naar huis?quote:
Ja, versus Klöden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Is Weening in zijn Rabo tijd ooit zo goed geweest bergop als nu in zijn Orca periode ?
Ze tellen daar ook alles uit de jeugd mee, zo ongeveer. Zo staat er bij Wilco dat hij al 8 professionele overwinningen heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
21 professionele overwinningen voor Weening, een stuk meer dan ik dacht.
Meest succesvolle Nederlander van de afgelopen jaren denk ik, qua uitslagenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef Ambrosius het volgende:
21 professionele overwinningen voor Weening, een stuk meer dan ik dacht.
Dat ben je al snel. Profronde Wateringen winnen of zo en je bent er.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meest succesvolle Nederlander van de afgelopen jaren denk ik, qua uitslagen
Misschien heeft hij een prono gewonnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze tellen daar ook alles uit de jeugd mee, zo ongeveer. Zo staat er bij Wilco dat hij al 8 professionele overwinningen heeft.
Dat was wel episch. Kloden die wel even zou gaan winnen, maar karma bitchte hem doordat hij Weening niet de bergpuntjes gaf.quote:
De dag dat de Discovery-machine kapot gereden werd. Gelijk die avond werd er even goed bijgetankt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was wel episch. Kloden die wel even zou gaan winnen, maar karma bitchte hem doordat hij Weening niet de bergpuntjes gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |