Hier nog nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De zon schijnt hier in Leidscheveen hoor
Doe niet zo onverschillig mannetjequote:
quote:
Stelletje honden, koffiezetapparaat + senseo staat beneden, pads liggen in de middelste la, suiker ook, melk in koelkast, kopjes in rechterkastje naast koelkast, zoek het maar uitquote:
Dat is gewoon de muziek die daar gedraaid wordt hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden.
Die heb ik ook.quote:
Niks mis met skyradioquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, skyradio stond hier aan, maar dat ging zo storen dat we alleen maar ruis hoorden. Dus nu staat Veronica te brullen.
Wat een verademing
Als je homo of metro bent niet neequote:
Wie weetquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:22 schreef Ambipur het volgende:
2Nutz, net even beluisterd... Is that really you?!
Pics van je krullenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe ik.
Oh chill.Dan is nat haar niet leuk nee. Kan het ook slecht handelen hoor. Krijg pluishaar als het natgeregend is en weer opdroogt en dan schiet de krul er weer in. En dat is uit den boze.
Deze opmerking vlak na de opmerking over je shampoo keuzequote:
We zijn gelijkquote:
Hehehehehehe.. Stiekem gelachenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is gewoon de muziek die daar gedraaid wordt hoor.
Dat mag altijd!quote:
Ga nou maar koffie pakkenquote:
So so easyquote:
Jonge, dat was een uitspraak van dWc die ik aanhaalde.quote:
Dat is geen shampoo maar conditioner, vriend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze opmerking vlak na de opmerking over je shampoo keuze![]()
Dank je welquote:
Pls hou op bobbyquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is geen shampoo maar conditioner, vriend.
Ja sorry man, zit gewoon in relmodus en jij bent de lul, sorry.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jonge, dat was een uitspraak van dWc die ik aanhaalde.
Moest lachen wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |