Uiteraard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee wist dat ik deze terug zou krijgen
Echt hè.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
wtf is dit shit over die moslims?echt mensen zijn kkgek.
Ja manquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè.Achterlijke radicalen met hun verneukte zandreligie, dit krijg je ervan.
wat dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
Je hebt niet meegekregen dat gisteren 2 moslims midden op straat een UK soldaat met machete's en hakbijlen hebben kapot gehakt en onthoofd hebben?quote:
nee, waar is het filmpje?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat gisteren 2 moslims midden op straat een UK soldaat met machete's en hakbijlen hebben kapot gehakt en onthoofd hebben?
Eentje maar? Gewoon de stroom haatbaarden uit zo'n radicale rattenmoskee neermaaien, vergrendeling eraf en volhulzen maar. Dat soort hobby's kan niets goeds van komen, bah.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man![]()
Als straf moeten ze ook een radicale moslim kapot hakken op straat
Hoe Christelijk.. Oog om oog..quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man![]()
Als straf moeten ze ook een radicale moslim kapot hakken op straat
Je ziet het sarcasme in de post van 2nutz niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe Christelijk.. Oog om oog..
Kunnen we svp het onderscheid maken in de verschillende moslims? Ik wens niet geassocieerd te worden met zulke mensen. Met mij velen.
Nee, want lees anders dat topic even. Zulke reacties staan er echt. Kan zo zijn dat 2Nutz ook zo denktquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet het sarcasme in de post van 2nutz niet?
Zo overtuigd van die onzin zijn ze, mooie boel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:20 schreef Ambipur het volgende:
Bizar dit trouwens.. Dat alles gefilmd is, dat ze op de foto zijn gegaan en rustig een praatje hebben gehouden met omstanders.
Dacht dat je mij wel een beetje kendequote:Op donderdag 23 mei 2013 09:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, want lees anders dat topic even. Zulke reacties staan er echt. Kan zo zijn dat 2Nutz ook zo denkt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo overtuigd van die onzin zijn ze, mooie boel.
[ afbeelding ]
Oke, sorry danquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat je mij wel een beetje kendedaarbij heb ik het over radicale moslims en dus maak ik wel onderscheidt.
Excuses aanvaard.quote:
Onthoofdingen in London, rellen in Zweden, intimidatie in gevangenissenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:59 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal dood iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onthoofdingen in London, rellen in Zweden, intimidatie in gevangenissen
Xboxquote:
Inderdaad.quote:
Ben jij moslim eigenlijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Onthoofdingen in London, rellen in Zweden, intimidatie in gevangenissen
Betalen voor 2de hands gamesquote:
Net zo moslim als jij, vanwaar je vraag eigenlijk?quote:
Doe normaal man, geen zin in jou gezeik sochtends..quote:
Staat in het nieuwsbericht maar ik zie ook alleen een meatcleaver :Squote:
Het is meer zon slagers hakmesquote:
Eindelijk. Hij snapt de hint.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Doe normaal man, geen zin in jou gezeik sochtends..
Dit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat in het nieuwsbericht maar ik zie ook alleen een meatcleaver :S
Klopt ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die man dan eerst doodgeschoten of heeft die man nog pijn gevoeld, denk je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ook doodgeschoten worden doet pijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is die man dan eerst doodgeschoten of heeft die man nog pijn gevoeld, denk je?Vind het zo zielig.
Van wat ik heb gezien krijgen mensen daar meestal niet veel van mee, je gaat vrijwel meteen out.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat als ze je hoofd afsnijden, dat erger is.
ligt er aan. Waar werd hij geraakt door de kogel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat als ze je hoofd afsnijden, dat erger is.
Ik geef geen fuck meer.quote:
Welke man? die soldaat is door 2 mannen gepakt.. levend... eerst op hem in getrapt (lees; als trampoline gebruikt) daarna 20min lang ingehakt op hem volgens ooggetuigen. Politie kwam maar niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is die man dan eerst doodgeschoten of heeft die man nog pijn gevoeld, denk je?Vind het zo zielig.
Wat hint, stfuquote:
En als je niet out gaat ben je zo hard shellshocked dat je het ook niet mee krijgt idd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien krijgen mensen daar meestal niet veel van mee, je gaat vrijwel meteen out.
Dit en adrenaline die je niets laat voelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als je niet out gaat ben je zo hard shellshocked dat je het ook niet mee krijgt idd.
Oorlogstrauma, dat je van die trillingen hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |