Sorry, zal ik er een voor je bakken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Salatrel het volgende:
nu heb ik trek in appelkruimelbrownietiramisuwittechocoladetaart
Sistah's wetenquote:
Ik weet het sis.. Ik weet het zooooooooo goedquote:
als jij een appelkruimelbrownietiramisuwittechocoladetaart bakt kom ik hem hoogstpersoonlijk ophalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, zal ik er een voor je bakken?
Ik zet hem wel op de trein
Ja niet altijd, maar wel vaakquote:
Zal jou eens mee klappen de tering hey :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja niet altijd, maar wel vaak
Mr. Skyradio
Beetje meeklappen met Adèle he
Als hij klapt terwijl hij aan het sturen is.. best grote kans ja.quote:
Jij mag altijd een stukje taart.. Omdat jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik heb vandaag 6 uur buiten gelopen, dus ik mag best een stukje taart
Je mag kleine meisjes niet klappen, bullebakquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou eens mee klappen de tering hey :S
Ok sorryquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag kleine meisjes niet klappen, bullebak
Moest wel hardop trouwensquote:
Ik heb nog nooit gevlogen, maar ik zou dat wel doen denk ik.. ja. Wijl hhueheehueheuheu geluiden makend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
nootjes lijkt mij ook wel het type dat klapt voor de piloot als het vliegtuig geland is
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zitquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
nootjes lijkt mij ook wel het type dat klapt voor de piloot als het vliegtuig geland is
En de trein veilig op het station is geland?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zit
de komende 3,5 week hoef je dus niet te klappen whehehehehequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |