Piller, de Piller of Spoltore.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Mwah niks aan de hand, het schijnt dat Vacansoleil interesse heeft in Il Killer.
De vorige keer heeft hij ook strafvermindering gekregen. Met een beetje mazzel kan hij samen met Ricco zijn rentree maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Mwah niks aan de hand, het schijnt dat Vacansoleil interesse heeft in Il Killer.
Ik heb wel vernomen dat volgend jaar Cobo komt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Ja, die mogen dan met wat anderen aan de slag in de Giro di Recidivi.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De vorige keer heeft hij ook strafvermindering gekregen. Met een beetje mazzel kan hij samen met Ricco zijn rentree maken.
Toch wel in combinatie met Gianetti, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb wel vernomen dat volgend jaar Cobo komt.
Nee, want dan zou het nog gunstig uit kunnen pakken voor de ploeg. Hij moet natuurlijk wel pas gepakt worden als hij bij die ploeg rijdt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel in combinatie met Gianetti, mag ik hopen?
Hij is gewoon aan de ploeg opgedrongen omdat hij een vriendje is van de grote baas van Vini Farnese, Scinto heeft vanaf het begin (en daarvoor) al laten weten Di Luca er niet bij te willen hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft het statement van Fini Vantini, vind ik het wat overdreven om het over niet netjes te hebben etc. Wel is het een fout geweest om een renner als Di Luca (in aller haast) aan te trekken. Maar goed, zolang iemand nog mag rijden, kan ik mij ook best voorstellen dat je als kleinere Italiaanse ploeg een Italiaanse held van weleer (binnen eigen land dan), toch nog een kans wil geven.
Dat diegene vervolgens weer de fout ingaat is dan extra erg. Omdat je dan als ploeg op je eigen fout gewezen wordt. Zeker als je iemand nog een laatste kans geeft, is het schaden van het vertrouwen extra erg. Daarbij is het publicitair voor de ploeg natuurlijk altijd slecht en kan zoiets mogelijk zelfs je de kop kosten als ploeg.
Je moet het zien als een werknemer die, tegen beter weten in, toch maar een recidivist aanneemt. En vervolgens hij/zij weer de fout ingaat. Dan hoef je wat mij betreft niet echt chique te zijn naar hem/haar. Want die persoon moet blij zijn dat die werkgever je weer een kans geeft, als je dan het vertrouwen beschadigd moet je ook maar op de blaren zitten.
Ah ok. Dan kan ik me helemaal voorstellen dat Scinto pissig is. En toch tegelijkertijd blij dat ze hem relatief snel hebben kunnen lozen. Dat hij niet ondertussen al weer heel wat wedstrijden had gewonnen die over een halfjaar geschrapt worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is gewoon aan de ploeg opgedrongen omdat hij een vriendje is van de grote baas van Vini Farnese, Scinto heeft vanaf het begin (en daarvoor) al laten weten Di Luca er niet bij te willen hebben.
Bevroren kettingen hebben ook wel watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef danos het volgende:
Ik hoop op veel moois morgen, even bidden dat het doorgaat en dat iedereen het overleefd. Evans met ijsspegels aan zijn neus, must be epic.
Ja en met gigantische grote verschillen in de uitslag morgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:03 schreef danos het volgende:
Ik hoop op veel moois morgen, even bidden dat het doorgaat en dat iedereen het overleefd. Evans met ijsspegels aan zijn neus, must be epic.
twitter:PelotonWatch twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 12:16:12#Giro Break is actually Hansen (LTB), Brutt (KAT), Popovych (RLT) and Ermeti (AND) reageer retweet
Hoe snel zouden die gasten dat kunnen eigenlijk? Minuutje of 2, 3?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef Wombcat het volgende:
Hoezo stond 'ie 9 minuten te wachten op een wiel?
Als ze geen geld hebben bij zijn ploeg voor een ploegleiderswagen, dan kunnen ze hem toch wel een reservebandje, bandlichters en Co2-patroon meegeven? Dan was 'ie in maximaal 5 minuten weer op pad geweest.
Tour van '96, Riis die de ingekorte etappe van 46?km won. Berzin reed toen nog in het geel. Epische etappe.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
De Tour de France kijk ik al sinds 1995, maar de Giro, Vuelta en voor de rest zoveel mogelijk andere rondes en koersen volg ik pas sinds een jaar of anderhalf, sinds ik zelf fiets (mountainbike weliswaar, maar ik overweeg serieus om daarnaast ook een racefiets aan te schaffen, dat terzijde).
Maar dat er etappes worden ingekort, aangepast en zelfs worden geschrapt, zoals vandaag, dat lijkt me toch een zeldzame gebeurtenis, toch?
Hoe staat het met de etappe van morgen?
Da's misschien wat erg snel, maar 5 minuten moet echt makkelijk kunnen. Ik doe het meestal op mijn gemakkie en ben dan een minuut of 7-10 bezig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hoe snel zouden die gasten dat kunnen eigenlijk? Minuutje of 2, 3?
Is dat inclusief bakje water regelen om het lek te vinden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's misschien wat erg snel, maar 5 minuten moet echt makkelijk kunnen. Ik doe het meestal op mijn gemakkie en ben dan een minuut of 7-10 bezig.
Onder je neus houdenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef danos het volgende:
[..]
Is dat inclusief bakje water regelen om het lek te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |