Sorry, zal ik er een voor je bakken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Salatrel het volgende:
nu heb ik trek in appelkruimelbrownietiramisuwittechocoladetaart
Sistah's wetenquote:
Ik weet het sis.. Ik weet het zooooooooo goedquote:
als jij een appelkruimelbrownietiramisuwittechocoladetaart bakt kom ik hem hoogstpersoonlijk ophalenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, zal ik er een voor je bakken?
Ik zet hem wel op de trein
Ja niet altijd, maar wel vaakquote:
Zal jou eens mee klappen de tering hey :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja niet altijd, maar wel vaak
Mr. Skyradio
Beetje meeklappen met Adèle he
Als hij klapt terwijl hij aan het sturen is.. best grote kans ja.quote:
Jij mag altijd een stukje taart.. Omdat jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ik heb vandaag 6 uur buiten gelopen, dus ik mag best een stukje taart
Je mag kleine meisjes niet klappen, bullebakquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou eens mee klappen de tering hey :S
Ok sorryquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag kleine meisjes niet klappen, bullebak
Moest wel hardop trouwensquote:
Ik heb nog nooit gevlogen, maar ik zou dat wel doen denk ik.. ja. Wijl hhueheehueheuheu geluiden makend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
nootjes lijkt mij ook wel het type dat klapt voor de piloot als het vliegtuig geland is
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zitquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Salatrel het volgende:
nootjes lijkt mij ook wel het type dat klapt voor de piloot als het vliegtuig geland is
En de trein veilig op het station is geland?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zit
de komende 3,5 week hoef je dus niet te klappen whehehehehequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik voor jou doen wanneer ik eens bij jou in de trein zit
Wat.quote:
Ben jij ook een taart?quote:
Ja, zo uit de lucht, BAM!!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de trein veilig op het station is geland?
Nee, dan rijdt er niets meerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, zo uit de lucht, BAM!!!
Hoef ik die klotetunnel tussen Zwolle en Lelystad niet meer door iig
Lamnekquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de komende 3,5 week hoef je dus niet te klappen whehehehehe
Browniesquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Door het taart- en door het browniegedeelte
Durf niet.quote:
Ik loop helemaal niks, ben je gek geworden ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan rijdt er niets meer![]()
Mag je dat stukje gaan lopen
Pleonasmequote:
Niet geworden.. was ik alquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik loop helemaal niks, ben je gek geworden ofzo
Naar kabouterland?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vliegen is chill
Dit jaar mag ik ook weer.
Naar dat festival ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Murdera het volgende:
Ik ga in augustus voor het eerst vliegen.
Jong .. met je kabouterlandquote:
Jij:quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet geworden.. was ik al![]()
Krank im kopf, muhahahahahahaha!
Nee, ik ook niet.. Schrok me toen ook de pleurisquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik vind die tunnel ook niet fijn.
Ik wist de eerste keer niet dat er een tunnel was
Trein is in dat geval voor paupers..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja.
Trein zou iets van 16 uur duren ofzothe fuck.
Waarheen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Murdera het volgende:
Ik ga in augustus voor het eerst vliegen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jong .. met je kabouterland!
Nee, naar Nice![]()
En dan met huurauto naar Italië
Ik voor school ooit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trein is in dat geval voor paupers..
Ooit een keer een busreis van 17 uur meegemaakt.
Eens.
Maar.
Nooit.
Weer.
Echt niet.
Hongarije.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* lachband startquote:
Is leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niets tegen busreizen, treinreizen, autoreizen...
Vliegtuig dus nooit gedaan, misschien heb ik daar wel iets tegen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]Hahaha, zie m helemaal ready to go zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee sis.. Gewoon neequote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja dat was ook voor school.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor school ooit.Werd helemaal gestoord.
[..]
Hongarije.
Ik ga in juli naar Hongarije.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor school ooit.Werd helemaal gestoord.
[..]
Hongarije.
Zou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:33 schreef Gorzalka het volgende:
Krio: http://londonts.com/direc(...)rt-Julia-from-LONDON
Keer een vliegreis van 12 uur meegemaakt. Nooit weerquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trein is in dat geval voor paupers..
Ooit een keer een busreis van 17 uur meegemaakt.
Eens.
Maar.
Nooit.
Weer.
Echt niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]Seksie motortjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Te pauper.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat was ook voor school.
Echt..
Slapen in het gangpad op iemand anders zn rugtas.
szigetquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga in juli naar Hongarije.
Wat voor festival is het dan?
Was het zo erg?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer een vliegreis van 12 uur meegemaakt. Nooit weer
Waar ging je heen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer een vliegreis van 12 uur meegemaakt. Nooit weer
Instant astma + lachaanvalquote:
Wedden van wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij komt niet eens met je voeten bij de steppies als je erop zit
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mieter hoogstwaarschijnlijk wel met motor en al om..
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mieter hoogstwaarschijnlijk wel met motor en al om..
Veel plezier.quote:
Verschrikkelijk. Geen ruimte dit dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het zo erg?
Ik ben wel een paar keer naar Canada gevlogen.. maar kan me er bar weinig van herinneren.
Weet ook niet of dat 12 uur is.
Naar mijn roots, meisje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar ging je heen?
Als ik ooit nog eens echt naar Mexico wil zou ik wel moeten ook
Help me overeind danquote:
Mijn roots liggen in de hel, ooit ga ik ze opzoekenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Heloef was daar vorig jaar toch? Met VH en Arachide.
[..]
Verschrikkelijk. Geen ruimte dit dat.
Vervelende mensen, zusje die het presteerde om haar knuffel kwijt te raken.
Huilbaby voor me.
[..]
Naar mijn roots, meisje.
quote:
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet nog een chick voor jou
http://johannaeo.se/
Ok ok.. Ff op adem komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Help me overeind dan![]()
En sta niet zo stom te lachen
Huilbaby's in het vliegtuigquote:
Ik vond het daar chill. Iedereen bewonderde me omdat ik een beetje blank ben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn roots liggen in de hel, ooit ga ik ze opzoeken
Tof wel, ik wil ook heel ver weg
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.
Ik zag een paar dagen terug een bezorger met een berenhelm. met vachtje en oren er op en shit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
over pizzabezorgers gesprokenik zag vandaag een negroïde pizzabezorger op de fiets
Het chille was dat er een tvtje in je stoel zat. Kon je iets van 100 cd's luisteren, beetje gamen, beetje films kijken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huilbaby's in het vliegtuig![]()
![]()
![]()
Echt.. mijn ipod gaat dan op volume 20..
Ruimte heb ik toch altijd zat
http://johannaeo.se/wp-content/uploads/2013/05/IMG_9059-3.jpgquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet niet op welke foto's zij staat. M'n Zweeds is een beetje roestig.
Nice, nice!!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het daar chill. Iedereen bewonderde me omdat ik een beetje blank ben.
En groter dan hen.
Ja had het inmiddels al gevonden met behulp van google translate.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://johannaeo.se/wp-content/uploads/2013/05/IMG_9059-3.jpg
duh gvd
3 weken. Weet niet meer hoe lang op ieder eiland. Geloof dat ik maar 3 dagen op Bali ben geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nice, nice!!Hoe lang ben je daar geweest dan?
Zou je ook bewonderen hoor :$
Pffffquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het chille was dat er een tvtje in je stoel zat. Kon je iets van 100 cd's luisteren, beetje gamen, beetje films kijken.
Maar na 12 uur wil je echt weg.
Toen tussenstop in Singapore. Daar 6 uur wachten
Je hebt niet eens translate nodig voor haarquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja had het inmiddels al gevonden met behulp van google translate.
En leuke meid.Gezicht is niet helemaal mijn smaak en haar schoenenkeuze is niet ideaal, maar ik ben niet zo'n moeilijke.
De bezorgbeer..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zag een paar dagen terug een bezorger met een berenhelm. met vachtje en oren er op en shit.
Awesome goddamnquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 weken. Weet niet meer hoe lang op ieder eiland. Geloof dat ik maar 3 dagen op Bali ben geweest.
Rest op Sumatra en Java. Sumatra was wel het tofst.
En dank je.
Pedobear in disguisequote:
We kregen een rondleiding door de stad aangeboden. Beetje met de bus rijden, beetje met de boot. Was wel grappig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pffff6 uur wachten
Wat heb je gedaan om de tijd te doden?
Want echt weg kan je niet van het vliegveld, denk ik?
Mwehehehequote:
Zeker. Door jungle lopen, snorkelen bij koraalrif, fabriekjes kijken, jappenkamp gezien waar oma heeft gezeten enz. Had het niet willen missen.quote:
Oh, niet gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt niet eens translate nodig voor haarhet staat er standaard onder in het Engels zakkenwasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |