Ik kreeg op de basisschool wel zulke reacties hoor. Van die meisjes die 5x in de week gingen paardrijden en mij echt de duivel vonden. Tja weetje, ik was allergisch voor fucking alles, en kalkoen en paard waren de enige soorten vlees die ik kon etenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin.Onbehandelbaar kreupel paard naar de slager brengen is daar heel normaal, jarenlang pijn laten lijden wordt meer als dierenmishandeling beschouwd.
Kan de precieze niet meer vinden, maar hier heb je hetzelfde idee:quote:
Yeah, maar het betreft dan ook een hele dikke gazelle.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt ie toch mooi gepwnd. #teamgazelle
Kan me echt pissig maken om dat soort filmpjes, laat zo'n beest lekker in de natuur waar hij hoort.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
Mi kanki. Na vier schoten valt die leeuw om maar hij blijft nog gewoon leven.
[..]
Yeah, maar het betreft dan ook een hele dikke gazelle.
Yup, dit krijg je ervan. Aan je einde komen in een circuskooi, zowel de man als de leeuw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kan me echt pissig maken om dat soort filmpjes, laat zo'n beest lekker in de natuur waar hij hoort.
niks van gemerktquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
Serieus, al die mensen hier met hun debiele meningen over de Islam en andere geloven![]()
I can't
Ik ga maar snel achter m'n computer vandaan, anders ga ik hier de rest van de dag op die mensen zitten ragen.
ah oke,quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja sorry, niet hier als in deze SC. Als in, op FOK!.
Iedereen hier is gewoon lief
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja sorry, niet hier als in deze SC. Als in, op FOK!.
Iedereen hier is gewoon lief
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man![]()
Als straf moeten ze ook een radicale moslim kapot hakken op straat
Vind ik vrij extreem, hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eentje maar? Gewoon de stroom haatbaarden uit zo'n radicale rattenmoskee neermaaien, vergrendeling eraf en volhulzen maar. Dat soort hobby's kan niets goeds van komen, bah.
Vind ik jou ook welquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind ik vrij extreem, hoor.
Duif is wel lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer wss duif eten, erg benieuwd.
Ik las het al in dat andere topic, als dit geen stokpaardje van je is dan weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:32 schreef CristinaYang het volgende:
Serieus, al die mensen hier met hun debiele meningen over de Islam en andere geloven![]()
I can't
Ik ga maar snel achter m'n computer vandaan, anders ga ik hier de rest van de dag op die mensen zitten ragen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind ik vrij extreem, hoor.
Ja ik zit full stokpaardjes mode nuquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik las het al in dat andere topic, als dit geen stokpaardje van je is dan weet ik het ook niet.
Neem het eens opquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja ik zit full stokpaardjes mode nuAls je me nu in het echt zou zien, zou je je helemaal verbazen over hoe snel en gepassioneerd ik praat.
MAAR dat is verspilde tijd en energie op FOK!, dus ik kap er mee
Ik zag ze in ecuador regelmatig. Ook gegetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou goed kunnen.
1x gezien bij "no reservations"
ik dacht in cambodja
Probeer eens een kwartel. Volgens mijn moeder een genot.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer wss duif eten, erg benieuwd.
Ik zal eens extreem met jou vrijenquote:
Die kwarteleitjes die je soms in soep hebt zijn ook lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Probeer eens een kwartel. Volgens mijn moeder een genot.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal eens extreem met jou vrijen.
en, lekker?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zag ze in ecuador regelmatig. Ook gegeten.
Die dingen kan ik gewoon niet eten.... Ze zien er te lief uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die kwarteleitjes die je soms in soep hebt zijn ook lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |