quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oorlogstrauma, dat je van die trillingen hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Shell_shock
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze noemen het ook wel de schildpadkoorts.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Op National heb ik daar een keer docu over gezien, bizar shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thousand-yard stare van die kerel links onder. damn.
Ik heb vandaag voor het eerst geknapte bovenleidingen van de tram mee gemaakt. Ook een aanrader.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt hè.Achterlijke radicalen met hun verneukte zandreligie, dit krijg je ervan.
Verder: treindeuren die _letterlijk_ voor je neus dichtgaan.Kun je nog op die knop duwen wat je wil, maar nee. Soms ben je net vijf seconden te laat en kun je 20 minuten wachten.
![]()
je ziet wel wat liggen ja maar geen details verder. En wat bloed maar geen explicit shit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:56 schreef Ambipur het volgende:
Ik durf die filmpjes niet te kijken, zie je die overleden man liggen of?
Hmmmm... Nvm.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
je ziet wel wat liggen ja maar geen details verder. En wat bloed maar geen explicit shit.
Oh. Ok.quote:
'supquote:
faka met jou danggggg ;$quote:
mijne had ook wel wat langer mogen zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
faka met jou danggggg ;$
Ja, wel ok.. Moet nog ff wakker wordenKort nachtje
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
faka met jou danggggg ;$
Ja, wel ok.. Moet nog ff wakker wordenKort nachtje
Straks na het douchen ga ik hardquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne had ook wel wat langer mogen zijn.
maar wakker ben ik wel
Hahahaha wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Die had je nog te goed
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vandaag gaat een goede dag worden, ik voel het
toen ik buiten kwam vanmorgen werd ik al gedoucht. tering wat een regenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks na het douchen ga ik hard
Vandaag gaat een goede dag worden, ik voel het
HA WRAAK VAN ALLAH.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik buiten kwam vanmorgen werd ik al gedoucht. tering wat een regen
quote:
wat heb ik met allah te maken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HA WRAAK VAN ALLAH.
Hier schijnt de zon.
Ja, beter gaat dat meevallen vandaag, mijn haar moet goed blijven zitten.. No matter whatquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik buiten kwam vanmorgen werd ik al gedoucht. tering wat een regen
Ik snap z'n vergelijking wel.. U mad?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
dwc vond dat ik op Grover klonk van sesamstraati cant.
Waarom? Ga je trouwen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, beter gaat dat meevallen vandaag, mijn haar moet goed blijven zitten.. No matter what
Nee, na dat hij het had outgepoint vond ik het ook welquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, beter gaat dat meevallen vandaag, mijn haar moet goed blijven zitten.. No matter what
En jongen.. Mijn blik IS constant een emogif
[..]
Ik snap z'n vergelijking wel.. U mad?
oke, pics van je perfecte krul / fantastische fixatie enzovoorts?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
En jongen.. Mijn blik IS constant een emogif
[..]
Ik snap z'n vergelijking wel.. U mad?
ja, maar als het weer de wraak van allah is, dan snap ik het niet.quote:
Misschien.. Ga er over nadenken :$quote:
Echt mawfakkin' geniaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, na dat hij het had outgepoint vond ik het ook wel
Ok het is goed zo nu, laat allah nu voor wat het is..quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, pics van je perfecte krul / fantastische fixatie enzovoorts?
[..]
ja, maar als het weer de wraak van allah is, dan snap ik het niet.
want op mij hoeft die geen wraak te nemen maar ik krijg wel de regen over me heen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien.. Ga er over nadenken :$
[..]
Echt mawfakkin' geniaal
Vertel waarom dan, snollenbek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien.. Ga er over nadenken :$
[..]
Echt mawfakkin' geniaal
quote:Plat benaderde eind vorige week tot tweemaal toe al de ouders van een meisje uit Spakenburg dat zelfmoord heeft gepleegd. 'Plat wilde met zijn team wannabe-dodenopwekkers langskomen om de zelfmoord eigenhandig ongedaan te maken'
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Die had je nog te goed
staat stijf van de morfine.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thousand-yard stare van die kerel links onder. damn.
dat doe ik altijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok het is goed zo nu, laat allah nu voor wat het is..
dat hij mag branden in de hel, vuile hersenspoelende kinderverkrachterquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:14 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/13(...)en-uit-de-dood.dhtml
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
want op mij hoeft die geen wraak te nemen maar ik krijg wel de regen over me heen
Deze ook goed?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Doe verdomme gewoon eens lief, kuttekop.. Doe ik toch ook?quote:
jij begintquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]Don't do this man....... Just let it go..
Pass mij ook maar een emmerquote:
Die Facebookpagina van hem staat ook vol met zulke onzin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef wise het volgende:
[..]
dat hij mag branden in de hel, vuile hersenspoelende kinderverkrachter
Mt melk & suiker aub..quote:
Doe maar zo manquote:
Doe ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze ook goed?
[ afbeelding ]
[..]
Doe verdomme gewoon eens lief, kuttekop.. Doe ik toch ook?
Nee, ik ga vanavond chillen enzulks en (duhhh) wijn drinken
Dus kan nat haar dan niet handelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |