew  heywoodu
pi_126988419
Betancur nog steeds niet terug toch? :{
pi_126988422
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Is Weening in zijn Rabo tijd ooit zo goed geweest bergop als nu in zijn Orca periode ?
Ja, versus Klöden. _O_
pi_126988448
Santambrogio alweer gelost.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:07:40 #225
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988452
Wordt een slachtpartij als ze zo doorgaan.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:08:00 #226
pi_126988463
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
Ze tellen daar ook alles uit de jeugd mee, zo ongeveer. Zo staat er bij Wilco dat hij al 8 professionele overwinningen heeft.
pi_126988477
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:07 schreef TheArt het volgende:
Santambrogio alweer gelost.
Mist zijn maatje.
pi_126988480
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
Meest succesvolle Nederlander van de afgelopen jaren denk ik, qua uitslagen :')
pi_126988485
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Mist zijn maatje.
Inmiddels weer aangesloten.
pi_126988491
Die ene tand die Gesink te licht rijdt, rijdt Weening te zwaar.
pi_126988495
Koploper(s) weer uitgelopen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:09:05 #232
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988500
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Meest succesvolle Nederlander van de afgelopen jaren denk ik, qua uitslagen :')
Dat ben je al snel. Profronde Wateringen winnen of zo en je bent er.
pi_126988502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ze tellen daar ook alles uit de jeugd mee, zo ongeveer. Zo staat er bij Wilco dat hij al 8 professionele overwinningen heeft.
Misschien heeft hij een prono gewonnen.
pi_126988514
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ja, versus Klöden. _O_
Dat was wel episch. Kloden die wel even zou gaan winnen, maar karma bitchte hem doordat hij Weening niet de bergpuntjes gaf.
pi_126988515
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef Pedroso het volgende:
Koploper(s) weer uitgelopen.
tis wel bruut wat pavel hier doet
pi_126988532
Brute held!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:10:15 #237
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_126988536
toch wel sneu, had liever die witte trui bij Betancur gezien dan bij majka
Radio Soulwax!
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 16:10:17 #238
pi_126988537
wat doet betancur?
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:10:20 #239
pi_126988538
Verdugo heeft ook altijd zo'n typische stijl.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:10:24 #240
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988543
V. Gusev :')? Lijkt me niet.
sig verwijderd door FA
pi_126988554
Is De Greef al onderweg naar Weening ?
pi_126988558
Balen voor Betancur, aanvallertje.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:11:01 #243
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988565
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:09 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat was wel episch. Kloden die wel even zou gaan winnen, maar karma bitchte hem doordat hij Weening niet de bergpuntjes gaf.
De dag dat de Discovery-machine kapot gereden werd. Gelijk die avond werd er even goed bijgetankt.
pi_126988570
Pirazzi gaat weer versnellen en stil staan.
pi_126988571
Nooooooo
pi_126988573
Pirazzi achter Weening aan _O-
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:11:16 #247
56749 BlaZ
pi_126988574
Pirazzi _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 mei 2013 @ 16:11:19 #248
284411 crew  heywoodu
pi_126988576
Pirazzi flikker toch op man
pi_126988593
Betancur is terug.
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 16:11:46 #250
pi_126988595
Pirazzi _O_
Atapuma _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 mei 2013 @ 16:11:55 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126988596
Betancur terug.
pi_126988600
Betancur terug
#superniger2020
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:12:10 #253
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988605
Verschillen blijven een beetje gelijk.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 16:12:19 #254
pi_126988608
Pirazzi, pestventje
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:12:33 #255
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Atapuma _O_
Toch een mooie scalp van Gesink vorig jaar op Mount Baldy. Ata-wie?
pi_126988612
Pirazzi zal zo wel weer bij Pietertje in zijn wiel gaan hangen.
pi_126988615
Pirazzi, goffedomme man, dat is toch niet normaal... _O-
pi_126988626
Weening gaat straks in de sneeuw gewoon even wat bochtjes afsnijden.
pi_126988633
Kruiswijk er niet bij dus. Meestal is ie de 3e week goed maar zal nu wel de 4e week worden.
pi_126988637
Weening komt nu hard.
pi_126988643
Weening loopt snel in.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:13:59 #262
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988647
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:13 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk er niet bij dus. Meestal is ie de 3e week goed maar zal nu wel de 4e week worden.
Dit is de vierde week.
sig verwijderd door FA
pi_126988651
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:13 schreef marcodej het volgende:
Weening komt nu hard.
Gatver, wil het niet weten.
pi_126988657
_O_ op t buitenblad
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:14:26 #265
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_126988659
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:13 schreef Eppie_NL het volgende:
Weening loopt snel in.
3 sec in 5 seconden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:14:26 #266
306109 francoisdublanc
pi_126988660
Atapuma _O_ ofzo iets.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:14:30 #267
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_126988665
mooi man
Radio Soulwax!
pi_126988673
Ah joh Renaat, gewoon Henk Darwin.
pi_126988684
Heeft elke Colombiaan twee achternamen?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_126988694
Die koplopers die nu al gepakt worden, je zal nog 16 km moeten klimmen vervolgens... _O-

Beter blaast die Atapuma zichzelf even snel op...
pi_126988696
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:15 schreef nostra het volgende:
Achternaam van vader en moeder
pi_126988700
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:15 schreef nostra het volgende:
Net als elke Spanjaard. Is gewoon de achternaam van vader en moeder.
pi_126988701
Twee seconden per seconde :o
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_126988706
Santambrogio heeft zijn kuurtje zeker niet afgemaakt
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:16:31 #275
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988707

Toch knap dat zo'n volkszanger ook in de Giro meedoet.
pi_126988708
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:16 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Net als elke Spanjaard. Is gewoon de achternaam van vader en moeder.
Aha, thanks.
pi_126988711
Thijs en zijn compaan hebben wel een fetish voor namen.
pi_126988717
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:16 schreef Drebbelman het volgende:
Santambrogio heeft zijn kuurtje zeker niet afgemaakt
Bloedzakken zijn bevroren
pi_126988733
Goed ritme van Weening.
pi_126988738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Thijs en zijn compaan hebben wel een fetish voor namen.
:Y Daarstraks ook al met Ricardo Ricco en Danilo Di Luca.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:17:40 #281
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988741
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:16 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bloedzakken zijn bevroren
Huisdealer is naar huis gestuurd.
pi_126988749
die colombianen worden natuurlijk wild van al dat witte poedersneeuw
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:17:54 #283
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_126988751
Die GPS schommelt wel erg...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_126988767
Saxo Bank, logisch dat je natuurlijk rijdt voor iemand zoals Majka.
pi_126988781
Betancur er weer even af dus logisch ja.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:19:06 #286
311468 Van_Poppel
pi_126988782
Grinta _O_
pi_126988791
Dit is niet best voor Pieter.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:19:37 #288
311468 Van_Poppel
pi_126988797
Weening blijft wat hangen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:19:50 #289
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988803
En weer terug bij de groep.
sig verwijderd door FA
pi_126988805
Hopen dat Betancur snel terug is.
pi_126988810
Echt weer klote hoor, dat ze achter Weening aanrijden vanwege de strijd om de witte trui, zit hem niet mee met z'n aanvallen...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:20:20 #292
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_126988816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Echt weer klote hoor, dat ze achter Weening aanrijden vanwege de strijd om de witte trui, zit hem niet mee met z'n aanvallen...
Ach, 30 of 20 seconden voorsprong, hij gaat het toch niet halen.
sig verwijderd door FA
pi_126988835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n etappe als vandaag ben je toch eigenlijk kansloos als vluchter.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:20:59 #294
40566 Ericr
Livewrong
pi_126988837
Weening wordt zo ingehaald.
pi_126988844
Pirazzi rofl
pi_126988846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:20 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ach, 30 of 20 seconden voorsprong, hij gaat het toch niet halen.
Nee, maar als het daarachter 'stilvalt', dan krijg je misschien wel de ruimte, want op zich was het een aardige aanval. :)
  Redactie Sport zaterdag 25 mei 2013 @ 16:21:19 #297
pi_126988850
Majka heeft mazzel.
pi_126988854
Pirazzi _O_ :')
pi_126988860