Sorry ben gewoon een beetje gevoeligquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Natuur, wezens eten wezens. Get over it.
Check dit overigens.
En oh wow wat kan zo'n cheetah sprinten zeg.
6,12/10.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Chick van Ronaldo komt even een filmpje kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kopquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:22 schreef Adolecens het volgende:
Chick van Ronaldo komt even een filmpje kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm niet bijzonder. Ik heb best veel gegeten. Gewoon standaard dingen als kip, rund, kalf, lam enzo. Maar ook cavia, kameel, krokodil, zwaardvis, drommedaris en schorpioenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, lekker?
zou het op zich wel willen proberen.
eigenlijk alle vlees durf ik wel aan.
maar bij dingen als ogen of rupsen en maden trek ik de grens. (al smaakt meelworm nog verrassend goed)
Precies om deze reden lees ik bij zulke nieuwsberichten de reacties ook niet. Als je op nujij.nl kijkt, komen er echt de meest debiele reacties voorbij. Hier op FOK! trouwens ook. Ik kijk niet snel meer ergens van op, maar mensen weten me toch altijd nog te verbazen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
Serieus, al die mensen hier met hun debiele meningen over de Islam en andere geloven![]()
I can't
Ik ga maar snel achter m'n computer vandaan, anders ga ik hier de rest van de dag op die mensen zitten ragen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die dingen kan ik gewoon niet eten.... Ze zien er te lief uit.Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vorig jaar in ijsland walvis gegetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm niet bijzonder. Ik heb best veel gegeten. Gewoon standaard dingen als kip, rund, kalf, lam enzo. Maar ook cavia, kameel, krokodil, zwaardvis, drommedaris en schorpioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde vrouw.
Dat lijkt me raar. Waar lijkt het vlees op?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vorig jaar in ijsland walvis gegetenlekker man
Zo zo, je was vijf minuten elders nodig, vluggertje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
Krijg godverdomme honger van dit topic.. Terwijl ik net heb gegeten
*900gr steak op de bbq gooit*quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
Krijg godverdomme honger van dit topic.. Terwijl ik net heb gegeten
zelfde structuur als rundvlees maar andere smaakquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat lijkt me raar. Waar lijkt het vlees op?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
Vreemde vouw in haar rechterwang, zou niet geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde vrouw.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ik was al niet meer nodig, dus idd even gesopt ja.. Problem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo zo, je was vijf minuten elders nodig, vluggertje?
True that. Daarom geef ik haar wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vreemde vouw in haar rechterwang, zou niet geven.
Bring itquote:
Ja, ik mocht niet kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was al niet meer nodig, dus idd even gesopt ja.. Problem?
Mag ik kijken?quote:
Gvdquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan de precieze niet meer vinden, maar hier heb je hetzelfde idee:
Moet gewoon weer keihard lachen.Maffe beesten.
Heb m'n haar en make-up nog niet gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, ik mocht niet kijken.
[..]
Mag ik kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |