quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je lijkt zelf alleen maar zo
Tacofagsternessforce is high in this post
hahahahhhaahah ;pquote:
Zara laat dingen in Bangladesh maken... Zielig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ivm op kamers, check Zara Home. Die hebben echt hele leuke dingen.
Succes!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
hahahahhhaahah ;p
En nu ga ik douchen
Nakend
Met water
En zeep en shampoo
Doei![]()
jeugdsentiment.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom wil ik dit soort shirts kopen
http://www.goeiemode.nl/groep/retro-gaming-shirts_2207.html
Bijenkorf bon of boekenbon of Douglas bon is best wel oke. Maar vind het wel leuk om iets speciaals te geven, ze doet ook altijd heel erg haar best voor mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
iets van pandora¿
Bon bijenkorf¿
Boek of boekenbon als ze van lezen houdt.
Bon van douglas of haar favo geur.
fles drank want ze mag eindelijk drinken.
Denk het ja... vind die blauwe van sonic mooiquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeugdsentiment.
heb ook nog een mario shirt in de kast liggen
Hee dat is wel vet! Hebben die geen kadobonnen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ivm op kamers, check Zara Home. Die hebben echt hele leuke dingen.
Ik ga van de zomer naar bangladesh. Breng die mensen wel een knuffel en een tientje no worries.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zara laat dingen in Bangladesh maken... Zielig.
Waarom geef je haar niet iets persoonlijks? Zoals een sieraad?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Bijenkorf bon of boekenbon of Douglas bon is best wel oke. Maar vind het wel leuk om iets speciaals te geven, ze doet ook altijd heel erg haar best voor mij.
Fles drank is wel nice trouwens. Dat kan ik er wel bij geven.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zara laat dingen in Bangladesh maken... Zielig.
Ja hebben ze!quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee dat is wel vet! Hebben die geen kadobonnen?
Vind ik altijd erg moeilijk. Ik ben niet echt goed in dat soort dingen uitzoeken, weet ook echt niet wat ze mooi vind.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom geef je haar niet iets persoonlijks? Zoals een sieraad?
Ik denk dat ik dat ga doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja hebben ze!kan ze zelf wat uitzoeken. Ze hebben echt suuuperleuke dingies hihi
Shit van h&m komt uit China, is ook zielig? Die mensen krijgen betaald en die chicks worden geen hoertjes, voor 17 cent heb je in Bangladesh gewoon een maaltijd hoor. Altijd dat gemuik sieluhggg.quote:
Een hangertje ofzo.. Hou ik zelf van, omdat ik dan altijd aan de persoon denk, die zo iets geeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Vind ik altijd erg moeilijk. Ik ben niet echt goed in dat soort dingen uitzoeken, weet ook echt niet wat ze mooi vind.
Niet te vergelijken nu... China & Bangladesh is niet same shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Shit van h&m komt uit China, is ook zielig? Die mensen krijgen betaald en die chicks worden geen hoertjes, voor 17 cent heb je in Bangladesh gewoon een maaltijd hoor. Altijd dat gemuik sieluhggg.pls het is zieliger als er een 17 jarige chick daar verkocht wordt voor dr kut dan wanneer ze safe kleding maakt hoor
Pickwickquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
Poor chinese people die thee plukken![]()
En toch elke avond tevreden aan de Pickwick
Honestly, paardenvlees is net zo goed als rundvlees, so I dont really give a darnquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet te vergelijken nu... China & Bangladesh is niet same shitH&M heeft zijn lesje geleerd en laat de mensen nu "veiliger" werken.
Sws, mensen die voor zo min mogelijk veel shit willen. Zo komt er dus paardevlees in een rundvleesgerecht en eet je chemische shit als voedsel.
But that's my opinion.
Turkse thee wordt ook geplukt door Chinezen.quote:
Vraag dat aan die moslims die halal eten en vervolgens blijkbaar varkensvlees eten..quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Honestly, paardenvlees is net zo goed als rundvlees, so I dont really give a darn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |