Wat, wie?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:20 schreef marcodej het volgende:
Ik snap dat nooit, waarom zou hij niet mee mogen sprinten?
Ik zou wel de beelden van een afdaling willen zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is de Roller Giro, die beginnen 2 dagen eerder per etappe
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou wel de beelden van een afdaling willen zien.
Gaat harder dan wiggins.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou wel de beelden van een afdaling willen zien.
met die gekke bekken bedoel je?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef VreemdeEend het volgende:
Op Sporza nu toch echt even een laatste 10 kilometer kijken met Voeckler die zijn show aan het opvoeren is in de kopgroep
Ach zo. Dat alphamannetjesgedrag "ik ben de grote sprinter en heb de rode trui, dus je moet het me niet moeilijk maken, want ik wil op een makkelijke manier de punten halen en jij moet je er niet mee bemoeien." Daarbij vergetend dat er ook gewoon centjes zijn te verdienen bij die sprintjes en dat de kleinere ploegen daar vaak wel trek in hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tussensprint fittie tussen Cavendish en Andriato
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met die gekke bekken bedoel je?
Juistquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ach zo. Dat alphamannetjesgedrag "ik ben de grote sprinter en heb de rode trui, dus je moet het me niet moeilijk maken, want ik wil op een makkelijke manier de punten halen en jij moet je er niet mee bemoeien." Daarbij vergetend dat er ook gewoon centjes zijn te verdienen bij die sprintjes en dat de kleinere ploegen daar vaak wel trek in hebben.
Andriato spurtte mee bij het tussensprintje, hij staat eerste in het tussensprintklassement. OPQS vond dat niet leuk.quote:
Ook dat nog, dan is het helemaal logisch dat 'ie meesprint.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Andriato spurtte mee bij het tussensprintje, hij staat eerste in het tussensprintklassement. OPQS vond dat niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |