Welke tandarts zit jij in Arnhem trouwens? Moet me hier nog steeds in laten schrijven bij eentje.quote:
Ga wel mee om je handje vast te houden, zo lief ben ik wel :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee gaat om mijn verstandskies, als normale kies was ging ik wel. Maar ben hier echt doodsbang voor.
Heb liever dat je me knock out slaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga wel mee om je handje vast te houden, zo lief ben ik wel :$
Je krijgt er al eenquote:
Kan ook geregeld wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb liever dat je me knock out slaat.
Shut up.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Salatrel het volgende:
ohhh verstandskiesmoeten ze dalijk gaan snijden
Ik zit nog steeds bij mijn oude vertrouwde tandarts in m'n hometown.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke tandarts zit jij in Arnhem trouwens? Moet me hier nog steeds in laten schrijven bij eentje.
Dan laat ik het zo, die ken ik tenminste al.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij mijn oude vertrouwde tandarts in m'n hometown.
Die probeert er anaal in te komen?quote:
Niet iedereen is daar een expert in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die probeert er anaal in te komen?
"you're doing it wrong..."
okquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb liever dat je me knock out slaat.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die probeert er anaal in te komen?
"you're doing it wrong..."
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar een expert in.
Jij mag het ook wel doen hoor, jij slaat waarschijnlijk harder.quote:
Met liefde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel doen hoor, jij slaat waarschijnlijk harder.
Wat een vertrouwen weer zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel doen hoor, jij slaat waarschijnlijk harder.
Ja zag het daarstraks, echt ziek ..quote:
quote:
Long hair.. I can't evenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Long hair, don't care
Wel ziek ditquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Long hair.. I can't even
Ga nou gewoon eens even normaal zitten en rustig doen
[ afbeelding ]
Hier moet ik het wel mee eens zijn, ik doe meequote:
De wc of dee wee cee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier moet ik het wel mee eens zijn, ik doe mee
Maar eerst naar de wc
dwc_ruffryder shoutout de wc ruft rijderquote:
Weet niet of dee wee cee daar into is, vast nietquote:
Bruine bonen sc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
dwc_ruffryder shoutout de wc ruft rijder
Nee, denk het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet niet of dee wee cee daar into is, vast niet
Krijg je vieze handen vanquote:
Waar niet van, tegenwoordig?quote:
fappenquote:
Lekker bijdehandquote:
Klopt, maar heb geen wratten meer :$quote:
Echt eh, zelfs wanneer je gewoon zit te chillen krijg je nog vuil onder je nagelsquote:
Wat valt onder chillen bij jou dan? Die witte wormpjes uit de poep wroeten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar heb geen wratten meer :$
[..]
Echt eh, zelfs wanneer je gewoon zit te chillen krijg je nog vuil onder je nagels
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wat valt onder chillen bij jou dan? Die witte wormpjes uit de poep wroeten?
Weet ik.. En nu je pilletjes opetenquote:
Gewoon een mixje nemen, gaat wel goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
[..]
Die bestaan niet voor deze aandoening
Een headfuckerquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een mixje nemen, gaat wel goed
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
GekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arie is net weg en die nigger belt me op
Ik spytool ook, heb ik nog wat gemist denk je, Gor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
Nu snap ik waarom jullie zoveel moeite doen om usernames te censureren, ze spytoolen zichzelf daadwerkelijk en gaan dan verhaal bij je halen.
dromenvangertje dv drollenvangertje
Ik sla kilo's in en geef je dat de 31equote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
Overigens hou ik niet van honingdrop, voor het geval dat er iemand meeleest
Ik pak een trechter en duw het in je mond sisquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sla kilo's in en geef je dat de 31e
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
Rare fantasieën heb jij. Doorgestuurd naar AIVD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik spytool ook, heb ik nog wat gemist denk je, Gor?
Ik wel, in ieder geval.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, helaas kan ik toch niet komen, want:
[..]
Over mij gebeurt het niet want over mij is niks (leuks) te roddelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
Nu snap ik waarom jullie zoveel moeite doen om usernames te censureren, ze spytoolen zichzelf daadwerkelijk en gaan dan verhaal bij je halen.
Geen trechter voor nodigquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pak een trechter en duw het in je mond sis
Verraderquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rare fantasieën heb jij. Doorgestuurd naar AIVD.
Zal je lerenquote:
Oh danquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen trechter voor nodig![]()
Ik dig die shizzle sowieso wel
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
Overigens hou ik niet van honingdrop, voor het geval dat er iemand meeleest
Love you too manquote:
Moet je doen, ik krab je tot bloedens toequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Au contraire, ik zal JOU eens leren.
Probeer t volgende x dan eens bij mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
Wat? Je censureren, je spytoolen of verhaal bij je halen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Probeer t volgende x dan eens bij mij
Ga heel luid kreunen terwijl je op je bed springt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |