Dat ik doorbijt i,p.v kusjes geef hoeft niet iedereen hier te weten ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemeen? gewoon feiten, addergezuster :S
Vind van welquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik doorbijt i,p.v kusjes geef hoeft niet iedereen hier te weten ja?
Klinkt vies ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon transparant hoesje nemen. Heb je ook geen gat nodig om je logo te laten shinen.
Heb een Iphone 5.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een logo op de achterkant.
Ja dat kunnen die heupen van jou wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Oude krio zal eens ritmisch bewegen met jou.
De kleinste.quote:
Gewoon straight deze jongen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor de gek houden.
Niets gewend jij.quote:
WAT!? Sinds wanneer, waarom, waarvoor, hoezo, waar ging het mis?quote:
Misgunnerquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind van welmen moet beschermt worden tegen mensen als jij :S
[..]
Klinkt vies dit
Dank je! Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De kleinste.Ga je nog meer zetten? Vind juist dat minimalistische zo mooi aan die kleinere.
[..]
Gewoon straight deze jongen.
Weetiktoch G.quote:
VERANDER JE UI EENS!!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weetiktoch G.
Hoopte gewoon onder het kopje 'als ik een kut had mocht je me neuken' te vallen om mijn ego te boosten met mijn pluishaar
Rustig lieverd, dat gaat overslaan naar natte sneeuw is mij verteld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef VeerEli het volgende:
WTF jonge, het loopt hier nu gewoon te hagelen! Fuck off!
Sinds 2 maanden? Het ging mis toen mijn vriend een ipad mini kocht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT!? Sinds wanneer, waarom, waarvoor, hoezo, waar ging het mis?
Oke, ik praat niet meer met je.
Alsof dat beter is. Moet er vanmiddag nog uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rustig lieverd, dat gaat overslaan naar natte sneeuw is mij verteld.
Godver ik wil mijn eigen UI terug want ik denk steeds als jij post 'hee dat heb ik niet getypt'. Maar op de een of andere manier wil hij niet terug veranderenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef VeerEli het volgende:
WTF jonge, het loopt hier nu gewoon te hagelen! Fuck off!
Jawel, gewoon op je UI klikken en dan de oude ui aanklikken als 'gebruiken' ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godver ik wil mijn eigen UI terug want ik denk steeds als jij post 'hee dat heb ik niet getypt'. Maar op de een of andere manier wil hij niet terug veranderen
Nee hoor, niks om je voor te schamen. Heb zelf ook getwijfeld aan een iPhone 5 omdat ik die best nice vindt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds 2 maanden? Het ging mis toen mijn vriend een ipad mini kocht.Sinds dien hebben wij apple haters nu beide een iphone 5 aangeschaft.
Schaam me nu ik dit vertel.
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds 2 maanden? Het ging mis toen mijn vriend een ipad mini kocht.Sinds dien hebben wij apple haters nu beide een iphone 5 aangeschaft.
Schaam me nu ik dit vertel.
HAHAHAHAHHAAHAHAHAquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godver ik wil mijn eigen UI terug want ik denk steeds als jij post 'hee dat heb ik niet getypt'. Maar op de een of andere manier wil hij niet terug veranderen
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
http://www.fun-en-feest.n(...)Dsq7cCFRLLtAodaVMAmQ
Heeft iemand zin te helpen mijn outfit voor toppers nog even te scoren?
Ja ik weet wel hoe het moet, maar dat doet hij dus niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, gewoon op je UI klikken en dan de oude ui aanklikken als 'gebruiken' ofzo.
Wow.quote:
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, niks om je voor te schamen. Heb zelf ook getwijfeld aan een iPhone 5 omdat ik die best nice vindt.
Nee.Dat.Nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.
Okquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, gewoon op je UI klikken en dan de oude ui aanklikken als 'gebruiken' ofzo.
JA VERDOMME ZEG!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe het moet, maar dat doet hij dus niet.
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)
Kunnen we daarna dan ook nog eens gebruiken.
Ik heb andere dingen die wij later kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)
Kunnen we daarna dan ook nog eens gebruiken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.
Wacht maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.Dat.Nooit
Ik ben hier totaal ongevoelig voor, net als voor dat kutliedje van gisteren
als je maar kan bellen en internetten tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.
Nee hoor. Volgende wordt een Windows phone.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.
En dan? Hmmm? Nou?quote:
Je mag erbij, schatje. Ik weet hoe ik jou een toontje lager kan laten zingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.
En een lol dat we hebben ;pquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.
Niets hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? Hmmm? Nou?
En waar blijft die kutparaplu van je
Wat heb jij eigenlijk voor foon
Wil je mijn snuggie? Ben al jaren klaar met dat wandingquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koud buiten.
Verwarm mij..
Inb4 met een vlammenwerper
En fb, en instagram, en ik wou heel graag facetime hebben. Dan kan ik de kat zien als ik niet thuis ben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef wise het volgende:
[..]
als je maar kan bellen en internetten toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
*Warme knuffel geeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koud buiten.
Verwarm mij..
Inb4 met een vlammenwerper
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En fb, en instagram, en ik wou heel graag facetime hebben. Dan kan ik de kat zien als ik niet thuis ben.Dear God...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Aight!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je! Dat vind ik dus ook.Ik ga er nog meer zetten ja, maar er staat nog niets in de planning.
Hmm, weet niet of een man wel pluishaar moet hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weetiktoch G.
Hoopte gewoon onder het kopje 'als ik een kut had mocht je me neuken' te vallen om mijn ego te boosten met mijn pluishaar
Ben brave boiquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je mijn snuggie? Ben al jaren klaar met dat wanding
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik krijg een beetje last van mijn epilepsie door die uilen.
Luv u bbyquote:
Nee, dacht ik ook iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Niets hoor.
Ligt hier.
Heb ook een iPhone 5.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kan ik de kat zien als ik niet thuis ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Jaaaaa ik wil post lopen IN een roze snugger, omdat yoloquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik giechel ervan :$quote:
Kom niet hatenquote:
Hij is zwart eh, tyfuspaupers hadden geen rozequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaa ik wil post lopen IN een roze snugger, omdat yolo
En nee, moet nog
Het ziet er ook niet uit. Ik ben zeg maar een blanke met een ochtend afro. Gelukkig hebben ze sinds kort hippe spulletjes om mijn haar in bedwang te houden. Ze noemen het gel of wax of zoiets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hmm, weet niet of een man wel pluishaar moet hebben.Dat ging toch echt over vrouwen, brahski. Jonge vrouwen ook vooral. Dat het haar verder gewoon mooi verzorgd en gezond oogt, maar dat er wat pluizende en eigenwijze haren alle kanten op gaan.
Overigens in ander haar-nieuws: ik schijn geen kans meer te maken op morningsex met CY. Heb mijn eigen glazen ingegooid.Voel me er op dit moment nog kalm onder, het verwerkingsproces begint later pas.
Die van haar vind ik dan ook echt niet mooi, maar dat is puur omdat ze nu een type meisje wilt uitstralen, die pony zo, tat op die plek en stretchers in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight!Niet zo 1-2-3 zo'n heel mega-apparaat op je arm/schouder zetten. Kijk maar eens bij Dramenvangertej, ik vind dat echt drie keer niets.
Lobi scquote:
Ik heb een onesie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh en laatst had ik een meisje met pluishaar 's ochtends leek ze op een schaap.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight!Niet zo 1-2-3 zo'n heel mega-apparaat op je arm/schouder zetten. Kijk maar eens bij Dramenvangertej, ik vind dat echt drie keer niets.
[..]
Hmm, weet niet of een man wel pluishaar moet hebben.Dat ging toch echt over vrouwen, brahski. Jonge vrouwen ook vooral. Dat het haar verder gewoon mooi verzorgd en gezond oogt, maar dat er wat pluizende en eigenwijze haren alle kanten op gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Picsquote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is zwart eh, tyfuspaupers hadden geen roze
Ga jequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
http://www.fun-en-feest.n(...)Dsq7cCFRLLtAodaVMAmQ
Heeft iemand zin te helpen mijn outfit voor toppers nog even te scoren?
Ja precies, dat is dus het gene wat niet werkt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:02 schreef Dqod het volgende:
Ok, ochtendpluishaar heeft wel z'n charmes btw.. Uhhuh
Maar zeer zeker niet van regen en shit
Vind mijn haardos nu ook wel lekker ruig
quote:
Maar je kan ook gewoon in het topic op je UI(l) klikken en dan een andere kiezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja precies, dat is dus het gene wat niet werkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nog
All good things are wild and free.
Echt ehquote:
"Misschien.. Misschien laterquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]BweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou er een krijgen van een vriendin van me.. Die heeft een beren-onesie, dus ik moet die ook
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Die ken ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Ben er niet voor niets klaar mee.. Ze kunnen me de boom in, letterlijk
[..]
"Misschien.. Misschien later"
Nee, ik heb het al aan iemand beloofd, sorta.. Dus ik zal wel een keer een ochtendpluishaarfoto makenquote:
[..]Iedereen liep een beetje te haten op mij toen ik zei dat ik zo'n ding wilde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nog
Ik vind het fucking tof.
Haha bij de primark kun je er een met oortjes en staart halen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe![]()
![]()
Ik zou er een krijgen van een vriendin van me.. Die heeft een beren-onesie, dus ik moet die ook
[..]Kan die rits van onder weer opengemaakt worden? Wel handig als je dan even vluggertje wilt doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nogOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Voor binnen wel mag ik hopen? Ik zie er mensen mee over straat gaan icm uggs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Iedereen liep een beetje te haten op mij toen ik zei dat ik zo'n ding wilde.
Ik vind het fucking tof.
Ja van onder en boven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan die rits van onder weer opengemaakt worden? Wel handig als je dan even vluggertje wilt doen.
Ja, ik denk dat het die isquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha bij de primark kun je er een met oortjes en staart halen.Ze zijn zo lelijk maar ze zijn zo fijn om lekker op een zondag mee door het huis te lopen.
Buttflapquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan die rits van onder weer opengemaakt worden? Wel handig als je dan even vluggertje wilt doen.
Jij denkt wel praktisch zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap het wel.. Ik heb ook geen zin om me altijd volledig uit te kledenquote:
Ja gewoon als chill pak, voor dezelfde momenten dat ik nu mijn trainingbroek aantrek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor binnen wel mag ik hopen? Ik zie er mensen mee over straat gaan icm uggs.
Handig.quote:
Van die knoopjes aan de achterkant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het die isZe had het idd over oortjes en shit
[..]
Buttflap
Ja, is toch handig. Hoef je je niet helemaal uit zo'n pak te hijsen.quote:
Ik ook niet echt meer nu. Er speelde wat Marokkaanse muziek, ik ging zitten, de beste man babbelde wat met zijn neef en een zoontje die ook in de zaak waren. De helft verstond ik niet. Blabla dit dat, standje 2 of 3? "Maak het maar goed kort", en zo geschiedde. Aandacht half erbij en maar maaien met dat ding, schaar werd niet gebruikt en Hassan was binnen 10 minuten klaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef krioro het volgende:
Haar, can't relate, I'm out.
Trainen hihi.
[..]Chick lijkt op VeerEli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nogHmm, ook korter laten maken dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit. Ik ben zeg maar een blanke met een ochtend afro. Gelukkig hebben ze sinds kort hippe spulletjes om mijn haar in bedwang te houden. Ze noemen het gel of wax of zoiets.
Wat heb je gedaan?
Dat is dus wat ik heb laten doen. Nu wil ze me niet meer.
Geniaal tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Handig.
[..]
Van die knoopjes aan de achterkant.
[..]
Ja, is toch handig. Hoef je je niet helemaal uit zo'n pak te hijsen.
Die gele is leuker thoquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wouw een maan met een extra chromosoompje!
Handig is dat wel ja. Ik FOK! ook meestal naakt, word soms wel raar aangekeken op mijn werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap het wel.. Ik heb ook geen zin om me altijd volledig uit te kleden
Daarom FOK! ik meestal naakt, dan kan ik er makkelijker bij
Waarom niet? je bent zo mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik heb het al aan iemand beloofd, sorta.. Dus ik zal wel een keer een ochtendpluishaarfoto maken
Zolang m'n face dan maar niet te zien is
Daar moet je niet mee zitten hoor.. Stiekem benijden ze je gewoon om je wilskrachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Handig is dat wel ja. Ik FOK! ook meestal naakt, word soms wel raar aangekeken op mijn werk.
Ik vind dat ik er best mag zijnquote:
Tijdje terug had ik het korter laten maken. Ik was er best tevreden mee en het werkte best oké bij de vrouwmenschquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, ook korter laten maken dan?Dat is dus wat ik heb laten doen. Nu wil ze me niet meer.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee zitten hoor.. Stiekem benijden ze je gewoon om je wilskracht
[..]
Ik vind dat ik er best mag zijn![]()
![]()
Maar niet 's ochtends.. Ik vermijd spiegels dan
Jy bend wl lekertj jah xD ;$quote:
Klopt, zo'n onoriginele tryingtoohard-appeal. Vind het zelf ook 3x niets allemaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die van haar vind ik dan ook echt niet mooi, maar dat is puur omdat ze nu een type meisje wilt uitstralen, die pony zo, tat op die plek en stretchers in.En dan heb ik het nog niet over die galaxy hipster plaatjes in haar fb.
Maar nee, liefste zou ik een sleeve willen want dat is super sexymaar daar ga ik gigantisch spijt van krijgen. Zit jij er ook aan te denken eentje te nemen?
Nice! Het is zoveel praktischer ook. Drie keer wrijven met een handdoek en het is droog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik het korter laten maken. Ik was er best tevreden mee en het werkte best oké bij de vrouwmensch![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jy bend wl lekertj jah xD ;$
Wanneer ik m'n looks eenmaal onder controle heb sta ik urenlang voor de spiegel mezelf te betasten
Maar ben er achteraf nooit trots op
Nee, dan ga ik verder op m'n bedquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarna walgend in een hoekje opgekrult?
Kreeg net een MI van zo'n amazoneregenbui douchekopquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik verder op m'n bedOf op m'n werk
Ja, was wel heel nice. Vrijdag kapper, zaterdag vrouwtje in mijn bed, zondag vrouwtje in mijn bed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Nice! Het is zoveel praktischer ook. Drie keer wrijven met een handdoek en het is droog.
Krijg ik die van je op m'n verjaardag?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kreeg net een MI van zo'n amazoneregenbui douchekop
Nee, een andere douchequote:
Die hebben mijn oudersquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kreeg net een MI van zo'n amazoneregenbui douchekop
Ik zelf ookquote:
Zieke geestquote:
Pot ketelquote:
Noem mij geen negerquote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja, was wel heel nice. Vrijdag kapper, zaterdag vrouwtje in mijn bed, zondag vrouwtje in mijn bed.
Sta sindsdien alleen wel droog dus ik moet snel weer naar de kapper.
Ja, 's ochtends binnen 1 seconde klaar![]()
Die van mij is ook 11 euroquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet echt meer nu. Er speelde wat Marokkaanse muziek, ik ging zitten, de beste man babbelde wat met zijn neef en een zoontje die ook in de zaak waren. De helft verstond ik niet. Blabla dit dat, standje 2 of 3? "Maak het maar goed kort", en zo geschiedde. Aandacht half erbij en maar maaien met dat ding, schaar werd niet gebruikt en Hassan was binnen 10 minuten klaar.
11 euro lichter stond ik weer buiten, aardige vakman. Altijd schrikken wanneer je jezelf dan ineens in de spiegel of autoruit ziet.
[..]
Chick lijkt op VeerEli!
[..]
Hmm, ook korter laten maken dan?Dat is dus wat ik heb laten doen. Nu wil ze me niet meer.
Nee daar heb ik eigenlijk nooit last van. Voel me niet zo snel viesquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed bezig.Voelde je je ook vies na dat soort praktijken?
Moet je dkutje eens in je bed hebben.. Nou.. Dat wil wel hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee daar heb ik eigenlijk nooit last van. Voel me niet zo snel vies
Ok sorry sletjequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noem mij geen neger
Verder weet ik niet waar je het over hebt
Potpourriquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
Zusje is vandaag jarig maar ik moet nog een kado kopen. Iemand leuke ideeën?
Wat weet jij daar nou weer vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet je dkutje eens in je bed hebben.. Nou.. Dat wil wel hoor.
Doe niet zo ehquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok sorry sletjeen dat weet jij heel goed
ga met Dqod in vas haar bed liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
hoe oud¿quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
lolquote:
Neequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou weer van
[..]
Doe niet zo ehLeg maar even uit
Wil jij wel weten eh, snoeperd.quote:
Godverdommequote:
Dan niet joh.. Je weet gewoon niet waar je over praat manquote:
quote:
Misschien verdien ik strafquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Godverdomme
[..]
Dan niet joh.. Je weet gewoon niet waar je over praat man
Figuurzaag.quote:
Ik heb mijn zus de laatste keer een horloge gegeven. Maar ik weet niet wat je budget is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien verdien ik straf
[..]
Figuurzaag.
quote:
Yep! Binnen een paar tellen aan het werk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die van mij is ook 11 euro![]()
Opscheren, overloop?? Ja doe maar
Haha killer, heb het tot dusver 1x gehad. Drie op dezelfde dag, heb maar 1x gedoucht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Okquote:
Gwn chanel nagellak. Is ze ook weer blij whooptiequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
18.
inb4 alle opmerkingen over 18 jarige zusjes
Niet gigantisch groot. max euro of 50.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb mijn zus de laatste keer een horloge gegeven. Maar ik weet niet wat je budget is?
Je bent zo makkelijk ehquote:
Lijkt alleen maar zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent zo makkelijk eh
Ik bespeel je als een gitaar.. Kan het alleen niet
Tjah, weet je wel dat ze er echt iets aan heeft, ipv een leukigheidje dat ze verder nooit gebruiktquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niet gigantisch groot. max euro of 50.
Vorig jaar had ik uit eten en premiere van een film gegeven, dat was wel leuk.
Nu gaat ze deze zomer vakantie op kamers wonen, dus zit te denken aan iets wat daar mee te maken heeft. Maar ook zo random om met een waterkoker aan te komen zetten
Ik heb het talent om bij dat soort shit altijd de verkeerde kleur te kopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gwn chanel nagellak. Is ze ook weer blij whooptie
iets van pandora¿quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
18.
inb4 alle opmerkingen over 18 jarige zusjes
Je lijkt zelf alleen maar zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt alleen maar zo
Enige wat jij bespeelt is de fagot
Ivm op kamers, check Zara Home. Die hebben echt hele leuke dingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb het talent om bij dat soort shit altijd de verkeerde kleur te kopen.
Daarnaast heeft ze echt al 10.000 nagellaks dus niet echt leuk om te geven.
Dat is waar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, weet je wel dat ze er echt iets aan heeft, ipv een leukigheidje dat ze verder nooit gebruikt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je lijkt zelf alleen maar zo
Tacofagsternessforce is high in this post
hahahahhhaahah ;pquote:
Zara laat dingen in Bangladesh maken... Zielig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ivm op kamers, check Zara Home. Die hebben echt hele leuke dingen.
Succes!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
hahahahhhaahah ;p
En nu ga ik douchen
Nakend
Met water
En zeep en shampoo
Doei![]()
jeugdsentiment.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom wil ik dit soort shirts kopen
http://www.goeiemode.nl/groep/retro-gaming-shirts_2207.html
Bijenkorf bon of boekenbon of Douglas bon is best wel oke. Maar vind het wel leuk om iets speciaals te geven, ze doet ook altijd heel erg haar best voor mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
iets van pandora¿
Bon bijenkorf¿
Boek of boekenbon als ze van lezen houdt.
Bon van douglas of haar favo geur.
fles drank want ze mag eindelijk drinken.
Denk het ja... vind die blauwe van sonic mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeugdsentiment.
heb ook nog een mario shirt in de kast liggen
Hee dat is wel vet! Hebben die geen kadobonnen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ivm op kamers, check Zara Home. Die hebben echt hele leuke dingen.
Ik ga van de zomer naar bangladesh. Breng die mensen wel een knuffel en een tientje no worries.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zara laat dingen in Bangladesh maken... Zielig.
Waarom geef je haar niet iets persoonlijks? Zoals een sieraad?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bijenkorf bon of boekenbon of Douglas bon is best wel oke. Maar vind het wel leuk om iets speciaals te geven, ze doet ook altijd heel erg haar best voor mij.
Fles drank is wel nice trouwens. Dat kan ik er wel bij geven.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zara laat dingen in Bangladesh maken... Zielig.
Ja hebben ze!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee dat is wel vet! Hebben die geen kadobonnen?
Vind ik altijd erg moeilijk. Ik ben niet echt goed in dat soort dingen uitzoeken, weet ook echt niet wat ze mooi vind.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom geef je haar niet iets persoonlijks? Zoals een sieraad?
Ik denk dat ik dat ga doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hebben ze!kan ze zelf wat uitzoeken. Ze hebben echt suuuperleuke dingies hihi
Shit van h&m komt uit China, is ook zielig? Die mensen krijgen betaald en die chicks worden geen hoertjes, voor 17 cent heb je in Bangladesh gewoon een maaltijd hoor. Altijd dat gemuik sieluhggg.quote:
Een hangertje ofzo.. Hou ik zelf van, omdat ik dan altijd aan de persoon denk, die zo iets geeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vind ik altijd erg moeilijk. Ik ben niet echt goed in dat soort dingen uitzoeken, weet ook echt niet wat ze mooi vind.
Niet te vergelijken nu... China & Bangladesh is niet same shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit van h&m komt uit China, is ook zielig? Die mensen krijgen betaald en die chicks worden geen hoertjes, voor 17 cent heb je in Bangladesh gewoon een maaltijd hoor. Altijd dat gemuik sieluhggg.pls het is zieliger als er een 17 jarige chick daar verkocht wordt voor dr kut dan wanneer ze safe kleding maakt hoor
Pickwickquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
Poor chinese people die thee plukken![]()
En toch elke avond tevreden aan de Pickwick
Honestly, paardenvlees is net zo goed als rundvlees, so I dont really give a darnquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet te vergelijken nu... China & Bangladesh is niet same shitH&M heeft zijn lesje geleerd en laat de mensen nu "veiliger" werken.
Sws, mensen die voor zo min mogelijk veel shit willen. Zo komt er dus paardevlees in een rundvleesgerecht en eet je chemische shit als voedsel.
But that's my opinion.
Turkse thee wordt ook geplukt door Chinezen.quote:
Vraag dat aan die moslims die halal eten en vervolgens blijkbaar varkensvlees eten..quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Honestly, paardenvlees is net zo goed als rundvlees, so I dont really give a darn
Ultimate trollquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag dat aan die moslims die halal eten en vervolgens blijkbaar varkensvlees eten..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit van h&m komt uit China, is ook zielig? Die mensen krijgen betaald en die chicks worden geen hoertjes, voor 17 cent heb je in Bangladesh gewoon een maaltijd hoor. Altijd dat gemuik sieluhggg.pls het is zieliger als er een 17 jarige chick daar verkocht wordt voor dr kut dan wanneer ze safe kleding maakt hoor
Godver.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
Die mensen kiezen er zelf voor om te gaan werken in zo'n fabriek, niemand dwingt ze. Het is een beetje een utopie om te denken dat er een wereld bestaat met alleen maar goede salarissen voor iedereen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet te vergelijken nu... China & Bangladesh is niet same shitH&M heeft zijn lesje geleerd en laat de mensen nu "veiliger" werken.
Sws, mensen die voor zo min mogelijk veel shit willen. Zo komt er dus paardevlees in een rundvleesgerecht en eet je chemische shit als voedsel.
But that's my opinion.
Echt niet. Gewoon in Turkije.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Turkse thee wordt ook geplukt door Chinezen.
Je voedsel laten bepalen door je geloofquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag dat aan die moslims die halal eten en vervolgens blijkbaar varkensvlees eten..
Heb nooit gelezen/gehoord over varkensvlees in het rundvlees, dus snap niet echt waar je dat vandaan haalt ook als het in eerste instantie om de mix van paardenvlees en rund ging.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eds-halalvlees.dhtmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb nooit gelezen/gehoord over varkensvlees in het rundvlees, dus snap niet echt waar je dat vandaan haalt ook als het in eerste instantie om de mix van paardenvlees en rund ging.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
Overduidelijk niet, neequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja WD, ik hou er rekening mee, dat jij dat niet doet is aan jou and idc.
Sws dat halalgezeikquote:
Idd, doe mij maar Liptonquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
Dat gruis wat pickwick in een zakkie stopt thee noemen
Oke prima, maar never zo'n groot item geweest als de paardenvleeschproblems. Kan me voorstellen dat Moslims dat wel dwars zit, respect voor. Maar voordat die shit bekend was at iedereen gelukszalig dat vlees op zonder te klagen en dan ineens komt dat aan t licht en dan breekt de hel los.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eds-halalvlees.dhtml
Ja, vind ik ook iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws dat halalgezeikHupsakee, 30 koeien in een ruimte, casettebandje aan met gebeden en bam, snijden maar.. En dat noemen ze dan halalvlees.
Ja, dat is wel netjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes te reageren op WD
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws dat halalgezeikHupsakee, 30 koeien in een ruimte, casettebandje aan met gebeden en bam, snijden maar.. En dat noemen ze dan halalvlees.
Ga je toch lekker in een fairtrade vuilniszak lopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja WD, ik hou er rekening mee, dat jij dat niet doet is aan jou and idc.
Oh, maar ik zie dit ook als logisch, hoor. Als ik 2 euro betaal voor 10 hamburgers, weet ik dat er niet al te best vlees in zit. Dus idd, stfu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke prima, maar never zo'n groot item geweest als de paardenvleeschproblems. Kan me voorstellen dat Moslims dat wel dwars zit, respect voor. Maar voordat die shit bekend was at iedereen gelukszalig dat vlees op zonder te klagen en dan ineens komt dat aan t licht en dan breekt de hel los.u had a good meal what u whinin fo
Sws loop ik daar al in rond.. Zit best lekker.. Aanrader, lekker luchtig en alles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in een fairtrade vuilniszak lopen
Die mensen verdienen er geld mee en kunnen ervan leven, zie het probleem niet.
vrij zelden eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ja... vind die blauwe van sonic mooi
Draag je die nog wel eens? want volgens mij is het meer het hebben
Ik eet alleen kip. Ben net een negerin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
Iedereen kan huilen, maar ik vind paardenbiefstuk prima te pruimen
Goedemorgen trouwens.
Restvleesburger is gwn delish. Srs. Smaakt gewoon goed tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, maar ik zie dit ook als logisch, hoor. Als ik 2 euro betaal voor 10 hamburgers, weet ik dat er niet al te best vlees in zit. Dus idd, stfu.
Als de consument alles zo goedkoop mogelijk wil, is dit het gevolg.
mogguhquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
Goedemorgen trouwens.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik eet alleen kip. Ben net een negerin.
Morning.
Ja, dat denk ik dus ook als ik het zou kopenquote:
Ja, tot ik een paar keer stukjes bot voeldequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Restvleesburger is gwn delish. Srs. Smaakt gewoon goed toch.
het gemiep ging dan ook niet om het feit dat het paardenvlees was maar omdat er iets anders op het etiketje stondquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Beetje gekokhalst toen ik dit lasquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, tot ik een paar keer stukjes bot voeldeSindsdien eet ik het niet meer.
Gaat ook meer om het voorliegen dan de inhoud denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
Tjah, dat hele vleesgezeik.
Iedereen zou het toch wel kopen als er op stond dat er ook paard in zat. het punt is alleen dat het op zo'n grote schaal niet klopte, qua wat er in zat en wat er op stond, dat mensen daar van geschrokken zijn.
Dat is niet waar hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
Tjah, dat hele vleesgezeik.
Iedereen zou het toch wel kopen als er op stond dat er ook paard in zat. het punt is alleen dat het op zo'n grote schaal niet klopte, qua wat er in zat en wat er op stond, dat mensen daar van geschrokken zijn.
Mensen moeten eens keuringsdienst van nog wat zien..quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat ook meer om het voorliegen dan de inhoud denk ik.
Gewoon doorslikken. Pussy.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, tot ik een paar keer stukjes bot voeldeSindsdien eet ik het niet meer.
Op de manege vonden ze het niet zo leuk, dat ik dat zei.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoorJe moest eens weten wat voor reacties ik kreeg toen ik vertelde dat ik wel eens paard heb gegeten. Bijna alsof ik zei dat ik in de weekenden graag zeehondjes doodknuppel ofzo
Watquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is niet waar hoorJe moest eens weten wat voor reacties ik kreeg toen ik vertelde dat ik wel eens paard heb gegeten. Bijna alsof ik zei dat ik in de weekenden graag zeehondjes doodknuppel ofzo
Wil jij mijn waren ook keuren?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen moeten eens keuringsdienst van nog wat zien..
Waarom zeg je zoiets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken. Pussy.
Beter dan ogen in je kroket.![]()
Zolang ik maar niet weet dat ze erin zitten, it's all goodquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken. Pussy.
Beter dan ogen in je kroket.![]()
Klopt ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd ja! Zat ik lekker te genieten van een lamsburger (ZO ZO LEKKER, Griekse lamburger met feta en griekse salade op een brioche broodje hmmmmmmquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat
Ik had wel hetzelfde bij kalf trouwens.Toen werden mensen ook boos op me.
Kut vega-tuig.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou graag vergelijkend warenonderzoek doen.
Konijnen zijn te schattig om op te eten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt ja.Alhoewel ik zelf nooit konijn of paard zou eten.
Rotterdam, oude noorden?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep! Binnen een paar tellen aan het werk.Toevallig zelfde kapper?
Indische buurt.
[..]
Haha killer, heb het tot dusver 1x gehad. Drie op dezelfde dag, heb maar 1x gedoucht.Feelsmalehookerbrah/10.
maar wel lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Konijnen zijn te schattig om op te eten.
Als het op je bord ligt ziet het er anders niet meer zo schattig uit hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet, heb zelf konijnen gehad en het idee dat ik ze dan opeet? Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buurman die werktquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:57 schreef Ambipur het volgende:
Sws is veel vlees in supermarkten etc halal, he..Mijn vroegere buurman werkte ergens en die leverde gewoon halal aan de vomar etc..
Mja fair enough, ik zou ook nooit een kat kunnen eten denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet, heb zelf konijnen gehad en het idee dat ik ze dan opeet? Nee.
net kipquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer wss duif eten, erg benieuwd.
puur vanwege 4ebe en dan ook voor het gezicht opetenquote:
Ja, klopt.. vooral thailand enzo dacht ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is in sommige landen ook vrij normaal
Dat ze zo huilend voor je zit en jij gewoon zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef wise het volgende:
[..]
net kip
[..]
puur vanwege 4ebe en dan ook voor het gezicht opeten
Keep me posted.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Harteloos ben je zeg. Lammetjes horen in de wei te huppelen, niet op jouw broodquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Idd ja! Zat ik lekker te genieten van een lamsburger (ZO ZO LEKKER, Griekse lamburger met feta en griekse salade op een brioche broodje hmmmmmm) begint een vriendin van me "je realiseert je dat je nu een babyschaap eet, dat waarschijnlijk nooit het daglicht heeft kunnen zien?
" dus ik "smaakt er niet minder om hoor
" en toen wilde ze een week niet met me praten
Dat lam gaat er niet meer van huppelen als ik die burger op m'n bord laat liggen. Kan ik beter z'n dood recht toe doen door INTENS te genieten van die burgerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Harteloos ben je zeg. Lammetjes horen in de wei te huppelen, niet op jouw brood
zou goed kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt.. vooral thailand enzo dacht ik
haha huilen ja, huilen als de kleine meid dat ze is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt.. vooral thailand enzo dacht ik
[..]
Dat ze zo huilend voor je zit en jij gewoon zohet opeet
Godverdommequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef wise het volgende:
[..]
haha huilen ja, huilen als de kleine meid dat ze is.
Ja, idd. Ik ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou goed kunnen.
1x gezien bij "no reservations"
ik dacht in cambodja
Natuur, wezens eten wezens. Get over it.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Harteloos ben je zeg. Lammetjes horen in de wei te huppelen, niet op jouw brood
Uiteindelijk wordt ie toch mooi gepwnd. #teamgazellequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuur, wezens eten wezens. Get over it.
Check dit overigens.
En oh wow wat kan zo'n cheetah sprinten zeg.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef Panzermaus het volgende:
Dat loopje aan het einde.Wat een bazenfilmpje.
Gvd, deze doet me denken aan dat filmpje met de 10 beste songs met geiten.quote:
quote:
Doet mij denken aan mijn hamster van vroegerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Schattigste filmpje op het internet. Dat hoofdje op 0:34![]()
![]()
Link?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, deze doet me denken aan dat filmpje met de 10 beste songs met geiten._! Zo hard om gelachen.
Onzin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de manege vonden ze het niet zo leuk, dat ik dat zei.
Ik kreeg op de basisschool wel zulke reacties hoor. Van die meisjes die 5x in de week gingen paardrijden en mij echt de duivel vonden. Tja weetje, ik was allergisch voor fucking alles, en kalkoen en paard waren de enige soorten vlees die ik kon etenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin.Onbehandelbaar kreupel paard naar de slager brengen is daar heel normaal, jarenlang pijn laten lijden wordt meer als dierenmishandeling beschouwd.
Kan de precieze niet meer vinden, maar hier heb je hetzelfde idee:quote:
Yeah, maar het betreft dan ook een hele dikke gazelle.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt ie toch mooi gepwnd. #teamgazelle
Kan me echt pissig maken om dat soort filmpjes, laat zo'n beest lekker in de natuur waar hij hoort.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mi kanki. Na vier schoten valt die leeuw om maar hij blijft nog gewoon leven.
[..]
Yeah, maar het betreft dan ook een hele dikke gazelle.
Yup, dit krijg je ervan. Aan je einde komen in een circuskooi, zowel de man als de leeuw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan me echt pissig maken om dat soort filmpjes, laat zo'n beest lekker in de natuur waar hij hoort.
niks van gemerktquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
Serieus, al die mensen hier met hun debiele meningen over de Islam en andere geloven![]()
I can't
Ik ga maar snel achter m'n computer vandaan, anders ga ik hier de rest van de dag op die mensen zitten ragen.
ah oke,quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja sorry, niet hier als in deze SC. Als in, op FOK!.
Iedereen hier is gewoon lief
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja sorry, niet hier als in deze SC. Als in, op FOK!.
Iedereen hier is gewoon lief
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man![]()
Als straf moeten ze ook een radicale moslim kapot hakken op straat
Vind ik vrij extreem, hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje maar? Gewoon de stroom haatbaarden uit zo'n radicale rattenmoskee neermaaien, vergrendeling eraf en volhulzen maar. Dat soort hobby's kan niets goeds van komen, bah.
Vind ik jou ook welquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind ik vrij extreem, hoor.
Duif is wel lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik las het al in dat andere topic, als dit geen stokpaardje van je is dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
Serieus, al die mensen hier met hun debiele meningen over de Islam en andere geloven![]()
I can't
Ik ga maar snel achter m'n computer vandaan, anders ga ik hier de rest van de dag op die mensen zitten ragen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik zit full stokpaardjes mode nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik las het al in dat andere topic, als dit geen stokpaardje van je is dan weet ik het ook niet.
Neem het eens opquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja ik zit full stokpaardjes mode nuAls je me nu in het echt zou zien, zou je je helemaal verbazen over hoe snel en gepassioneerd ik praat.
MAAR dat is verspilde tijd en energie op FOK!, dus ik kap er mee
Ik zag ze in ecuador regelmatig. Ook gegetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou goed kunnen.
1x gezien bij "no reservations"
ik dacht in cambodja
Probeer eens een kwartel. Volgens mijn moeder een genot.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zal eens extreem met jou vrijenquote:
Die kwarteleitjes die je soms in soep hebt zijn ook lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Probeer eens een kwartel. Volgens mijn moeder een genot.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal eens extreem met jou vrijen.
en, lekker?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zag ze in ecuador regelmatig. Ook gegeten.
Die dingen kan ik gewoon niet eten.... Ze zien er te lief uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die kwarteleitjes die je soms in soep hebt zijn ook lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry ben gewoon een beetje gevoeligquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuur, wezens eten wezens. Get over it.
Check dit overigens.
En oh wow wat kan zo'n cheetah sprinten zeg.
6,12/10.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Chick van Ronaldo komt even een filmpje kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kopquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Chick van Ronaldo komt even een filmpje kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm niet bijzonder. Ik heb best veel gegeten. Gewoon standaard dingen als kip, rund, kalf, lam enzo. Maar ook cavia, kameel, krokodil, zwaardvis, drommedaris en schorpioenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, lekker?
zou het op zich wel willen proberen.
eigenlijk alle vlees durf ik wel aan.
maar bij dingen als ogen of rupsen en maden trek ik de grens. (al smaakt meelworm nog verrassend goed)
Precies om deze reden lees ik bij zulke nieuwsberichten de reacties ook niet. Als je op nujij.nl kijkt, komen er echt de meest debiele reacties voorbij. Hier op FOK! trouwens ook. Ik kijk niet snel meer ergens van op, maar mensen weten me toch altijd nog te verbazen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
I can't
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die dingen kan ik gewoon niet eten.... Ze zien er te lief uit.Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vorig jaar in ijsland walvis gegetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm niet bijzonder. Ik heb best veel gegeten. Gewoon standaard dingen als kip, rund, kalf, lam enzo. Maar ook cavia, kameel, krokodil, zwaardvis, drommedaris en schorpioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde vrouw.
Dat lijkt me raar. Waar lijkt het vlees op?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vorig jaar in ijsland walvis gegetenlekker man
Zo zo, je was vijf minuten elders nodig, vluggertje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
Krijg godverdomme honger van dit topic.. Terwijl ik net heb gegeten
*900gr steak op de bbq gooit*quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
Krijg godverdomme honger van dit topic.. Terwijl ik net heb gegeten
zelfde structuur als rundvlees maar andere smaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat lijkt me raar. Waar lijkt het vlees op?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
Vreemde vouw in haar rechterwang, zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde vrouw.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ik was al niet meer nodig, dus idd even gesopt ja.. Problem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo zo, je was vijf minuten elders nodig, vluggertje?
True that. Daarom geef ik haar wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemde vouw in haar rechterwang, zou niet geven.
Bring itquote:
Ja, ik mocht niet kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was al niet meer nodig, dus idd even gesopt ja.. Problem?
Mag ik kijken?quote:
Gvdquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan de precieze niet meer vinden, maar hier heb je hetzelfde idee:
Moet gewoon weer keihard lachen.Maffe beesten.
Heb m'n haar en make-up nog niet gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik mocht niet kijken.
[..]
Mag ik kijken?
Leer sarcasme herkennen knul.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |