abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126946023
Dit is het Girotopic

pi_126946044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:55 schreef Waaghals het volgende:
Ach ja als Nederland een keer een redelijke ronderenner heeft, krijgt hij meteen 25 jaar frustratie over zich heen
Dat is zijn lot inderdaad.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:55 schreef noodgang het volgende:

[..]

Overschatten, wellicht, maar erger vind ik het keihard de grond inbeuken wanneer een sporter niet precies presteert wat er van de (meestal erg slecht geïnformeerde) supporters wordt verwacht. Ik word een beetje moe van in dit geval wielrenners grote druk opleggen en daarna volledig afschrijven wanneer niet aan deze immense druk wordt voldaan.
In het buitenland zijn ze vaak tenminste trots op sporters en blijven ze achter hun sporthelden staan, ook al strijden ze niet om de 1e plaats maar in de subtop!
Eens. En het is ook zo makkelijk. Het geinige is dan ook nog dat de mensen die de meeste kritiek hebben juist de mensen zijn die het meest verwachten.
pi_126946048
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat betekent DrF, CPL, BCL en rst?
quote:

[..]

Overschatten, wellicht, maar erger vind ik het keihard de grond inbeuken wanneer een sporter niet precies presteert wat er van de (meestal erg slecht geïnformeerde) supporters wordt verwacht. Ik word een beetje moe van in dit geval wielrenners grote druk opleggen en daarna volledig afschrijven wanneer niet aan deze immense druk wordt voldaan.
In het buitenland zijn ze vaak tenminste trots op sporters en blijven ze achter hun sporthelden staan, ook al strijden ze niet om de 1e plaats maar in de subtop!
pi_126946076
Het meest vreemde is dan dat Mollema als tegenvoorbeeld wordt genoemd terwijl die veel minder heeft gepresteerd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_126946082
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat betekent DrF, CPL, BCL en rst?
Verschillende methodes om de poweroutput te meten:

DrF: Dr. Michele Ferrari's formula
CPL: http://www.cyclingpowerlab.com/PowerComponents.aspx
rst: http://www.rst.mp-all.de/bergauf.htm
BCR: http://bikecalculator.com/wattsMetric.html
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 14:00:07 #6
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_126946104
Wilco staat hierdoor trouwens wel mooi 17e. Prima prestatie in je eerste grote ronde.

Om het maar eens positief te bekijken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_126946112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Verschillende methodes om de poweroutput te meten:

DrF: Dr. Michele Ferrari's formula
CPL: http://www.cyclingpowerlab.com/PowerComponents.aspx
rst: http://www.rst.mp-all.de/bergauf.htm
BCR: http://bikecalculator.com/wattsMetric.html
Van welke moet worden uitgegaan als je zegt dat alles boven de 6 op doping wijst? En welke is gebruikt voor de bewering dat Riis 6,8 trapte op de Hautacam?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 14:01:16 ]
pi_126946121
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef Felagund het volgende:
Het meest vreemde is dan dat Mollema als tegenvoorbeeld wordt genoemd terwijl die veel minder heeft gepresteerd.
Inderdaad. Zo zou Mollema een winnaar zijn en de juiste mentaliteit hebben, terwijl Gesink 10x meer gewonnen heeft dan Mollema in zijn carrière :')
pi_126946216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo zou Mollema een winnaar zijn en de juiste mentaliteit hebben, terwijl Gesink 10x meer gewonnen heeft dan Mollema in zijn carrière :')
Niet dat Gesink zoveel heeft gewonnen, maar goed. Mollema heeft trouwens wel de groene trui in de Vuelta binnengehaald, dat is toch ook een mooie prestatie.
pi_126946230
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Van welke moet worden uitgegaan als je zegt dat alles boven de 6 op doping wijst? En welke is gebruikt voor de bewering dat Riis 6,8 trapte op de Hautacam?
Het zijn uiteindelijk allemaal schattingen omdat het geen exacte wetenschap is (dingen als wind, stijgingspercentages etc. zijn allemaal van invloed). Wel vond ik dit:

quote:
Bjarne Riis - 6.8 W/kg for 35 min on Hautacam. Or Armstrong - 6.6 W/kg for 38 min on Alp d'Huez

Bjarne Riis is estimated to have produced 6.8W/kg (480W) on Hautacam when he won the Tour in 1996. Armstrong's estimated power output on Alp d'Huez was 6.6 W/kg (465W). This is Vayer and Portoleau's estimation, and I believe it to be accurate. I actually saw a PhD student from Texas present a similar analysis at the ACSM conference in 2005, and he had worked out 495W (7 W/kg), taking into account the gradient every 100m as well as wind speeds. If anything this is more accurate. But as I mentioned, we'll be "conservative" in our calculations, so let's take the lower option and see what it means, physiologically.
http://www.sportsscientis(...)hat-is-possible.html
pi_126946231
Ik heb nu al medelijden met Kelderman over een paar seizoenen.
In the coolest little capital of the world
pi_126946246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:04 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Het zijn uiteindelijk allemaal schattingen omdat het geen exacte wetenschap is (dingen als wind, stijgingspercentages etc. zijn allemaal van invloed). Wel vond ik dit:

[..]

http://www.sportsscientis(...)hat-is-possible.html
Bedankt!
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 14:06:04 #13
pi_126946287
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet dat Gesink zoveel heeft gewonnen, maar goed. Mollema heeft trouwens wel de groene trui in de Vuelta binnengehaald, dat is toch ook een mooie prestatie.
Gesink heeft nu al meer gewonnen dan 70% van het peloton ooit zal winnen.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:06:27 #14
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_126946298
Kunnen ze vandaag mooi gaan langlaufen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_126946456
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:04 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb nu al medelijden met Kelderman over een paar seizoenen.
Die bestaat niet tot het eind van zijn carrière.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_126946621
nyvelocity twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 14:13:15 Actually, with DiLuca, the trick would be to test him and NOT get an EPO positive reageer retweet
Zit een kern van waarheid in :D
pi_126947166
Halve vrije dag opnemen voor niets..

O, de Ronde van België :')
  Redactie Sport vrijdag 24 mei 2013 @ 14:45:31 #18
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126947601
Als Di Luca nu die ene rit had gewonnen en die zege hem met terugwerkende kracht zou worden afgenomen had ik mijn laptop op hem verhaald.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_126947678
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wilco staat hierdoor trouwens wel mooi 17e. Prima prestatie in je eerste grote ronde.

Kijk uit wat je zegt, want er zijn nu al mensen die hem volgend jaar de tour zien eindigen op het podium. Als hij dat dan niet haalt, is het direct een lozer en een waardeloze renner!
pi_126947715
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Di Luca nu die ene rit had gewonnen en die zege hem met terugwerkende kracht zou worden afgenomen had ik mijn laptop op hem verhaald.
Cavendish schijnt ook vol met doping te zitten omdat hij jouw verwachtingen wilde waarmaken.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:51:00 #21
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_126947810
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest lachen. :D
pi_126947838
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Kijk uit wat je zegt, want er zijn nu al mensen die hem volgend jaar de tour zien eindigen op het podium. Als hij dat dan niet haalt, is het direct een lozer en een waardeloze renner!
En als hij het wel haalt heeft hij gepakt.
pi_126948341
Gesink is ook een beetje de Robben van het wielrennen he ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_126948405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef TLC het volgende:
Zijn valpartijen zijn dus Schwalbes? :o
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_126948931
quote:

[..]

Op zich wel eens met deze post, je hoeft iemand echt niet de grond in te trappen als het even minder gaat (zoals bijv. Derksen op een totaal ongefundeerde manier deed een aantal jaar terug).
Dat neemt alleen niet weg dat je het best wel mag uiten als het weer eens belabberd is wat Gesink laat zien, maar vaak wordt dit weer afgedaan als getroll of Gesink-haterij. Of het wordt weer 'verzacht' door uitspraken als: hij is nog steeds jong/ er is nog potentieel, laten we wachten met oordelen tot het eind van de heuvel/berg/etappe/ronde/seizoen of 'ja maar, dit was ook niet bepaald zijn ding' (alsof er überhaupt wel iets of een bepaald soort klim echt zijn ding is, maar dat terzijde).

Want laten we wel zijn; deze ronde is maar weer eens een enorme teleurstelling geworden, en dat ligt echt niet aan de o zo hoge verwachtingen.Van iemand die in het verleden al heeft bewezen mee te kunnen in de top, een goede voorbereiding heeft gehad en zelf aangeeft voor een podium/top 5 te willen strijden mag je best wat verwachten. Als dan het resultaat een kleurloze plaats buiten de top 10 is (terwijl er ook al twee (top)favorieten uitgevallen zijn), mag dat best bekritiseerd worden.
Van de renner die een aantal jaren geleden mee deed in de top van een aantal facetten (klimmen, etappes, klassementen en enkele eendagswedstrijden) van de wielersport is eigenlijk niets meer over, en dat terwijl hij juist nu naar zijn echte top zou moeten groeien. Tijdrijden is okee, maar ook weer niet spectaculair, klimmen lijkt hij te zijn verleerd, klassement komt hij niet meer aan te pas en de eendagswedstrijden heeft hij ook helemaal gelaten voor wat het is.
Erg zonde allemaal, ik vind het een aardige no-nonsense kerel en gun hem alles. Aan het mentale aspect heb ik bij hem nooit getwijfeld, maar op dit moment komt hij op elk vlak absoluut te kort voor de top.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 15:25:53 #26
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_126949200
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Op zich wel eens met deze post, je hoeft iemand echt niet de grond in te trappen als het even minder gaat (zoals bijv. Derksen op een totaal ongefundeerde manier deed een aantal jaar terug).
Dat neemt alleen niet weg dat je het best wel mag uiten als het weer eens belabberd is wat Gesink laat zien, maar vaak wordt dit weer afgedaan als getroll of Gesink-haterij. Of het wordt weer 'verzacht' door uitspraken als: hij is nog steeds jong/ er is nog potentieel, laten we wachten met oordelen tot het eind van de heuvel/berg/etappe/ronde/seizoen of 'ja maar, dit was ook niet bepaald zijn ding' (alsof er überhaupt wel iets of een bepaald soort klim echt zijn ding is, maar dat terzijde).

Want laten we wel zijn; deze ronde is maar weer eens een enorme teleurstelling geworden, en dat ligt echt niet aan de o zo hoge verwachtingen.Van iemand die in het verleden al heeft bewezen mee te kunnen in de top, een goede voorbereiding heeft gehad en zelf aangeeft voor een podium/top 5 te willen strijden mag je best wat verwachten. Als dan het resultaat een kleurloze plaats buiten de top 10 is (terwijl er ook al twee (top)favorieten uitgevallen zijn), mag dat best bekritiseerd worden.
Van de renner die een aantal jaren geleden mee deed in de top van een aantal facetten (klimmen, etappes, klassementen en enkele eendagswedstrijden) van de wielersport is eigenlijk niets meer over, en dat terwijl hij juist nu naar zijn echte top zou moeten groeien. Tijdrijden is okee, maar ook weer niet spectaculair, klimmen lijkt hij te zijn verleerd, klassement komt hij niet meer aan te pas en de eendagswedstrijden heeft hij ook helemaal gelaten voor wat het is.
Erg zonde allemaal, ik vind het een aardige no-nonsense kerel en gun hem alles. Aan het mentale aspect heb ik bij hem nooit getwijfeld, maar op dit moment komt hij op elk vlak absoluut te kort voor de top.
Hier ben ik het mee eens! Maar er is een verschil tussen zoals jij doet, een goed onderbouwd verhaal neerzetten en de talloze reacties (zoals:
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef TLC het volgende:
) die elke topsporter neerzetten als een mentaal zwak, omhooggevallen prutsertje wat enkel profiteert van een hoog salaris, zonder zich voor hun sport op te offeren ;)
  Redactie Sport vrijdag 24 mei 2013 @ 15:34:26 #27
pi_126949565
Jammer dat Gesink m toch niet uitrijdt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 24 mei 2013 @ 15:41:21 #28
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_126949890
wordt Di Luca nu uit alle uitslagen van deze Giro geschrapt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:42:21 #29
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_126949926
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef rubbereend het volgende:
wordt Di Luca nu uit alle uitslagen van deze Giro geschrapt?
Ja. Alle uitslagen na een positieve dopingtest vervallen, die daarvoor blijven staan. Maar daar heeft Di Luca niet zo bijster veel aan :')
  vrijdag 24 mei 2013 @ 15:44:23 #30
39333 Zelva
pi_126950012
Santambrogio wint dus nog wat boni's.
pi_126950095
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:42 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja. Alle uitslagen na een positieve dopingtest vervallen, die daarvoor blijven staan. Maar daar heeft Di Luca niet zo bijster veel aan :')
Een 6e plaats in de Giro della Toscana en een 10e plaats in de GP Industria & Artigianato Larciano zou hij dan kunnen behouden _O_ :')
pi_126950699
Waren die Belkov en die Italiaan gisteren nou wel of niet buiten de tijd? 13 minuten verliezen op 20 kilometer is wel erg matig voor pt rijders lijkt mij.
pi_126950760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef lytsewiete het volgende:
Waren die Belkov en die Italiaan gisteren nou wel of niet buiten de tijd? 13 minuten verliezen op 20 kilometer is wel erg matig voor pt rijders lijkt mij.
Blijkbaar is alleen Belkov uit koers. Belletti mag blijven.
pi_126950831
Vreemd ik las wel een verhaal dat hij materiaalpech had, dit vind ik bullshit er rijdt bij elke renner gewoon een auto met reservefiets achter lijkt mij.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:03:27 #35
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_126950937
denk niet dat geesink nog een nieuwe werkgever gaat vinden. wat een mentaliteit heeft die jongen
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:03:48 #36
39333 Zelva
pi_126950960
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Jahr00n het volgende:
denk niet dat geesink nog een nieuwe werkgever gaat vinden. wat een mentaliteit heeft die jongen
:')

Ik hoor dat er in de plantenbemesting nog volop mogelijkheden zijn.
pi_126952720
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

Mollema en Gesink deden het een stuk beter in hun eerste grote ronde ;(.
quote:

[..]

Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens. Wat mij vooral opvalt als het gaat om het omgaan met sporters, is dat we hier altijd zeggen dat we niet goed omgaan met sporters.

Om een tegenvoorbeeld t.o.v. jouw waarneming te geven: het Holland Heineken Huis, waar Olympische sporters vereerd worden, was een Nederlands initiatief dat veel navolg heeft gekregen. Ik kan me herinneren dat ik Vlaamse opiniestukken las over de heldenverering van Nederlandse sporters, en dat dat de reden was dat Nederlanders vaker goud haalden op de OS (terwijl Belgen wat mij betreft totaal niet jaloers zouden moeten zijn op onze sportprestaties, maar goed).

Wat je ook vaak hoort is dat Nederland geen winnaarscultuur heeft. Dat is weer een tegenstelling op wat jij hier zegt en ook niet te onderbouwen met feiten.

Een interessante statistiek wat dat betreft is dat Nederlanders individueel vaak zeggen dat ze het goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd zeggen dat Nederland als land maar een faalland is (even grof geparafraseerd). Terwijl hoe Nederland als land is toch grofweg een som zou moeten zijn van de ervaringen van de individuen. Maar goed, ik dwaal af :P.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:42:48 #38
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_126952724
Jammer, een hele koers omgooien is voor de organisatie ook vrijwel onmogelijk echter. Ik denk dat de etappe van morgen ook niet veel wordt. Aankomst op Tre Cime lijkt me ook morgen onmogelijk gezien de voorspellingen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_126952849
lancearmstrong twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:38:33 Knowing I have 0 cred on the doping issue - I still can't help but think, "really Di Luca? Are you that fucking stupid??" reageer retweet
De Heer heeft gesproken.
pi_126952881
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef Sloggi het volgende:
lancearmstrong twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:38:33 Knowing I have 0 cred on the doping issue - I still can't help but think, "really Di Luca? Are you that fucking stupid??" reageer retweet
De Heer heeft gesproken.
Hij heeft toch een beetje gelijk :P
pi_126953013
Hij bedoelt natuurlijk dat hij zich nog eens liet betrappen ;)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 24 mei 2013 @ 16:49:37 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126953028
quote:
De Heer heeft gesproken.
Mjah niets mis mee.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 16:51:38 #43
56749 BlaZ
pi_126953114
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef F_JD het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk dat hij zich nog eens liet betrappen ;)
En zonder doping hadden we waarschijnlijk niet eens geweten dat Di Luca meedoet deze giro. Gewoon een consequente dopeur.
  Redactie Sport vrijdag 24 mei 2013 @ 16:52:49 #44
pi_126953141
quote:
De Heer heeft gesproken.
Ondanks alles heeft ie gelijk.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 16:54:19 #45
pi_126953202
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mollema was een jaar ouder denk ik. En de kopman. Kelderman heeft vorige week moeten wachten op Gesink, hoewel je je moet afvragen of hij zonder het wachten veel sneller was geweest.

Verder heeft het eigenlijk geen zin om ze te vergelijken. We moeten inderdaad de tactiek van Zonneveld maar toepassen: Hij bestaat niet. Gewoon in alle rust laten ontwikkelen. Geleidelijk naar de top, hopelijk. Niet er meteen staan, daarna enorm veel verwachtingen en dat niet kunnen waarmaken.
  Moderator vrijdag 24 mei 2013 @ 17:01:36 #46
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_126953504
quote:

[..]

[..]

Ik ben het hier eigenlijk niet mee eens. Wat mij vooral opvalt als het gaat om het omgaan met sporters, is dat we hier altijd zeggen dat we niet goed omgaan met sporters.

Om een tegenvoorbeeld t.o.v. jouw waarneming te geven: het Holland Heineken Huis, waar Olympische sporters vereerd worden, was een Nederlands initiatief dat veel navolg heeft gekregen. Ik kan me herinneren dat ik Vlaamse opiniestukken las over de heldenverering van Nederlandse sporters, en dat dat de reden was dat Nederlanders vaker goud haalden op de OS (terwijl Belgen wat mij betreft totaal niet jaloers zouden moeten zijn op onze sportprestaties, maar goed).
Klopt, dat moeten we ook omarmen, maar het zijn wel vaak 'successupporters'. De sporters die op dat moment een prijs hebben gewonnen zijn geweldig, maar als het daarna even wat minder gaat zijn we er ook als de kippen bij om dit af te straffen. Als voorbeeld de 2e plek op het WK Voetbal werd erg gevierd en alle spelers waren helden. Als je reacties over de zelfde spelers 2 jaar later ziet zijn het brekebeentjes en verwende mannetjes (tel alleen op dit forum al eens de reacties Robben :') ).

quote:
Wat je ook vaak hoort is dat Nederland geen winnaarscultuur heeft. Dat is weer een tegenstelling op wat jij hier zegt en ook niet te onderbouwen met feiten.
Dit snap ik niet helemaal, sorry :@ (Wie zegt dat en wat heeft dat van doen met mn eerdere reactie ;) )

quote:
Een interessante statistiek wat dat betreft is dat Nederlanders individueel vaak zeggen dat ze het goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd zeggen dat Nederland als land maar een faalland is (even grof geparafraseerd). Terwijl hoe Nederland als land is toch grofweg een som zou moeten zijn van de ervaringen van de individuen. Maar goed, ik dwaal af :P.
Idd een interessante en ook herkenbare statistiek ;)
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:35:16 #47
56749 BlaZ
pi_126954870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mollema was een jaar ouder denk ik. En de kopman. Kelderman heeft vorige week moeten wachten op Gesink, hoewel je je moet afvragen of hij zonder het wachten veel sneller was geweest.

Verder heeft het eigenlijk geen zin om ze te vergelijken. We moeten inderdaad de tactiek van Zonneveld maar toepassen: Hij bestaat niet. Gewoon in alle rust laten ontwikkelen. Geleidelijk naar de top, hopelijk. Niet er meteen staan, daarna enorm veel verwachtingen en dat niet kunnen waarmaken.
Inderdaad, gewoon met rust laten. Wat misschien veel kan helpen is om de komende twee jaar zón jonge renner de combinatie giro - vuelta te laten rijden. Dan vermijdt je de hectiek en publiciteit van de tour en bovendien heb je 2 kansen op een goed klassement + mogelijkheden om je goed voor te bereiden.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:40:18 #48
56749 BlaZ
pi_126955049
quote:

[..]

Evans werd 14de in zijn eerste grote ronde, Nibali 19e.
pi_126955318
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Mjah niets mis mee.
Precies. Lance zou zo'n positieve test gewoon afkopen. Onbegrijpelijk dat Di Luca niet gewoon wat regelt.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 17:57:55 #50
56749 BlaZ
pi_126955679
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 17:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Precies. Lance zou zo'n positieve test gewoon afkopen. Onbegrijpelijk dat Di Luca niet gewoon wat regelt.
Bij Vini Fantini betalen ze waarschijnlijk niet genoeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')