Je vergeet de "renner XXquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je alle "waar is Gesink", "hij is mentaal zwak" en "nee, hij is net mentaal sterk" posts schrapt, zit je misschien terug op die 13.
Je vergeet alle "Nibaliquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je alle "waar is Gesink", "hij is mentaal zwak" en "nee, hij is net mentaal sterk" posts schrapt, zit je misschien terug op die 13.
Twee verdwenen jongetjes hadden toch dubbel zo veel topicsquote:Op zondag 26 mei 2013 21:35 schreef Chiappucci het volgende:
Eerste week ging het al heel rap door het falen van Wiggins en het attent rijden van de Blanco's.
Lol, dat boeit blijkbaar toch een stuk meer mensen in dit land. Onbegrijpelijk eigenlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Twee verdwenen jongetjes hadden toch dubbel zo veel topics
En dat terwijl er veel meer renners verdwenen zijn uit de Giro.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lol, dat boeit blijkbaar toch een stuk meer mensen in dit land. Onbegrijpelijk eigenlijk
Het wordt een beetje vermoeiend en het was eigenlijk nooit echt leuk.:quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SKY![]()
![]()
![]()
BAZEN
Uran Uran![]()
Het is maar de vraag of het grappig bedoeld isquote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef marcodej het volgende:
k.
[..]
Het wordt een beetje vermoeiend en het was eigenlijk nooit echt leuk.:
De marginal gains grappen daarentegen...quote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef marcodej het volgende:
k.
[..]
Het wordt een beetje vermoeiend en het was eigenlijk nooit echt leuk.:
"Brilliant tactics by Sky" blijft ook leukquote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De marginal gains grappen daarentegen...
quote:Steve Morabito heeft een zwaardere Giro d'Italia achter de rug dan menigeen dacht. De BMC-renner reed sinds de zestiende etappe met een gebroken hand, maar reed wel door tot en met Brescia. "Ik had veel pijn, maar ik richtte me vooral op het blijven rijden", zei Morabito tegen Radsport News. "Ik wist dat Cadel (Evans, red.) mijn hulp nodig had." De gebroken hand van Morabito lijkt geen operatie nodig te hebben. Morabito eindigde de Giro d'Italia uiteindelijk op plaats 34.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |