Emigreer naar een onbewoond eiland zonder internetquote:
Dat zou zonde zijn van zo'n gewaardeerde kwaliteitsgebruiker van dit forumquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Emigreer naar een onbewoond eiland zonder internet
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Emigreer naar een onbewoond eiland zonder internet
Amen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn van zo'n gewaardeerde kwaliteitsgebruiker van dit forum.
Je overvalt me een beetjequote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand leuk nieuws? Ik besloot net het AD te lezen en ben nu even in shock.
Rawberry, vertel jij eens wat leuks
De broertjes zijn gevonden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
Heeft iemand leuk nieuws? Ik besloot net het AD te lezen en ben nu even in shock.
Rawberry, vertel jij eens wat leuks
Lijkt me sterk aangezien ze in het water lagen.quote:
De vraag is natuurlijk: komt er een videoclipquote:
Ik mag het goddomme wel hopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: komt er een videoclip?
21+ zijn is IRL ook matigquote:
Dat sowieso.quote:
Ja. Moet nml mijn haar wassenquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:40 schreef jagga het volgende:
iedereen heeft een klotemorgen/slechte morgen ?
wtf wat is daar erg aan ?quote:
uit jezelf wakker worden of door de wekker is een wereld van verschil. Als je uit je eigen wakker word lijk ik altijd veel frisser/meer energie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:42 schreef Chai het volgende:
Nee. Heb juist een heerlijke morgen.![]()
Eerst lekker uit mezelf wakker geworden, alle tijd gehad om rustig klusjes te doen te douchen en tosti te maken.
ah ja ok, nja bij mij niet, dus ik herken het nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 07:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
voor sommige mensen is het vrij veel werk.
iets van meegekregen gisteren jah..quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:07 schreef krioro het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Waar zijn m'n legging- en boobpics?
Ga ik zo doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:07 schreef krioro het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Waar zijn m'n legging- en boobpics?
Gisteren geen tijd. Nu welquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:09 schreef jagga het volgende:
[..]
iets van meegekregen gisteren jah..
Nou ambi ? meen me iets te herinneren van: omdat krio er netjes naar vroeg zou hij ze krijgen..
ofzo iets
Nee wist dat ik deze terug zou krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Mooi. Was even bang dat je het vergeten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |