Hier nog nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zon schijnt hier in Leidscheveen hoor
Doe niet zo onverschillig mannetjequote:
quote:
Stelletje honden, koffiezetapparaat + senseo staat beneden, pads liggen in de middelste la, suiker ook, melk in koelkast, kopjes in rechterkastje naast koelkast, zoek het maar uitquote:
Dat is gewoon de muziek die daar gedraaid wordt hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden.
Die heb ik ook.quote:
Niks mis met skyradioquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden. Dus nu staat Veronica te brullen.
Wat een verademing
Als je homo of metro bent niet neequote:
Wie weetquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz, net even beluisterd... Is that really you?!
Pics van je krullenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe ik.
Oh chill.Dan is nat haar niet leuk nee. Kan het ook slecht handelen hoor. Krijg pluishaar als het natgeregend is en weer opdroogt en dan schiet de krul er weer in. En dat is uit den boze.
Deze opmerking vlak na de opmerking over je shampoo keuzequote:
We zijn gelijkquote:
Hehehehehehe.. Stiekem gelachenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon de muziek die daar gedraaid wordt hoor.
Dat mag altijd!quote:
Ga nou maar koffie pakkenquote:
So so easyquote:
Jonge, dat was een uitspraak van dWc die ik aanhaalde.quote:
Dat is geen shampoo maar conditioner, vriend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze opmerking vlak na de opmerking over je shampoo keuze![]()
Dank je welquote:
Pls hou op bobbyquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is geen shampoo maar conditioner, vriend.
Ja sorry man, zit gewoon in relmodus en jij bent de lul, sorry.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonge, dat was een uitspraak van dWc die ik aanhaalde.
Moest lachen wel hoor.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je krullen
Maar ja.. Nat haar en natte handen!!! x infinity
Van die opgedroogde slierten, ziet er godverdomme niet uit
nou nou nou.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Ja echt.En slierten.
![]()
Zo lelijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry man, zit gewoon in relmodus en jij bent de lul, sorry.
Oh.quote:
Alles is mis met skyradioquote:
Je weet hoe ik erover denk.quote:
Krengquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Ja echt.En slierten.
![]()
Zo lelijk.
Doe lief.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kreng
Gelukkig wel zonder bonkjes
ZIET ER VERDOMME NIE UIT NEE
Ik ga een paraplu zoeken straks
omg pluishaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe ik.
Oh chill.Dan is nat haar niet leuk nee. Kan het ook slecht handelen hoor. Krijg pluishaar als het natgeregend is en weer opdroogt en dan schiet de krul er weer in. En dat is uit den boze.
Ach gaat toch meezingen met Adele, johquote:
Daar zit nu eenmaal een significant verschil in. Een shampoo is om het haar te wassen, dus schoon te maken. Een conditioner is om je haar zacht en glad te maken en te ontklitten (hihi), het maakt dus niet schoon. Daarbij heb je nog meer haarproducten, denk bijvoorbeeld aan acidifiers, olien, ontklitters (hihi), versterkers, voor meer volume en glanzers.quote:
wrm weet jij dit...quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zit nu eenmaal een significant verschil in. Een shampoo is om het haar te wassen, dus schoon te maken. Een conditioner is om je haar zacht en glad te maken en te ontklitten (hihi), het maakt dus niet schoon. Daarbij heb je nog meer haarproducten, denk bijvoorbeeld aan acidifiers, olien, ontklitters (hihi), versterkers, voor meer volume en glanzers.
Jouw slierten jou niet.quote:
Mijn hoofd tolt..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar zit nu eenmaal een significant verschil in. Een shampoo is om het haar te wassen, dus schoon te maken. Een conditioner is om je haar zacht en glad te maken en te ontklitten (hihi), het maakt dus niet schoon. Daarbij heb je nog meer haarproducten, denk bijvoorbeeld aan acidifiers, olien, ontklitters (hihi), versterkers, voor meer volume en glanzers.
Nee Panz, nee.quote:
Zijn hoofd trolt..quote:
en meeklappen.. Dan klap ik per ongeluk je gezicht ertussenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach gaat toch meezingen met Adele, joh
komt wel goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jouw slierten jou niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ben niet trots op deze grap.
Ik twijfel nu of ik subje ga zijn en "ok" ga zeggen of tegen je in moet gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe lief.
Ik heb nog wel een paraplu voor je.
Haat niet op Bobby's haar.. Die krullen.. OMG ik wil aaien :$quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:29 schreef Salatrel het volgende:
en dat terwijl bobbies haar eruit ziet alsof ie nog nooit een conditioner fles van dichtbij gezien heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |