quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik droomde dat we ineens cavia's hadden. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Als je haar met een eigen wil houdt moeten we toch eens gaan daten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jawel, pluizig haar (van die losse haren die een eigen wil hebben) is zo schattig.Instant cuteness-boost hier. Kan ook heel mooi zijn.
Mja..quote:
Tnx!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Salatrel het volgende:
odolessence:
http://www.smartphoneshop(...)-iphone-5-black.html
Gewoon standaard model nemen manquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nog 100 modellen!
Henri Ford had dat beter voor elkaar.
Je kon elke kleur krijgen, zolang het maar zwart was.
Wel vanavond laten bezorgen hequote:
Ow ja, die moet ik hebben danquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben hem ook transparant he.. dan blijft je appeltje logo zichtbaar
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb een beetje ambi in mijn bloed vandaag.
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logoquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze hebben hem ook transparant he.. dan blijft je appeltje logo zichtbaar
Dankje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.
Eén keer gedaan bij hen, voor mijn NAS, was ongeduldigquote:
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de marktquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logo
Ik vind hun echt geweldigquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eén keer gedaan bij hen, voor mijn NAS, was ongeduldig![]()
Mij ook! Daarom mis ik nu een vingertop.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
Godver het was heel lang terug dat ik mijn vinger tussen de deur kreeg maar net is het weer eens gebeurd![]()
![]()
Is toch ook goedkoper, is minder plastic hequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de markt![]()
Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mij ook! Daarom mis ik nu een vingertop.
Awquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Silentalarm het volgende:
Godver het was heel lang terug dat ik mijn vinger tussen de deur kreeg maar net is het weer eens gebeurd![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lopen ze hier op het werk ook mee.. En dan zeggen dat dat de goedkoopste waren op de markt![]()
Die koerier had een trackingmode. Kon je op google maps zien waar ie was. Heb gvd 3 uur naar dat scherm zitten staren, die eikel ging van Sliedrecht, via A'foort, naar Leeuwarden en wie denk je dat om 22:59 uur bezocht werd?!quote:
hahahahhhaahah ;pquote:
T is een gavequote:
Zit jij nou weer te lachen danquote:
Daar heb ik er ook eentje van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die hoesjes waarbij er een cutout is bij het logo
Wow nu pas, luilak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nohhhquote:
Kan mij niet voorstellen dat jouw kusjes helende werking hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is een gave
[..]
Zit jij nou weer te lachen dan
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow nu pas, luilak.Ja dacht probeer Krio's oude ritme eens een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Beter dan overdag bezorgd worden. Van die shit die 'ergens tussen 9:00 en 12:00 bezorgd wordt. Dan werken normale mensen toch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die koerier had een trackingmode. Kon je op google maps zien waar ie was. Heb gvd 3 uur naar dat scherm zitten staren, die eikel ging van Sliedrecht, via A'foort, naar Leeuwarden en wie denk je dat om 22:59 uur bezocht werd?!
Kon dat kutding net uitpakken, aanzetten en naar bed gaan..![]()
![]()
Waarom zo gemeen danquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nohhh
[..]
Kan mij niet voorstellen dat jouw kusjes helende werking hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is wel lullig jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die koerier had een trackingmode. Kon je op google maps zien waar ie was. Heb gvd 3 uur naar dat scherm zitten staren, die eikel ging van Sliedrecht, via A'foort, naar Leeuwarden en wie denk je dat om 22:59 uur bezocht werd?!
Kon dat kutding net uitpakken, aanzetten en naar bed gaan..![]()
![]()
Jup!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nohhh
[..]
Kan mij niet voorstellen dat jouw kusjes helende werking hebben.
Gemeen? gewoon feiten, addergezuster :Squote:
Tliquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even rustig ademhalen en niet overal op reageren, dan verdwijnt ze weer. Succes.
Jij hebt niet eens een logo op de achterkant.quote:
Verdomme, behoor jij nog tot het kamp dat denkt dat ik homo ben?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als je haar met een eigen wil houdt moeten we toch eens gaan daten.
Hoi!quote:
En was de goedkoopste zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup!Maar dat is omdat ik perse die kleur wou hebben. En die was alleen maar open aan de achterkant.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]Ja sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oude krio zal eens ritmisch bewegen met jou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dacht probeer Krio's oude ritme eens een keer.
Hoi!quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, behoor jij nog tot het kamp dat denkt dat ik homo ben?
[..]
Hoi!Ik vind je tattoo heel mooi.
Ik laat me niet voor de gek houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verdomme, behoor jij nog tot het kamp dat denkt dat ik homo ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |