quote:
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet nog een chick voor jou
http://johannaeo.se/
Ok ok.. Ff op adem komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Help me overeind dan![]()
En sta niet zo stom te lachen
Huilbaby's in het vliegtuigquote:
Ik vond het daar chill. Iedereen bewonderde me omdat ik een beetje blank ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn roots liggen in de hel, ooit ga ik ze opzoeken
Tof wel, ik wil ook heel ver weg
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.
Ik zag een paar dagen terug een bezorger met een berenhelm. met vachtje en oren er op en shit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
over pizzabezorgers gesprokenik zag vandaag een negroïde pizzabezorger op de fiets
Het chille was dat er een tvtje in je stoel zat. Kon je iets van 100 cd's luisteren, beetje gamen, beetje films kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huilbaby's in het vliegtuig![]()
![]()
![]()
Echt.. mijn ipod gaat dan op volume 20..
Ruimte heb ik toch altijd zat
http://johannaeo.se/wp-content/uploads/2013/05/IMG_9059-3.jpgquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.
Nice, nice!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het daar chill. Iedereen bewonderde me omdat ik een beetje blank ben.
En groter dan hen.
Ja had het inmiddels al gevonden met behulp van google translate.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://johannaeo.se/wp-content/uploads/2013/05/IMG_9059-3.jpg
duh gvd
3 weken. Weet niet meer hoe lang op ieder eiland. Geloof dat ik maar 3 dagen op Bali ben geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice, nice!!Hoe lang ben je daar geweest dan?
Zou je ook bewonderen hoor :$
Pffffquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het chille was dat er een tvtje in je stoel zat. Kon je iets van 100 cd's luisteren, beetje gamen, beetje films kijken.
Maar na 12 uur wil je echt weg.
Toen tussenstop in Singapore. Daar 6 uur wachten
Je hebt niet eens translate nodig voor haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja had het inmiddels al gevonden met behulp van google translate.
En leuke meid.Gezicht is niet helemaal mijn smaak en haar schoenenkeuze is niet ideaal, maar ik ben niet zo'n moeilijke.
De bezorgbeer..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen terug een bezorger met een berenhelm. met vachtje en oren er op en shit.
Awesome goddamnquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 weken. Weet niet meer hoe lang op ieder eiland. Geloof dat ik maar 3 dagen op Bali ben geweest.
Rest op Sumatra en Java. Sumatra was wel het tofst.
En dank je.
Pedobear in disguisequote:
We kregen een rondleiding door de stad aangeboden. Beetje met de bus rijden, beetje met de boot. Was wel grappig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pffff6 uur wachten
Wat heb je gedaan om de tijd te doden?
Want echt weg kan je niet van het vliegveld, denk ik?
Mwehehehequote:
Zeker. Door jungle lopen, snorkelen bij koraalrif, fabriekjes kijken, jappenkamp gezien waar oma heeft gezeten enz. Had het niet willen missen.quote:
Oh, niet gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt niet eens translate nodig voor haarhet staat er standaard onder in het Engels zakkenwasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |