Sorry, zal ik er een voor je bakken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Salatrel het volgende:
nu heb ik trek in appelkruimelbrownietiramisuwittechocoladetaart
Sistah's wetenquote:
Ik weet het sis.. Ik weet het zooooooooo goedquote:
als jij een appelkruimelbrownietiramisuwittechocoladetaart bakt kom ik hem hoogstpersoonlijk ophalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, zal ik er een voor je bakken?
Ik zet hem wel op de trein
Ja niet altijd, maar wel vaakquote:
Zal jou eens mee klappen de tering hey :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja niet altijd, maar wel vaak
Mr. Skyradio
Beetje meeklappen met Adèle he
Als hij klapt terwijl hij aan het sturen is.. best grote kans ja.quote:
Jij mag altijd een stukje taart.. Omdat jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik heb vandaag 6 uur buiten gelopen, dus ik mag best een stukje taart
Je mag kleine meisjes niet klappen, bullebakquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou eens mee klappen de tering hey :S
Ok sorryquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag kleine meisjes niet klappen, bullebak
Moest wel hardop trouwensquote:
Ik heb nog nooit gevlogen, maar ik zou dat wel doen denk ik.. ja. Wijl hhueheehueheuheu geluiden makend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
nootjes lijkt mij ook wel het type dat klapt voor de piloot als het vliegtuig geland is
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zitquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
nootjes lijkt mij ook wel het type dat klapt voor de piloot als het vliegtuig geland is
En de trein veilig op het station is geland?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zit
de komende 3,5 week hoef je dus niet te klappen whehehehehequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zit
Wat.quote:
Ben jij ook een taart?quote:
Ja, zo uit de lucht, BAM!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de trein veilig op het station is geland?
Nee, dan rijdt er niets meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, zo uit de lucht, BAM!!!
Hoef ik die klotetunnel tussen Zwolle en Lelystad niet meer door iig
Lamnekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de komende 3,5 week hoef je dus niet te klappen whehehehehe
Browniesquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Door het taart- en door het browniegedeelte
Durf niet.quote:
Ik loop helemaal niks, ben je gek geworden ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan rijdt er niets meer![]()
Mag je dat stukje gaan lopen
Pleonasmequote:
Niet geworden.. was ik alquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niks, ben je gek geworden ofzo
Naar kabouterland?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is chill
Dit jaar mag ik ook weer.
Naar dat festival ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Murdera het volgende:
Ik ga in augustus voor het eerst vliegen.
Jong .. met je kabouterlandquote:
Jij:quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet geworden.. was ik al![]()
Krank im kopf, muhahahahahahaha!
Nee, ik ook niet.. Schrok me toen ook de pleurisquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik vind die tunnel ook niet fijn.
Ik wist de eerste keer niet dat er een tunnel was
Trein is in dat geval voor paupers..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja.
Trein zou iets van 16 uur duren ofzothe fuck.
Waarheen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Murdera het volgende:
Ik ga in augustus voor het eerst vliegen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jong .. met je kabouterland!
Nee, naar Nice![]()
En dan met huurauto naar Italië
Ik voor school ooit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trein is in dat geval voor paupers..
Ooit een keer een busreis van 17 uur meegemaakt.
Eens.
Maar.
Nooit.
Weer.
Echt niet.
Hongarije.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* lachband startquote:
Is leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niets tegen busreizen, treinreizen, autoreizen...
Vliegtuig dus nooit gedaan, misschien heb ik daar wel iets tegen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]Hahaha, zie m helemaal ready to go zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee sis.. Gewoon neequote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja dat was ook voor school.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor school ooit.Werd helemaal gestoord.
[..]
Hongarije.
Ik ga in juli naar Hongarije.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor school ooit.Werd helemaal gestoord.
[..]
Hongarije.
Zou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef Gorzalka het volgende:
Krio: http://londonts.com/direc(...)rt-Julia-from-LONDON
Keer een vliegreis van 12 uur meegemaakt. Nooit weerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trein is in dat geval voor paupers..
Ooit een keer een busreis van 17 uur meegemaakt.
Eens.
Maar.
Nooit.
Weer.
Echt niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]Seksie motortjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Te pauper.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat was ook voor school.
Echt..
Slapen in het gangpad op iemand anders zn rugtas.
szigetquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga in juli naar Hongarije.
Wat voor festival is het dan?
Was het zo erg?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer een vliegreis van 12 uur meegemaakt. Nooit weer
Waar ging je heen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer een vliegreis van 12 uur meegemaakt. Nooit weer
Instant astma + lachaanvalquote:
Wedden van wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij komt niet eens met je voeten bij de steppies als je erop zit
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mieter hoogstwaarschijnlijk wel met motor en al om..
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mieter hoogstwaarschijnlijk wel met motor en al om..
Veel plezier.quote:
Verschrikkelijk. Geen ruimte dit dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ik ben wel een paar keer naar Canada gevlogen.. maar kan me er bar weinig van herinneren.
Weet ook niet of dat 12 uur is.
Naar mijn roots, meisje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar ging je heen?
Als ik ooit nog eens echt naar Mexico wil zou ik wel moeten ook
Help me overeind danquote:
Mijn roots liggen in de hel, ooit ga ik ze opzoekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Heloef was daar vorig jaar toch? Met VH en Arachide.
[..]
Verschrikkelijk. Geen ruimte dit dat.
Vervelende mensen, zusje die het presteerde om haar knuffel kwijt te raken.
Huilbaby voor me.
[..]
Naar mijn roots, meisje.
quote:
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet nog een chick voor jou
http://johannaeo.se/
Ok ok.. Ff op adem komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Help me overeind dan![]()
En sta niet zo stom te lachen
Huilbaby's in het vliegtuigquote:
Ik vond het daar chill. Iedereen bewonderde me omdat ik een beetje blank ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn roots liggen in de hel, ooit ga ik ze opzoeken
Tof wel, ik wil ook heel ver weg
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.
Ik zag een paar dagen terug een bezorger met een berenhelm. met vachtje en oren er op en shit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
over pizzabezorgers gesprokenik zag vandaag een negroïde pizzabezorger op de fiets
Het chille was dat er een tvtje in je stoel zat. Kon je iets van 100 cd's luisteren, beetje gamen, beetje films kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huilbaby's in het vliegtuig![]()
![]()
![]()
Echt.. mijn ipod gaat dan op volume 20..
Ruimte heb ik toch altijd zat
http://johannaeo.se/wp-content/uploads/2013/05/IMG_9059-3.jpgquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.
Nice, nice!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het daar chill. Iedereen bewonderde me omdat ik een beetje blank ben.
En groter dan hen.
Ja had het inmiddels al gevonden met behulp van google translate.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://johannaeo.se/wp-content/uploads/2013/05/IMG_9059-3.jpg
duh gvd
3 weken. Weet niet meer hoe lang op ieder eiland. Geloof dat ik maar 3 dagen op Bali ben geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice, nice!!Hoe lang ben je daar geweest dan?
Zou je ook bewonderen hoor :$
Pffffquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het chille was dat er een tvtje in je stoel zat. Kon je iets van 100 cd's luisteren, beetje gamen, beetje films kijken.
Maar na 12 uur wil je echt weg.
Toen tussenstop in Singapore. Daar 6 uur wachten
Je hebt niet eens translate nodig voor haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja had het inmiddels al gevonden met behulp van google translate.
En leuke meid.Gezicht is niet helemaal mijn smaak en haar schoenenkeuze is niet ideaal, maar ik ben niet zo'n moeilijke.
De bezorgbeer..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen terug een bezorger met een berenhelm. met vachtje en oren er op en shit.
Awesome goddamnquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 weken. Weet niet meer hoe lang op ieder eiland. Geloof dat ik maar 3 dagen op Bali ben geweest.
Rest op Sumatra en Java. Sumatra was wel het tofst.
En dank je.
Pedobear in disguisequote:
We kregen een rondleiding door de stad aangeboden. Beetje met de bus rijden, beetje met de boot. Was wel grappig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pffff6 uur wachten
Wat heb je gedaan om de tijd te doden?
Want echt weg kan je niet van het vliegveld, denk ik?
Mwehehehequote:
Zeker. Door jungle lopen, snorkelen bij koraalrif, fabriekjes kijken, jappenkamp gezien waar oma heeft gezeten enz. Had het niet willen missen.quote:
Oh, niet gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt niet eens translate nodig voor haarhet staat er standaard onder in het Engels zakkenwasser
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ok.. Ff op adem komen
There!! *raapt je op*
KNNNGGGGRRRRRRTTTT
Ohhh nice !quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kregen een rondleiding door de stad aangeboden. Beetje met de bus rijden, beetje met de boot. Was wel grappig.
Wat zijn dit voor rare aannames? Ben met een klein kwartiertje meestal helemaal ready to go biAtchquote:
lekker naturelquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor rare aannames? Ben met een klein kwartiertje meestal helemaal ready to go biAtch
Ok nu ben ik jellyquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Door jungle lopen, snorkelen bij koraalrif, fabriekjes kijken, jappenkamp gezien waar oma heeft gezeten enz. Had het niet willen missen.
Nietquote:
Zo schattig ben jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor rare aannames? Ben met een klein kwartiertje meestal helemaal ready to go biAtch
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
Behalve morgen wsl, want dan gaat het zo van
[ afbeelding ]
[..]
Ok nu ben ik jelly
quote:
Je bent aan het aftakelen, ouwe kale neetquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, niet gezien.
Moest hardop lachen om zakkenwasser.
Alleen voor jouquote:
quote:
quote:
Hou je mond.quote:
Zeker nice. Zou het weer doen als het niet zo'n tyfuseind was.quote:
Als ik genoeg centjes heb, neem ik je wel mee.quote:
Naar Karweiquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen voor jou
Waar wil je nou eigenlijk heen met je punt?
Sugardaddyquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker nice. Zou het weer doen als het niet zo'n tyfuseind was.
[..]
Als ik genoeg centjes heb, neem ik je wel mee.
Doe normaalquote:
quote:
quote:
Nou, ben moe, was al om 5:00u op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent aan het aftakelen, ouwe kale neet.
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat de pezen in mijn knieholten een beetje overbelast zijn en er loopt hier iemand zojuist van de tafel af
Ja gewerkt.. kan mijn tere gestel niet meer aan of zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan
En:!!!!!!!!!!!!
Ik was al aan het sparen om met mijn ex er heen te gaan.quote:
Herkenbaar wel, jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gewerkt.. kan mijn tere gestel niet meer aan of zo
Mohquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was al aan het sparen om met mijn ex er heen te gaan.
Maarja, toen werd ze een bitch en kocht ik shit en toen was ik weer arm.
Ik haat jequote:
Het geld dat ik nu heb, gaat naar inrichting van nieuwe huis. Daarna ga ik weer sparen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moh![]()
Maar nu wel weer aan t sparen? Of wa
Oh jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het geld dat ik nu heb, gaat naar inrichting van nieuwe huis. Daarna ga ik weer sparen.
Mallert dat je bent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh jaDa's wel zo handig idd
Silly me :$
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik ben mij er eentje :$
[ afbeelding ]
Vertel hezjse.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:29 schreef Dqod het volgende:
Vertel ons vooral alles :$
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel hezjse.
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
![]()
Hier een mooi liedje voor jou, ik had het zo ingezongen kunnen hebbenNou, eind goed, al goed zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef hezdunnah het volgende:
Ik heb mn knie niet in de trein gestoten, zag een aantal pulletjes met hun mama en heb koe (een kat) geknuffeldI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Goed verhaal, broeder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:32 schreef hezdunnah het volgende:
Ik heb mn knie niet in de trein gestoten, zag een aantal pulletjes met hun mama en heb koe (een kat) geknuffeld
Zal hem luisteren als Alestorm klaar is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
![]()
Hier een mooi liedje voor jou, ik had het zo ingezongen kunnen hebben
[..]
Nou, eind goed, al goed zullen we maar zeggen
Vandaag voor het eerst uit je hunebed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:35 schreef hezdunnah het volgende:
Wtf er komt opeens een gast binnen met leek gitaar ofzo, groet ie iedereen en loopt ie door. Blijkt dat ie koffie verkoopt enz in de trein, nooit eerder gezien
Hahaha, gvdquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
![]()
Hier een mooi liedje voor jou, ik had het zo ingezongen kunnen hebben
Mooi eh?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, gvd
Sonata Arctica zong het het beste, imo.
He jij was bij de meet togquote:
Jaquote:
Is maar 40 keer gezegd hoor :pquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Ik was diegene die jou zo anders vond dan ik had verwacht ja.. Dat ook
Kon ook best 60 zijn, dunno manquote:
Hier een tof liedje voor het slapen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi eh?Lekker rauw ook
En nah, Scorpions doen t m voor mij
Dat is voor mij een weet en voor jou een raad. Ik zou het geen hosselen noemen, is geen hollysletjequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kon ook best 60 zijn, dunno man
Ben je jeweetwelwie al aan het hosselen?
ik las raatsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet en voor jou een raad. Ik zou het geen hosselen noemen, is geen hollysletje
Dank je, ik waardeer dit :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier een tof liedje voor het slapen.
Hehehehe ok ok, carry on man.. Komt vast goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet en voor jou een raad. Ik zou het geen hosselen noemen, is geen hollysletje
Ik zal het even voorkauwen, ben bereikbaar via dmquote:
Doe niet zo viesquote:
Kutjequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal het even voorkauwen, ben bereikbaar via dm
[..]
Doe niet zo vies
behalve witte chocolade, das geen chocolade, das het afval wat overblijft nadat ze puur en melk gemaakt hebben, gemixt met andere shitquote:
Geef geen neuk, geef maar hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef jagga het volgende:
[..]
behalve witte chocolade, das geen chocolade, das het afval wat overblijft nadat ze puur en melk gemaakt hebben, gemixt met andere shit
Bring itquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Adolecens het volgende:
Ik mis bier, tieten, pizza en "insert random aktie film"
Chocolade met hazelnoot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef jagga het volgende:
[..]
behalve witte chocolade, das geen chocolade, das het afval wat overblijft nadat ze puur en melk gemaakt hebben, gemixt met andere shit
Ik wil er 100.. Mja, zuurbranding dusquote:
beer badquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef geen neuk, geef maar hier
Ik krijg toch zuurbranding van teveel chocolaFML
[ afbeelding ]
Wat loop je nou godverdomme te schreeuwen danquote:
"What have we learned about beer"quote:
Vond je wel leuk onder de dekens though.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat loop je nou godverdomme te schreeuwen dan
Hoi
[..]
Je hebt een kuttv, daar wil ik het nieuws nog niet eens op zien.quote:
Dat je keihard het volkslied in m'n puni blerde was idd wel heftig :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Vond je wel leuk onder de dekens though.
Kan ook niet hahahahahahhahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt een kuttv, daar wil ik het nieuws nog niet eens op zien.
omdat je besonder ben :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat je keihard het volkslied in m'n puni blerde was idd wel heftig :$
Hihihi I'm speshul ;$quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
omdat je besonder ben :$
godverdommequote:
Aww, die weerquote:
quote:
MODERATOR POINTS FUCK YEAH I'M INVINCIBLEquote:
I wanna lay you dooooowwwnnn on a beeeedddddd of kiitttteeeeeehhhhhhhhsssquote:
Gaan verdommequote:Op woensdag 22 mei 2013 22:24 schreef tliciouz het volgende:
Heb kiespijn maar durf niet naar de tandarts.
Kom haten bby, maak me gek.quote:
Nee gaat om mijn verstandskies, als normale kies was ging ik wel. Maar ben hier echt doodsbang voor.quote:
Welke tandarts zit jij in Arnhem trouwens? Moet me hier nog steeds in laten schrijven bij eentje.quote:
Ga wel mee om je handje vast te houden, zo lief ben ik wel :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee gaat om mijn verstandskies, als normale kies was ging ik wel. Maar ben hier echt doodsbang voor.
Heb liever dat je me knock out slaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga wel mee om je handje vast te houden, zo lief ben ik wel :$
Je krijgt er al eenquote:
Kan ook geregeld wordenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb liever dat je me knock out slaat.
Shut up.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Salatrel het volgende:
ohhh verstandskiesmoeten ze dalijk gaan snijden
Ik zit nog steeds bij mijn oude vertrouwde tandarts in m'n hometown.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welke tandarts zit jij in Arnhem trouwens? Moet me hier nog steeds in laten schrijven bij eentje.
Dan laat ik het zo, die ken ik tenminste al.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij mijn oude vertrouwde tandarts in m'n hometown.
Die probeert er anaal in te komen?quote:
Niet iedereen is daar een expert in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die probeert er anaal in te komen?
"you're doing it wrong..."
okquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb liever dat je me knock out slaat.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die probeert er anaal in te komen?
"you're doing it wrong..."
quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar een expert in.
Jij mag het ook wel doen hoor, jij slaat waarschijnlijk harder.quote:
Met liefde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel doen hoor, jij slaat waarschijnlijk harder.
Wat een vertrouwen weer zegquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij mag het ook wel doen hoor, jij slaat waarschijnlijk harder.
Ja zag het daarstraks, echt ziek ..quote:
quote:
Long hair.. I can't evenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Long hair, don't care
Wel ziek ditquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Long hair.. I can't even
Ga nou gewoon eens even normaal zitten en rustig doen
[ afbeelding ]
Hier moet ik het wel mee eens zijn, ik doe meequote:
De wc of dee wee cee?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier moet ik het wel mee eens zijn, ik doe mee
Maar eerst naar de wc
dwc_ruffryder shoutout de wc ruft rijderquote:
Weet niet of dee wee cee daar into is, vast nietquote:
Bruine bonen sc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
dwc_ruffryder shoutout de wc ruft rijder
Nee, denk het niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet niet of dee wee cee daar into is, vast niet
Krijg je vieze handen vanquote:
Waar niet van, tegenwoordig?quote:
fappenquote:
Lekker bijdehandquote:
Klopt, maar heb geen wratten meer :$quote:
Echt eh, zelfs wanneer je gewoon zit te chillen krijg je nog vuil onder je nagelsquote:
Wat valt onder chillen bij jou dan? Die witte wormpjes uit de poep wroeten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar heb geen wratten meer :$
[..]
Echt eh, zelfs wanneer je gewoon zit te chillen krijg je nog vuil onder je nagels
Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Wat valt onder chillen bij jou dan? Die witte wormpjes uit de poep wroeten?
Weet ik.. En nu je pilletjes opetenquote:
Gewoon een mixje nemen, gaat wel goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
[..]
Die bestaan niet voor deze aandoening
Een headfuckerquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een mixje nemen, gaat wel goed
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
GekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arie is net weg en die nigger belt me op
Ik spytool ook, heb ik nog wat gemist denk je, Gor?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
Nu snap ik waarom jullie zoveel moeite doen om usernames te censureren, ze spytoolen zichzelf daadwerkelijk en gaan dan verhaal bij je halen.
dromenvangertje dv drollenvangertje
Ik sla kilo's in en geef je dat de 31equote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
Overigens hou ik niet van honingdrop, voor het geval dat er iemand meeleest
Ik pak een trechter en duw het in je mond sisquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sla kilo's in en geef je dat de 31e
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Dqod het volgende:
Rare fantasieën heb jij. Doorgestuurd naar AIVD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik spytool ook, heb ik nog wat gemist denk je, Gor?
Ik wel, in ieder geval.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, helaas kan ik toch niet komen, want:
[..]
Over mij gebeurt het niet want over mij is niks (leuks) te roddelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
Nu snap ik waarom jullie zoveel moeite doen om usernames te censureren, ze spytoolen zichzelf daadwerkelijk en gaan dan verhaal bij je halen.
Geen trechter voor nodigquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pak een trechter en duw het in je mond sis
Verraderquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rare fantasieën heb jij. Doorgestuurd naar AIVD.
Zal je lerenquote:
Oh danquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen trechter voor nodig![]()
Ik dig die shizzle sowieso wel
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Dqod het volgende:
Overigens hou ik niet van honingdrop, voor het geval dat er iemand meeleest
Love you too manquote:
Moet je doen, ik krab je tot bloedens toequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Au contraire, ik zal JOU eens leren.
Probeer t volgende x dan eens bij mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:35 schreef Gorzalka het volgende:
Wat? Je censureren, je spytoolen of verhaal bij je halen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Probeer t volgende x dan eens bij mij
Ga heel luid kreunen terwijl je op je bed springt.quote:
quote:
Kijk ze intens aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |