Wow.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl bobbies haar eruit ziet alsof ie nog nooit een conditioner fles van dichtbij gezien heeft
Je verward me nu met Murdera.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl bobbies haar eruit ziet alsof ie nog nooit een conditioner fles van dichtbij gezien heeft
quote:
Met die handjes?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en meeklappen.. Dan klap ik per ongeluk je gezicht ertussen
quote:
Ahw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
malle mur met zn lelijke haar en spillebeentjes.
Ware kolenscheppen hoor, die handen van sisquote:
Grapje hoor. Koedjiekoedjiequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
Waarom ben je zo baldadig vandaag?quote:
Jawel, pluizig haar (van die losse haren die een eigen wil hebben) is zo schattig.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:31 schreef Murdera het volgende:
begrijpelijk jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die Facebookpagina van hem staat ook vol met zulke onzin.Werd er gewoon agressief van.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik droomde dat we ineens cavia's hadden. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Nou mijn ballen hebben nog geen daden verricht vandaag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom ben je zo baldadig vandaag?
Dat klinkt als uit proportiequote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ware kolenscheppen hoor, die handen van sis
Niet haten op Skyquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden. Dus nu staat Veronica te brullen.
Wat een verademing
Wil het niet eens weten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doet me weinig hoor. Klachten over mn uiterlijk zijn vandaag wel een beetje terecht.
4ebe heeft zichzelf door de brievenbus gefrotquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Ik droomde dat we ineens cavia's hadden. Geen idee waar dat vandaan kwam.
Overcompensatiequote:
We hebben geen brievenbus. Wel een postvakje bij de receptie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4ebe heeft zichzelf door de brievenbus gefrot
Heb je nog een meloen liggen thuis?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou mijn ballen hebben nog geen daden verricht vandaag.
Gewoon een Fabrix nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Wie weet een mannensite voor telefoonhoesjes?
Zo eentje waar je maar keus hebt uit 20 efficiënte en normale modellen, ipv 1.500 kleurtjes, figuurtjes en modelletjes?
Nee, met van die hockeykeeperhandschoenen aanquote:
begeleid wonen ofzo?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben geen brievenbus. Wel een postvakje bij de receptie.
Beter blijft ie met z'n tengels van mijn meloenen afquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog een meloen liggen thuis?
Heb de mijne toen bij Expansys besteld. Kan me niet herinneren dat die kinderhoesjes had. Maar goed, die telefoon was toen ook nog net nieuw op de markt dus was er sowieso niet veel keus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Zo eentje waar je maar keus hebt uit 20 efficiënte en normale modellen, ipv 1.500 kleurtjes, figuurtjes en modelletjes?
Je begint er zelf over, tarrelkop.quote:
Hahahahaquote:
Oh dacht misschien met van die muziekinstrumenten die jostis vaak gebruiken... hoe heten die dingen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, met van die hockeykeeperhandschoenen aan
Beetje turk vandaag?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb een beetje ambi in mijn bloed vandaag.
Dat was de grap.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je begint er zelf over, tarrelkop.
Voordeel van early adapter zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb de mijne toen bij Expansys besteld. Kan me niet herinneren dat die kinderhoesjes had. Maar goed, die telefoon was toen ook nog net nieuw op de markt dus was er sowieso niet veel keus.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je begint er zelf over, tarrelkop.
quote:
http://www.telefoonhoesstore.nl/ of http://www.pdashop.nl/quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
Wel kipfiletsquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je nog een meloen liggen thuis?
Ik zette gewoon een Gulmezje niet meer niet minderquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Dank je.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was de grap.Goed dat je hem snapt.
Ja nee we zijn van het kamp...quote:
Nog 100 modellen!quote:
Kipfilets op kamertemperatuur laten komen en gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |