abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126955744
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:57 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Bij Vini Fantini betalen ze waarschijnlijk niet genoeg :')
Moet wel zeggen dat dat team wel heel erg warm over komt met dat statement op hun site :') Net alsof ze blij zijn dat ze hem kunnen lozen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:20:41 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_126956469
De Tour de France kijk ik al sinds 1995, maar de Giro, Vuelta en voor de rest zoveel mogelijk andere rondes en koersen volg ik pas sinds een jaar of anderhalf, sinds ik zelf fiets (mountainbike weliswaar, maar ik overweeg serieus om daarnaast ook een racefiets aan te schaffen, dat terzijde).
Maar dat er etappes worden ingekort, aangepast en zelfs worden geschrapt, zoals vandaag, dat lijkt me toch een zeldzame gebeurtenis, toch?

Hoe staat het met de etappe van morgen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_126956520
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat dat team wel heel erg warm over komt met dat statement op hun site :') Net alsof ze blij zijn dat ze hem kunnen lozen.
Dat hadden ze dan ook allang door laten schemeren.
pi_126956679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef wimderon het volgende:

[..]

Alsnog niet heel erg netjes.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 18:28:38 #55
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_126956744
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]

Alsnog niet heel erg netjes.
Deze negatieve publiciteit van Di Luca is ook niet zo netjes. Wat als Vini Fantini stopt als sponsor en iedereen op straat staat?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_126956838
Sowieso hebben ze het erover dat Di Luca al eerder gepakt is, maar ze vergeten even dat Garzelli ook een dopingverleden heeft. En Santambrogio is natuurlijk ook een lachertje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 mei 2013 @ 19:20:15 #57
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126958934
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja. Alle uitslagen na een positieve dopingtest vervallen, die daarvoor blijven staan. Maar daar heeft Di Luca niet zo bijster veel aan :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:44 schreef Zelva het volgende:
Santambrogio wint dus nog wat boni's.
vandaar de vraag ja :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 19:36:20 #58
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_126959586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Deze negatieve publiciteit van Di Luca is ook niet zo netjes. Wat als Vini Fantini stopt als sponsor en iedereen op straat staat?
Eigen schuld. Zij nemen renners die keer op keer aan de verboden middelen zitten weer in genade aan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_126960145
quote:
Giro d'Italia technical director Mauro Vegni has vowed that stage 20 of the Giro d'Italia will reach the summit of Tre Cime di Lavaredo regardless of the weather conditions on Saturday.

Friday's stage from Ponte di Legno to Val Martello was cancelled due to heavy snowfall – the first time a Giro stage had been cancelled for such a reason since 1989 – and the route of stage 20 has already been altered due to the conditions. The climbs of the Passo Costalunga, Passo San Pellegrino and Passo Giau have been removed from Saturday's course, although the final climbs of the Tre Croci and the Tre Cime di Lavaredo remain.

Snow is currently general in the Dolomites at altitudes above 1,000 metres but even though the summit of the Tre Cime di Lavaredo stands at 2304 metres, Vegni is confident that the show will go on.

"Ci arriviamo – we'll get there," Vegni told a press conference in Val Martello's biathlon centre on Friday afternoon, where he and Michele Acquarone also gave their reactions to Danilo Di Luca's positive test for EPO.

"The feedback we've got from the riders after cancelling today's stage is important. We've looked to take any dangerous descents out of the route and they have told us that they are ready to make sacrifices to bring the stage home even if the weather isn't optimal."

The altered stage – now 211km in length – will see the peloton cover largely valley roads from the start in Silandro until reaching the foot of the Tre Croci, although the final 60 kilometres of the stage, from Monguelfo onwards, will all take place at an altitude in excess of 1,000 metres.

"We can finish on top of Tre Cime di Lavaredo for the simple reason that it's not a descent, and we can clear the road if it snows overnight," Vegni said. "Snow is cold but it's primarily risky for safety on the descents: if the temperature drops and the snow freezes, it makes the roads very slippery. But the stage is mainly made up of valley roads and climbing. We've designed a route with almost no descents."

Vegni pointed out that the organising team includes Stefano Allocchio, who rode in the famous snowbound stage over the Gavia in 1988, and said that RCS would be monitoring conditions along the route of stage 20 overnight.

"A slight improvement with a break in the clouds has been predicted for tomorrow but we're not relying just on the weather forecast, we're monitoring the situation ourselves," he said. "We've got people at all of the vital locations on the course to keep us informed on the snow and the temperatures, so that we can decide quickly if we need to change the stage or not."

Giro d'Italia managing director Michele Acquarone quipped that RCS had been forced to reach for Plan C in order in salvage Saturday's stage, and lauded Vegni as a "magician" for his work to date. Vegni agreed that the extreme conditions had posed significant problems for the organisers, with the climb of Sestriere removed from stage 14, while the final four kilometres were cut from last Sunday's summit finish on the Galibier.

"It's been a difficult week, starting from Saturday when we had to remove the climb of Sestriere. We managed to save the Galibier stage by the skin of our teeth, even if we had to cut it by 4km," said Vegni.

It was also confirmed that the Tre Cime di Lavaredo will now carry the Cima Coppi prime for the highest point of the Giro following the cancellation of stage 19 and the consequent removal of the Stelvio from the route.
pi_126960582
Snowboots aan en gaan!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_126966039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 18:20 schreef StateOfMind het volgende:
De Tour de France kijk ik al sinds 1995, maar de Giro, Vuelta en voor de rest zoveel mogelijk andere rondes en koersen volg ik pas sinds een jaar of anderhalf, sinds ik zelf fiets (mountainbike weliswaar, maar ik overweeg serieus om daarnaast ook een racefiets aan te schaffen, dat terzijde).
Maar dat er etappes worden ingekort, aangepast en zelfs worden geschrapt, zoals vandaag, dat lijkt me toch een zeldzame gebeurtenis, toch?
Is idd redelijk zeldzaam, zeker in een grote ronde.
In de kleinere rondes in het voorjaar, vooral Parijs-Nice en Tirreno-Adriatico, gebeurt het vaker. Maar die twee zijn dan ook in maart.

quote:
Hoe staat het met de etappe van morgen?
Wordt ook een moeilijk verhaal, zeker om bergop te finishen.
pi_126966088
De klim van 6 jaar geleden, het slaat eigenlijk helemaal nergens op :D

Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 mei 2013 @ 22:14:20 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_126967828
Weet niet of het hier al bekend was, maar Belletti hoeft in elk geval niet naar huis na die tijdrit waar hij 9 minuten verloor omdat ie stond te wachten op een wiel :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_126968036
Hoezo stond 'ie 9 minuten te wachten op een wiel?
Als ze geen geld hebben bij zijn ploeg voor een ploegleiderswagen, dan kunnen ze hem toch wel een reservebandje, bandlichters en Co2-patroon meegeven? Dan was 'ie in maximaal 5 minuten weer op pad geweest.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 mei 2013 @ 22:37:14 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_126968937
Oh bedenk me nu dat hij op het eerste meetpunt dik 9 minuten achterstand had, dus zal een minuut of 6-7 gewacht hebben dan :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_126969153
Dan nog, waarom stond 'ie daar zo lang?
In de tussentijd waren er ook nog 5 of 6 andere renners (met volgwagen) langsgekomen. De ploeg had daarmee ook afspraken kunnen maken als ze zelf niet in staat waren om een volgwagen er achter te zetten.
pi_126969397
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:

Spettacolo :D _O_

Bulbarelli was eigenlijk ook veel beter dan Pancani tegenwoordig. O+
pi_126969451
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Marcoss het volgende:

Alleen al de mensen die je in beeld ziet:

Ricco, Piepoli, Parra, Di Luca, Mazzoleni en Perez Cuapio :D :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:52:07 #69
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_126969608
Ik kwam laatst nog een mooie overwinning van Ricco tegen, bij zijn herintrede in de Ronde van Oostenrijk rijdt hij met 2 ploegmaats (Pardilla en Sella :') ) het hele peleton kapot en ze worden 1,2 en 3. :')

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_126969657
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik kwam laatst nog een mooie overwinning van Ricco tegen, bij zijn herintrede in de Ronde van Oostenrijk rijdt hij met 2 ploegmaats (Pardilla en Sella :') ) het hele peleton kapot en ze worden 1,2 en 3. :')

Faal :') Ricky reed helemaal niet voor dezelfde ploeg.

En het is peloton ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:55:33 #71
168304 Mani89
pi_126969743
Haha dan is het helemaal geweldig aangezien hij nog op ze wacht na zijn demarrage en ze hem samen de hele klim opslepen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:14:54 #72
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970559
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Haha dan is het helemaal geweldig aangezien hij nog op ze wacht na zijn demarrage en ze hem samen de hele klim opslepen.
Hij besefte zich opeens dat hij zichzelf te verdacht maakte, waarna hij dan maar rustig aan deed :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:20:48 #73
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970807
Wat betreft het statement van Fini Vantini, vind ik het wat overdreven om het over niet netjes te hebben etc. Wel is het een fout geweest om een renner als Di Luca (in aller haast) aan te trekken. Maar goed, zolang iemand nog mag rijden, kan ik mij ook best voorstellen dat je als kleinere Italiaanse ploeg een Italiaanse held van weleer (binnen eigen land dan), toch nog een kans wil geven.

Dat diegene vervolgens weer de fout ingaat is dan extra erg. Omdat je dan als ploeg op je eigen fout gewezen wordt. Zeker als je iemand nog een laatste kans geeft, is het schaden van het vertrouwen extra erg. Daarbij is het publicitair voor de ploeg natuurlijk altijd slecht en kan zoiets mogelijk zelfs je de kop kosten als ploeg.

Je moet het zien als een werknemer die, tegen beter weten in, toch maar een recidivist aanneemt. En vervolgens hij/zij weer de fout ingaat. Dan hoef je wat mij betreft niet echt chique te zijn naar hem/haar. Want die persoon moet blij zijn dat die werkgever je weer een kans geeft, als je dan het vertrouwen beschadigd moet je ook maar op de blaren zitten.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:21:43 #74
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126970852
Hopelijk morgen wel nog een fatsoenlijke bergrit, want anders gaat deze ronde helemaal als een nachtkaars uit. Qua klassement is dat natuurlijk al min of meer zo. Maar als de twee laatste serieuze ritten geschrapt worden is het natuurlijk nog erger.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:22:13 #75
168304 Mani89
pi_126970881
Mwah niks aan de hand, het schijnt dat Vacansoleil interesse heeft in Il Killer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')