Heb nooit gelezen/gehoord over varkensvlees in het rundvlees, dus snap niet echt waar je dat vandaan haalt ook als het in eerste instantie om de mix van paardenvlees en rund ging.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag dat aan die moslims die halal eten en vervolgens blijkbaar varkensvlees eten..
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eds-halalvlees.dhtmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb nooit gelezen/gehoord over varkensvlees in het rundvlees, dus snap niet echt waar je dat vandaan haalt ook als het in eerste instantie om de mix van paardenvlees en rund ging.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
Poor chinese people die thee plukken![]()
En toch elke avond tevreden aan de Pickwick
Overduidelijk niet, neequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja WD, ik hou er rekening mee, dat jij dat niet doet is aan jou and idc.
Sws dat halalgezeikquote:
Idd, doe mij maar Liptonquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Salatrel het volgende:
Dat gruis wat pickwick in een zakkie stopt thee noemen
Oke prima, maar never zo'n groot item geweest als de paardenvleeschproblems. Kan me voorstellen dat Moslims dat wel dwars zit, respect voor. Maar voordat die shit bekend was at iedereen gelukszalig dat vlees op zonder te klagen en dan ineens komt dat aan t licht en dan breekt de hel los.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eds-halalvlees.dhtml
Ja, vind ik ook iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws dat halalgezeikHupsakee, 30 koeien in een ruimte, casettebandje aan met gebeden en bam, snijden maar.. En dat noemen ze dan halalvlees.
Ja, dat is wel netjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes te reageren op WD
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws dat halalgezeikHupsakee, 30 koeien in een ruimte, casettebandje aan met gebeden en bam, snijden maar.. En dat noemen ze dan halalvlees.
Ga je toch lekker in een fairtrade vuilniszak lopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja WD, ik hou er rekening mee, dat jij dat niet doet is aan jou and idc.
Oh, maar ik zie dit ook als logisch, hoor. Als ik 2 euro betaal voor 10 hamburgers, weet ik dat er niet al te best vlees in zit. Dus idd, stfu.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke prima, maar never zo'n groot item geweest als de paardenvleeschproblems. Kan me voorstellen dat Moslims dat wel dwars zit, respect voor. Maar voordat die shit bekend was at iedereen gelukszalig dat vlees op zonder te klagen en dan ineens komt dat aan t licht en dan breekt de hel los.u had a good meal what u whinin fo
Sws loop ik daar al in rond.. Zit best lekker.. Aanrader, lekker luchtig en alles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in een fairtrade vuilniszak lopen
Die mensen verdienen er geld mee en kunnen ervan leven, zie het probleem niet.
vrij zelden eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ja... vind die blauwe van sonic mooi
Draag je die nog wel eens? want volgens mij is het meer het hebben
Ik eet alleen kip. Ben net een negerin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
Iedereen kan huilen, maar ik vind paardenbiefstuk prima te pruimen
Goedemorgen trouwens.
Restvleesburger is gwn delish. Srs. Smaakt gewoon goed tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, maar ik zie dit ook als logisch, hoor. Als ik 2 euro betaal voor 10 hamburgers, weet ik dat er niet al te best vlees in zit. Dus idd, stfu.
Als de consument alles zo goedkoop mogelijk wil, is dit het gevolg.
mogguhquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
Goedemorgen trouwens.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik eet alleen kip. Ben net een negerin.
Morning.
Ja, dat denk ik dus ook als ik het zou kopenquote:
Ja, tot ik een paar keer stukjes bot voeldequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Restvleesburger is gwn delish. Srs. Smaakt gewoon goed toch.
het gemiep ging dan ook niet om het feit dat het paardenvlees was maar omdat er iets anders op het etiketje stondquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:55 schreef CristinaYang het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Beetje gekokhalst toen ik dit lasquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, tot ik een paar keer stukjes bot voeldeSindsdien eet ik het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |