Wow.quote:
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, niks om je voor te schamen. Heb zelf ook getwijfeld aan een iPhone 5 omdat ik die best nice vindt.
Nee.Dat.Nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.
Okquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jawel, gewoon op je UI klikken en dan de oude ui aanklikken als 'gebruiken' ofzo.
JA VERDOMME ZEG!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe het moet, maar dat doet hij dus niet.
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)
Kunnen we daarna dan ook nog eens gebruiken.
Ik heb andere dingen die wij later kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.fun-en-feest.n(...)ml&page=list-details (srs)
Kunnen we daarna dan ook nog eens gebruiken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.
Wacht maar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.Dat.Nooit
Ik ben hier totaal ongevoelig voor, net als voor dat kutliedje van gisteren
als je maar kan bellen en internetten tochquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil echt niets anders meer, wat een fijne telefoon is dit zeg.
Nee hoor. Volgende wordt een Windows phone.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiteindelijk zwichten ze allemaal.
En dan? Hmmm? Nou?quote:
Je mag erbij, schatje. Ik weet hoe ik jou een toontje lager kan laten zingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.
En een lol dat we hebben ;pquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij ook maar 1 keer een vinger uitsteekt aan Ambi wil ik je niet meer in mijn bed.
Niets hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan? Hmmm? Nou?
En waar blijft die kutparaplu van je
Wat heb jij eigenlijk voor foon
Wil je mijn snuggie? Ben al jaren klaar met dat wandingquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koud buiten.
Verwarm mij..
Inb4 met een vlammenwerper
En fb, en instagram, en ik wou heel graag facetime hebben. Dan kan ik de kat zien als ik niet thuis ben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:56 schreef wise het volgende:
[..]
als je maar kan bellen en internetten toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
*Warme knuffel geeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koud buiten.
Verwarm mij..
Inb4 met een vlammenwerper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |