Dat ik doorbijt i,p.v kusjes geef hoeft niet iedereen hier te weten ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gemeen? gewoon feiten, addergezuster :S
Vind van welquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik doorbijt i,p.v kusjes geef hoeft niet iedereen hier te weten ja?
Klinkt vies ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef Chloroform het volgende:
Gewoon transparant hoesje nemen. Heb je ook geen gat nodig om je logo te laten shinen.
Heb een Iphone 5.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een logo op de achterkant.
Ja dat kunnen die heupen van jou wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Oude krio zal eens ritmisch bewegen met jou.
De kleinste.quote:
Gewoon straight deze jongen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor de gek houden.
Niets gewend jij.quote:
WAT!? Sinds wanneer, waarom, waarvoor, hoezo, waar ging het mis?quote:
Misgunnerquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind van welmen moet beschermt worden tegen mensen als jij :S
[..]
Klinkt vies dit
Dank je! Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De kleinste.Ga je nog meer zetten? Vind juist dat minimalistische zo mooi aan die kleinere.
[..]
Gewoon straight deze jongen.
Weetiktoch G.quote:
VERANDER JE UI EENS!!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weetiktoch G.
Hoopte gewoon onder het kopje 'als ik een kut had mocht je me neuken' te vallen om mijn ego te boosten met mijn pluishaar
Rustig lieverd, dat gaat overslaan naar natte sneeuw is mij verteld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef VeerEli het volgende:
WTF jonge, het loopt hier nu gewoon te hagelen! Fuck off!
Sinds 2 maanden? Het ging mis toen mijn vriend een ipad mini kocht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT!? Sinds wanneer, waarom, waarvoor, hoezo, waar ging het mis?
Oke, ik praat niet meer met je.
Alsof dat beter is. Moet er vanmiddag nog uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rustig lieverd, dat gaat overslaan naar natte sneeuw is mij verteld.
Godver ik wil mijn eigen UI terug want ik denk steeds als jij post 'hee dat heb ik niet getypt'. Maar op de een of andere manier wil hij niet terug veranderenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef VeerEli het volgende:
WTF jonge, het loopt hier nu gewoon te hagelen! Fuck off!
Jawel, gewoon op je UI klikken en dan de oude ui aanklikken als 'gebruiken' ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godver ik wil mijn eigen UI terug want ik denk steeds als jij post 'hee dat heb ik niet getypt'. Maar op de een of andere manier wil hij niet terug veranderen
Nee hoor, niks om je voor te schamen. Heb zelf ook getwijfeld aan een iPhone 5 omdat ik die best nice vindt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds 2 maanden? Het ging mis toen mijn vriend een ipad mini kocht.Sinds dien hebben wij apple haters nu beide een iphone 5 aangeschaft.
Schaam me nu ik dit vertel.
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sinds 2 maanden? Het ging mis toen mijn vriend een ipad mini kocht.Sinds dien hebben wij apple haters nu beide een iphone 5 aangeschaft.
Schaam me nu ik dit vertel.
HAHAHAHAHHAAHAHAHAquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godver ik wil mijn eigen UI terug want ik denk steeds als jij post 'hee dat heb ik niet getypt'. Maar op de een of andere manier wil hij niet terug veranderen
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
http://www.fun-en-feest.n(...)Dsq7cCFRLLtAodaVMAmQ
Heeft iemand zin te helpen mijn outfit voor toppers nog even te scoren?
Ja ik weet wel hoe het moet, maar dat doet hij dus niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, gewoon op je UI klikken en dan de oude ui aanklikken als 'gebruiken' ofzo.
Wow.quote:
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, niks om je voor te schamen. Heb zelf ook getwijfeld aan een iPhone 5 omdat ik die best nice vindt.
Nee.Dat.Nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.
Okquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, gewoon op je UI klikken en dan de oude ui aanklikken als 'gebruiken' ofzo.
JA VERDOMME ZEG!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe het moet, maar dat doet hij dus niet.
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)
Kunnen we daarna dan ook nog eens gebruiken.
Ik heb andere dingen die wij later kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)
Kunnen we daarna dan ook nog eens gebruiken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.
Wacht maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.Dat.Nooit
Ik ben hier totaal ongevoelig voor, net als voor dat kutliedje van gisteren
als je maar kan bellen en internetten tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.
Nee hoor. Volgende wordt een Windows phone.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.
En dan? Hmmm? Nou?quote:
Je mag erbij, schatje. Ik weet hoe ik jou een toontje lager kan laten zingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.
En een lol dat we hebben ;pquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.
Niets hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? Hmmm? Nou?
En waar blijft die kutparaplu van je
Wat heb jij eigenlijk voor foon
Wil je mijn snuggie? Ben al jaren klaar met dat wandingquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koud buiten.
Verwarm mij..
Inb4 met een vlammenwerper
En fb, en instagram, en ik wou heel graag facetime hebben. Dan kan ik de kat zien als ik niet thuis ben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef wise het volgende:
[..]
als je maar kan bellen en internetten toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
*Warme knuffel geeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koud buiten.
Verwarm mij..
Inb4 met een vlammenwerper
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En fb, en instagram, en ik wou heel graag facetime hebben. Dan kan ik de kat zien als ik niet thuis ben.Dear God...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Aight!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je! Dat vind ik dus ook.Ik ga er nog meer zetten ja, maar er staat nog niets in de planning.
Hmm, weet niet of een man wel pluishaar moet hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Weetiktoch G.
Hoopte gewoon onder het kopje 'als ik een kut had mocht je me neuken' te vallen om mijn ego te boosten met mijn pluishaar
Ben brave boiquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je mijn snuggie? Ben al jaren klaar met dat wanding
http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Silentalarm het volgende:
Ik krijg een beetje last van mijn epilepsie door die uilen.
Luv u bbyquote:
Nee, dacht ik ook iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Chloroform het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Niets hoor.
Ligt hier.
Heb ook een iPhone 5.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kan ik de kat zien als ik niet thuis ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Jaaaaa ik wil post lopen IN een roze snugger, omdat yoloquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik giechel ervan :$quote:
Kom niet hatenquote:
Hij is zwart eh, tyfuspaupers hadden geen rozequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaa ik wil post lopen IN een roze snugger, omdat yolo
En nee, moet nog
Het ziet er ook niet uit. Ik ben zeg maar een blanke met een ochtend afro. Gelukkig hebben ze sinds kort hippe spulletjes om mijn haar in bedwang te houden. Ze noemen het gel of wax of zoiets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Hmm, weet niet of een man wel pluishaar moet hebben.Dat ging toch echt over vrouwen, brahski. Jonge vrouwen ook vooral. Dat het haar verder gewoon mooi verzorgd en gezond oogt, maar dat er wat pluizende en eigenwijze haren alle kanten op gaan.
Overigens in ander haar-nieuws: ik schijn geen kans meer te maken op morningsex met CY. Heb mijn eigen glazen ingegooid.Voel me er op dit moment nog kalm onder, het verwerkingsproces begint later pas.
Die van haar vind ik dan ook echt niet mooi, maar dat is puur omdat ze nu een type meisje wilt uitstralen, die pony zo, tat op die plek en stretchers in.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight!Niet zo 1-2-3 zo'n heel mega-apparaat op je arm/schouder zetten. Kijk maar eens bij Dramenvangertej, ik vind dat echt drie keer niets.
Lobi scquote:
Ik heb een onesie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh en laatst had ik een meisje met pluishaar 's ochtends leek ze op een schaap.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aight!Niet zo 1-2-3 zo'n heel mega-apparaat op je arm/schouder zetten. Kijk maar eens bij Dramenvangertej, ik vind dat echt drie keer niets.
[..]
Hmm, weet niet of een man wel pluishaar moet hebben.Dat ging toch echt over vrouwen, brahski. Jonge vrouwen ook vooral. Dat het haar verder gewoon mooi verzorgd en gezond oogt, maar dat er wat pluizende en eigenwijze haren alle kanten op gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Picsquote:
Wat is deze?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is zwart eh, tyfuspaupers hadden geen roze
Ga jequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
http://www.fun-en-feest.n(...)Dsq7cCFRLLtAodaVMAmQ
Heeft iemand zin te helpen mijn outfit voor toppers nog even te scoren?
Ja precies, dat is dus het gene wat niet werkt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:02 schreef Dqod het volgende:
Ok, ochtendpluishaar heeft wel z'n charmes btw.. Uhhuh
Maar zeer zeker niet van regen en shit
Vind mijn haardos nu ook wel lekker ruig
quote:
Maar je kan ook gewoon in het topic op je UI(l) klikken en dan een andere kiezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja precies, dat is dus het gene wat niet werkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nog
All good things are wild and free.
Echt ehquote:
"Misschien.. Misschien laterquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]BweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou er een krijgen van een vriendin van me.. Die heeft een beren-onesie, dus ik moet die ook
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
Die ken ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Ben er niet voor niets klaar mee.. Ze kunnen me de boom in, letterlijk
[..]
"Misschien.. Misschien later"
Nee, ik heb het al aan iemand beloofd, sorta.. Dus ik zal wel een keer een ochtendpluishaarfoto makenquote:
[..]Iedereen liep een beetje te haten op mij toen ik zei dat ik zo'n ding wilde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nog
Ik vind het fucking tof.
Haha bij de primark kun je er een met oortjes en staart halen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe![]()
![]()
Ik zou er een krijgen van een vriendin van me.. Die heeft een beren-onesie, dus ik moet die ook
[..]Kan die rits van onder weer opengemaakt worden? Wel handig als je dan even vluggertje wilt doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nogOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Voor binnen wel mag ik hopen? Ik zie er mensen mee over straat gaan icm uggs.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Iedereen liep een beetje te haten op mij toen ik zei dat ik zo'n ding wilde.
Ik vind het fucking tof.
Ja van onder en boven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan die rits van onder weer opengemaakt worden? Wel handig als je dan even vluggertje wilt doen.
Ja, ik denk dat het die isquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha bij de primark kun je er een met oortjes en staart halen.Ze zijn zo lelijk maar ze zijn zo fijn om lekker op een zondag mee door het huis te lopen.
Buttflapquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan die rits van onder weer opengemaakt worden? Wel handig als je dan even vluggertje wilt doen.
Jij denkt wel praktisch zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap het wel.. Ik heb ook geen zin om me altijd volledig uit te kledenquote:
Ja gewoon als chill pak, voor dezelfde momenten dat ik nu mijn trainingbroek aantrek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor binnen wel mag ik hopen? Ik zie er mensen mee over straat gaan icm uggs.
Handig.quote:
Van die knoopjes aan de achterkant.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het die isZe had het idd over oortjes en shit
[..]
Buttflap
Ja, is toch handig. Hoef je je niet helemaal uit zo'n pak te hijsen.quote:
Ik ook niet echt meer nu. Er speelde wat Marokkaanse muziek, ik ging zitten, de beste man babbelde wat met zijn neef en een zoontje die ook in de zaak waren. De helft verstond ik niet. Blabla dit dat, standje 2 of 3? "Maak het maar goed kort", en zo geschiedde. Aandacht half erbij en maar maaien met dat ding, schaar werd niet gebruikt en Hassan was binnen 10 minuten klaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:03 schreef krioro het volgende:
Haar, can't relate, I'm out.
Trainen hihi.
[..]Chick lijkt op VeerEli!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel andere kleur maar dan nogHmm, ook korter laten maken dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet uit. Ik ben zeg maar een blanke met een ochtend afro. Gelukkig hebben ze sinds kort hippe spulletjes om mijn haar in bedwang te houden. Ze noemen het gel of wax of zoiets.
Wat heb je gedaan?
Dat is dus wat ik heb laten doen. Nu wil ze me niet meer.
Geniaal tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Handig.
[..]
Van die knoopjes aan de achterkant.
[..]
Ja, is toch handig. Hoef je je niet helemaal uit zo'n pak te hijsen.
Die gele is leuker thoquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wouw een maan met een extra chromosoompje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |