quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ok.. Ff op adem komen
There!! *raapt je op*
KNNNGGGGRRRRRRTTTT
Ohhh nice !quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We kregen een rondleiding door de stad aangeboden. Beetje met de bus rijden, beetje met de boot. Was wel grappig.
Wat zijn dit voor rare aannames? Ben met een klein kwartiertje meestal helemaal ready to go biAtchquote:
lekker naturelquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor rare aannames? Ben met een klein kwartiertje meestal helemaal ready to go biAtch
Ok nu ben ik jellyquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Door jungle lopen, snorkelen bij koraalrif, fabriekjes kijken, jappenkamp gezien waar oma heeft gezeten enz. Had het niet willen missen.
Nietquote:
Zo schattig ben jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor rare aannames? Ben met een klein kwartiertje meestal helemaal ready to go biAtch
Wat is er morgen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Dqod het volgende:
Behalve morgen wsl, want dan gaat het zo van
[ afbeelding ]
[..]
Ok nu ben ik jelly
quote:
Je bent aan het aftakelen, ouwe kale neetquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, niet gezien.
Moest hardop lachen om zakkenwasser.
Alleen voor jouquote:
quote:
quote:
Hou je mond.quote:
Zeker nice. Zou het weer doen als het niet zo'n tyfuseind was.quote:
Als ik genoeg centjes heb, neem ik je wel mee.quote:
Naar Karweiquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen voor jou
Waar wil je nou eigenlijk heen met je punt?
Sugardaddyquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker nice. Zou het weer doen als het niet zo'n tyfuseind was.
[..]
Als ik genoeg centjes heb, neem ik je wel mee.
Doe normaalquote:
quote:
quote:
Nou, ben moe, was al om 5:00u op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent aan het aftakelen, ouwe kale neet.
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat de pezen in mijn knieholten een beetje overbelast zijn en er loopt hier iemand zojuist van de tafel af
Ja gewerkt.. kan mijn tere gestel niet meer aan of zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gedaan
En:!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |