quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zondag 26-05-2013 om 16:34:53#sporza #giro -Cavendish sprint in de verkeerde ronde voor de TGV punten - reageer retweet
Skyquote:Op zondag 26 mei 2013 16:57 schreef danos het volgende:
Hoe is het ploegenklassement eigenlijk geeindigd?
Was die dam er al in Merckx z'n tijd? Of was hij toen net overstroomd?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er dit jaar een aankomstplaats geweest waar Merckx niet heeft gewonnen?
Ze hebben hem verteld dat er nog punten zijn te verdelen op een vluchtheuvel, dus hoogstwaarschijnlijk wel!quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:07 schreef rubbereend het volgende:
rijdt Nibali vandaag nou voor het eerst in een geheel roze kostuum?
Weer lekker genieten van The Dawg, zien of hij echt in vorm begint te raken voor de Tour.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
Zo, zit er ook weer op. Op naar de Dauphine volgende week.
In de Tour zitten ze dan op een halve in plaats van anderhalve lengte inderdaad. Wellicht verslaat Greipel hem een keertje als die een perfecte leadout krijgt en Cavendish slecht geplaatst zit.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja.
De beste sprinter ter wereld en de tegenstanders hier horen waarschijnlijk niet eens in de top 10.
Eerste week was leuk maar de rest viel tegen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat een dooie giro was dit geen enkele spanning
Ik zie Greipel hem in een man tot man gevecht ook wel een paar keer verslaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Tour zitten ze dan op een halve in plaats van anderhalve lengte inderdaad. Wellicht verslaat Greipel hem een keertje als die een perfecte leadout krijgt en Cavendish slecht geplaatst zit.
Vorig jaar één keer gelukt in de Tour. Waarbij Greipel een prima trein had en Cavendish er geen had.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie Greipel hem in een man tot man gevecht ook wel een paar keer verslaan.
Het zal alleen niet zo makkelijk als in de Giro gaan om een treintje op te zetten. Zijn meer kapers op de kust.
Die sprint in Parijs Nice was anders wel zeer indrukwekkend.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd of Kittel dan iets kan.
Ik krijg niet de indruk dat die echt een stap vooruit heeft gezet dit jaar (qua kracht/uithouding dan).
Kon je nou echt geen andere naam verzinnen ?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Eerste week was leuk maar de rest viel tegen.
Jij bent later geregistreerd.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kon je nou echt geen andere naam verzinnen ?
Mwah, Kittel zal zich in een makkelijke rit echt niet zomaar naar de slachtbank laten leiden, is imo rapper dan Greipelquote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de Tour zitten ze dan op een halve in plaats van anderhalve lengte inderdaad. Wellicht verslaat Greipel hem een keertje als die een perfecte leadout krijgt en Cavendish slecht geplaatst zit.
Kwantiteit boven kwaliteit?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit jaar 41 Giro topics tegen 13 in 2012.![]()
Dan moet de wind niet verkeerd staan en mag er ook geen verkeersheuvel opgenomen zijn in het parcours.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mwah, Kittel zal zich in een makkelijke rit echt niet zomaar naar de slachtbank laten leiden, is imo rapper dan Greipel
Kittel heeft nog bizar weinig met/tegen Cavendish gereden, ook even afwachten hoe die zich in de Tour houdt. Maar inderdaad, die zie ik in potentie meer tegen Cavendish inbrengen dan Greipel.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mwah, Kittel zal zich in een makkelijke rit echt niet zomaar naar de slachtbank laten leiden, is imo rapper dan Greipel
komt door al die Buren fansquote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit jaar 41 Giro topics tegen 13 in 2012.![]()
Als je alle "waar is Gesink", "hij is mentaal zwak" en "nee, hij is net mentaal sterk" posts schrapt, zit je misschien terug op die 13.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien, al vind ik het verschil wel erg groot.
Je vergeet de "renner XXquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je alle "waar is Gesink", "hij is mentaal zwak" en "nee, hij is net mentaal sterk" posts schrapt, zit je misschien terug op die 13.
Je vergeet alle "Nibaliquote:Op zondag 26 mei 2013 20:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je alle "waar is Gesink", "hij is mentaal zwak" en "nee, hij is net mentaal sterk" posts schrapt, zit je misschien terug op die 13.
Twee verdwenen jongetjes hadden toch dubbel zo veel topicsquote:Op zondag 26 mei 2013 21:35 schreef Chiappucci het volgende:
Eerste week ging het al heel rap door het falen van Wiggins en het attent rijden van de Blanco's.
Lol, dat boeit blijkbaar toch een stuk meer mensen in dit land. Onbegrijpelijk eigenlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 21:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Twee verdwenen jongetjes hadden toch dubbel zo veel topics
En dat terwijl er veel meer renners verdwenen zijn uit de Giro.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Lol, dat boeit blijkbaar toch een stuk meer mensen in dit land. Onbegrijpelijk eigenlijk
Het wordt een beetje vermoeiend en het was eigenlijk nooit echt leuk.:quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SKY![]()
![]()
![]()
BAZEN
Uran Uran![]()
Het is maar de vraag of het grappig bedoeld isquote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef marcodej het volgende:
k.
[..]
Het wordt een beetje vermoeiend en het was eigenlijk nooit echt leuk.:
De marginal gains grappen daarentegen...quote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef marcodej het volgende:
k.
[..]
Het wordt een beetje vermoeiend en het was eigenlijk nooit echt leuk.:
"Brilliant tactics by Sky" blijft ook leukquote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De marginal gains grappen daarentegen...
quote:Steve Morabito heeft een zwaardere Giro d'Italia achter de rug dan menigeen dacht. De BMC-renner reed sinds de zestiende etappe met een gebroken hand, maar reed wel door tot en met Brescia. "Ik had veel pijn, maar ik richtte me vooral op het blijven rijden", zei Morabito tegen Radsport News. "Ik wist dat Cadel (Evans, red.) mijn hulp nodig had." De gebroken hand van Morabito lijkt geen operatie nodig te hebben. Morabito eindigde de Giro d'Italia uiteindelijk op plaats 34.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |